Unele amintiri dor, altele nu. Unele sunt placute si te gandesti la ele cu mult drag. Un exemplu bun ar fi momentul in care asa zisul meu iubit m-a cerut la balul de absolvire. Totul bine si frumos pana cand a intervenit ea. Un sarut si cateva vorbe aruncate in vant alaturi de o palma au stricat totul. Eu am stricat totul, dar m-a naucit cu faptele lui.
Degeaba mi-a promis noua luni daca el nu a putut sa-si tina pantaloni pe el doua minute, sau cel putin asa am auzit dupa cateva zile. Eforturile lui au fost... Au fost. Fiecare loc imi amintea de el, de noi. Dar cu timpul ranile treceau, dar cand a avut lor o ciocnire pe strada au erupt din nou. Era de mana cu o bruneta cu forme bine definite in timp ce eu imi plangeam de mila cu o cafea in mana langa Rose pe banca din fata librariei. Asa sunt barbati, ce sa-i fac?! Cum trec de una sar in alta sa nu se raceasca sangele-n ei.
Am auzit mai multe variante: fie a fost drogat, fie prea baut sau prins in mrejele ispitei, chiar si cea cu pariul. Cu toate acestea, tot nu vad solutia....
-Buna ziua! o salut pe doamna de la intrarea facultati. Cum va simtiti astazi?
-Mai bine ca ieri scumpo. Tu ce faci? raspunde batranica cu greu ocupand bancuta libera de pe trotuar.
-Mai bine ca ieri, rostesc folosindu-i propriile cuvintele. Sa aveti o zi buna! adaug si pornesc catre usile impunatoare.
Doamna Lorelai este o femeie de saptezeci si trei de ani cu care imi mai omor cateodata timpul cand ma intalnesc cu dansa prin imprejurimi. Este tare draguta si atenta la fiecare detaliu.
Imping cu putere usa maronie si intru. Cativa studenti misuna pe holurile imense ale facultatii de arte. Privesc catre scarile pustii doritoare. Candva pe aceste holuri aveau loc prezentari de moda, si nu numai.
O sa te uit si totul va fi perfect. Nici o reintalnire nu este posibila!
Imi intiparesc hotarata un zabet de milioane pe chip si imi asez mai bine geanta din piele pe umar. Cu o miscare imi imblanzesc parul ciufulit din cauza vantului nastrusnic si pornesc spre sala de curs in care urma sa mi se predea regulile de baza.
CITEȘTI
Cucerește și păstrează Vol. II
RomanceTimpul a trecut şi o dată cu el şi rănile provocate. Cererea în căsătorie a dezgolit multe secrete... Dar acum... după mult timp oare mai contează? Dragostea ce o dată îi lega îşi mai are rostul? În momentul de faţă tânăra absolventă a fac...