Part 6

15 2 0
                                    

Nije da sam ja svesno odlučivala da ne izlazim ili nešto slično tome.Kada se organizuje neka žurka,ja imam nameru da idem.Najavim društvu,kažem Roni i ostalim devojkama u mom razredu da ćemo se tamo videti,ali kada dođe vreme... pa,kada dođe vreme,ja bih radije da ostanem kod kuće igram.

Ali večeras je posebno veče;disko u lokalnom ragbi klubu.Ako ništa drugo,skinuću s vrata one dve ljušture.Poslednje što mi treba jeste da me odvuku kod nekog vajnog psihijatra: Pa dobro,Džesi,kako se stvaaaarno osećaš zbog bratovljeve smrti? E pa neću u tome da učestvujem i zato večeras izlazim. Vraćam se na dinamičnu tinejdžersku društvenu scenu.Tu je dobar deo moje generacije iz škole,kao i mnoštvo starijih.Tata uvek sa čuđenjem vrti glavom kada me doveze.

,,Vidiš suknju na onoj devojci tamo?",pita. ‚‚Imam kod kuće maramice za koje je utrošeno više materijala nego za tu suknju."

Da,prizor je zaista impresivan.Nema još nagoveštaja da je veliki glavonja tu,ali pretpostavljam da će se pojaviti.Ne verujem da će ovo hteti da propusti. Kao što vidim,njegova bivša devojka Natali uspešno ga je prebolela.Bože,na sahrani je prolila reku suza.Bila sam veoma ponosna na mamu i tatu tog dana.Ostali su tako dostojanstveni.A ja?Nikada ni suzu nisam pustila.Rekla sam sebi da bi možda bilo drugačije da smo se Džejms i ja lepo slagali,da mi nedostaje na neki poseban način,ali ovako,nikada nisam osetila potrebu za tim.I lepo je videti kako se njegovi stari drugari zabavljaju; pretpostavljam da bi i Džejms to želeo.Ali mora da mu je teško kada si već na putu da budeš zaboravljen.

Tu je Luiza.Kao i Amanda i Lizi,koje joj govore kako večeras fenomenalno izgleda u novoj ružičastoj haljini; Riči je očigledno opet uspešan dan na trkama. Tata bi dobio infarkt kada bih kročila iz kuće u nečemu takvom.Tu je čak i Alan ili tupadžija,kako ga Rona zove.Za Alana svašta može da se kaže,ali mu se ne može prigovoriti da nije dobro raspoložen.Uprkos svemu što u školi mora da istrpi,uvek je veseo.Stvarno je neuništiv.Onako skockan,u svojim najboljim krpicama,verovatno bi mnogo bolje izgledao kada ne bi zujao okolo u očajničkom nastojanju da se dopadne svima.

‚‚Tiri-riri!",viče Rona videvši ga kako prilazi. ‚‚Tupadžija na vidiku."

‚‚Ćao,Alane",kažem.

‚‚Hoćeš da igraš?"

‚‚Ne igram",odgovaram.

On se smeška.

‚‚Pa ti non-stop igraš",kaže.

‚‚Rona će da igra s tobom",kažem mu.

Rona me gurka laktom.

‚‚On želi da igra s tobom."

‚‚To ne znači da neće prihvatiti zamenu.Šta ti kažeš Alane?Ima li šanse da izvedeš Ronu na podijum?"

‚‚Kako to da sam ja tek na drugom mestu?",želi da čuje Rona. ‚‚Kako to da mene nisi zamolio za ples?"

Alan ne zna šta da kaže na to i ja ga izvlačim.

‚‚Mi ne igramo",kažem mu.

‚‚Suviše smo kul da bismo igrale",dodaje Rona.

‚‚Hvala ti ipak što si nas pitao",kažem.

Povlačimo se pozadi i posmatramo šta se događa.Huligani su se smuvali s Luizinim drugaricama,Maks sa Amandom, a Ed s Lizi.Želim im svima mnogo sreće.Tinejdžerska ljubav,kako kaže Rona,to ti je da povraćaš.Pa ipak,ima i gorih mesta i situacija od te.

Doduše,od Džejmsa još ni traga ni glasa.

Ne verujem da je otišao zauvek.Mislim da bi mi rekao da odlazi.Mada to ništa ne menja.Najviše ga je iznenadilo to što ga niko nije sačekao.Nije da nemamo rođake koji su već umrli.Baku,na primer.Za nju niko na svetu nije bio kao Džejms.Bilo je gotovo nemoguće da dođe kod nas a da mu ne donese poklon ili bilo šta.A onda bi za Božić dobio najskuplju ragbi loptu,a ja neku jeftinu lutku kakva se dobija uz Happy Meal  ili tako nešto.Imamo i onog mog rođaka koji je umro kao beba.Mnogo razmišljam o njemu,pitam se kako je i nadam se da je dobro.Džejms kaže da tamo postoji jedan drugi svet,samo što izgleda da ne može u njega da prodre.Nema nikoga koga poznaje. Budi tu,sačekaj malo,kažu mu.Treba da bude spreman.

Dancing in the Dark-P.R.PrendergastWhere stories live. Discover now