Kapısı açılan arabadan zarifçe indi genç kadın.Ona uzatılan kola hoş bir incelikle tutundu.Bir manken edası ile asilce yürüdü,bütün bunları yaparken yüzünde patlayan flaşlara dönüp bakmadı bile.Bugüne kadar bir çok davete katılmıştı hem varlıklı hem de mevkii sahibi bir kadındı.
"Neden daha önce tanışmadık Yetkin Yaman?"diye geçirdi içinden.İçeriye girdiğinde bir çok davetten tanıdığı insanları görünce dahada şaşırdı.Bu adamla karşılaşmamış olması oldukça ilginçti.
Tüm düşüncelerinin arasından yine Savaş'ın sesiyle ayrıldı.
"Karşıda gördüğün büyük masa.İşte Yetkin Yaman,kırmızı elbiseli kadının yanında ki" diyerek sustu.Kadına incelemesi için biraz fırsat tanıdı.
Gece karşısında kelli felli yaşını almış birini beklerken bu adam oldukça gençti.En az Savaş kadar da dikkat çekici.
Savaş düşüncelerini okuyormuş gibi cevapladı Gece'yi."20 yaşında evlenmiş.Şuan 28 yaşında."
Kadın anladığını belirtircesine kafasını salladı.Karşısında ki esmer adamı biraz daha inceledi.Bu sırada izlediği adamın gözleri ona döndü.Gece gözlerini kaçırmadı.Aksine çekici bir gülümseme yerleştirdi yüzüne ve başıyla çok hafif bir selam verdi.Savaş olanları farkındaydı ama adamın dikkatini kendi üzerine çekmek istemediğinden etrafına bakınıyordu.Bir yandanda gülümsedi.Gece bu işi başaracaktı sanırsa.Kadın adamında ona selam vermesi ile onlara ayrılan masaya doğru Savaş'ın kolunda ilerledi.Ve Savaş'a döndü.
"Bu gece sadece dikkatini mi çekmeliyim,yoksa tanışmalı mıyım?Ne istiyorsun?"
Savaş kadının bu sorusu ile gülümsedi.En azından artık patronun kim olduğunu farkındaydı.
"Çok istekli gözükme zaten o seninle tanışmaya gelecektir."
"Bakıyorumda çok eminsin!"
"Ben olsam,tanışmaya gelirdim."Gece gururunu okşayan bu cümle ile içten içe heyecanlandı.Ama ilk kez iltifat alıyormuş gibi heyecanını yansıtmasına gerek yoktu.Kendinden emin ifadesini takındı yeniden.Ve gülerek fısıldadı.
"Herkes gelir."
Savaş bu kadının özgüvenine her geçen dakika dahada hayran kalıyordu.Her ne kadar bir ego gibi dursada.Bu kadının hakkı var diye düşündü.Kendiyle gurur duymalı.
Bu sırada Yetkin Yaman kürsüye çıktı.Bir kaç dakika 20.yıl konuşmasını sürdürdü.
"Herkese iyi eğlenceler,geldiğiniz için teşekkür ederim."diyerek son verdi konuşmasına.
Narin,ince parmaklarıyla yavaşça alkışladı genç kadın.Adamın onların masasına geldiğini görünce Savaş ile sohbet ediyormuş gibi yaptı.
"Bize doğru geliyor."
"Gördüm,çekici bir şekilde kahkaha at.Gülümsemeni görsün."
"Bunu neden yapıyorum?"
"Hey!Çünkü güzel gülüyorsun."
Savaş küçük bir çocuk gibi bunu söyleyince içten bir kahkaha attı Gece.Savaş ise ne yaptığını düşünüyordu o an.Yanlarına gelen Yetkin,kadının kahkahasına takılı kaldı bir an daha sonra elini uzatarak "merhaba" dedi."Ah,merhaba."şaşırmışcasına adama döndü Gece.
"Eğleniyorsunuz sanırım."Gece küçük bir kahkaha daha attı.
"Savaş.." Dedi bilirsiniz dercesine.
"Komik biridir."
Yetkin Savaş'a elini uzattı.
"Memnun oldum Savaş Bey."Savaş uzatılan eli sıkarken.Yetkin kadının erkek arkadaşı olduğu düşüncesiyle memnuniyetsizdi.Savaş durumu farkındaydı.Adamın Gece den uzaklaşmasını göze alamazdı.
"Yapma Kuzen o kadar da komik değildi." Yetkin duyduğuyla birden rahatlasada Gece şaşkındı ama hemen düzeltti suratını.Adama dönerek yine ve yine tebessüm etti.
"Bu arada çok güzel bir konuşmaydı.Bu kadar zorlukların arasında bu kadar rahat oluşunuz krizleri kolay atlattığınızı gösterir.Tebrik ederim."Savaş bu kadın ne yapmaya çalışıyor diye düşünürken Yetkin anlamamıştı.
"Zorluk?"
"Müşterilerinizden bahsediyorum.Ah anlamadınız tabi.Ben avukatım,davanız dikkatimi çekmişti sadece.32 davayla uğraşmak bir zorluk olsa gerek."
Yetkin tedirgince gülümsedi.
"Bu piyasada böyle şeyler çok olur.Alışıyorsunuz bir süre sonra."
"Tabi öyle olmalı.Ama bana kalırsa avukatınızı değiştirin."
"Neden böyle söylediniz? Derya Hanım 5 yıldır bizimle çalışır.Ve emin olun işinde iyidir."
"Tabi meslektaşımı küçük düşürmek istemem.Yalnızca bir celsede bitebilecek bir davayla sizi 2 senedir uğraştırıyor oluşu komik geldi o kadar.Tabi tercih sizin."Savaş şimdi anlıyordu kadının ne yaptığını.Tanışmakla kalmıyor adamın avukatı olma yolunda ilerliyordu.Bu kadının zekasını küçük görmemesi gerektiğini not etti bir kenera.
Yetkin şaşırdı.2 senedir şu kadınlarla uğraşıyordu ve bu çekici kadın davanın 1 celselik olduğundan bahsediyordu.Bu nasıl olabilirdi?
"Sizinle daha ayrıntılı konuşmak isterim.Bu arada hala isminizi öğrenemedim."
"Gece."
"Memnun oldum Gece Hanım.Dediğim gibi bu konuyu ayrıntılı görüşmek isterim.
"Aslında o kadar uzatılacak bir mesele değil.Avukatınızla konuşursam daha iyi.Küçük bir akıl vereceğim o kadar."
Yetkin bu duruma bozulsa da beli etmedi."Tabi avukatımla irtibata geçeceğim.Size ulaşabileceğim bir numaranızı alabilir miyim."
"Tabiki.Size iş numaramı vereyim."
Diyerek numarasını verdi Gece.Özel numarasını vermedi ve bilerek bastırdı bunu.Yetkin iyi eğlenceler dileyerek uzaklaştı masadan."Neden bunu yaptın? Ayağımıza gelen fırsatı teptin."
"Hayır öyle bir şey yapmadım."
"Evet yaptın avukat hanım.Her seferinde bni bir şekilde sinir ediyorsun.Neden işi uzatıyorsun ki ne güzel ayağına geldi adam."
"Geri gelecek Savaş!"
Savaş bu kayıtsızlığa dayanamıyordu.Bu kadın bütün işlerini bozuyordu."Nasıl bu kadar emin olabilirsin?"
Gece kurnazca gülümsedi.
"Herkes gelir..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞLE DANS
Fiksi Umum"Bakın Savaş Bey eğer size yardımcı olmamı istiyorsanız bana karşı dürüst olmalısınız." "Mecbur muyum?" "Şuan bir cinayetle suçlanıyorsunuz ve sizin için uygun görülen avukat benim.Ya bana bilmek istediklerimi anlatır buradan çıkarsınız ya da ömrünü...