Part 7

9 0 0
                                    

Ponedeljak,četiri i petnaest.Prošao je još jedan školski dan i fiskulturna sala slobodna je.Osim što je tu Alan ili kako ga Rona i dalje naziva tupadžija.

‚‚Šest nedelja",kaže.

‚‚Tako je".

Ne može da veruje.Istegnuti ligamenti,to je najmanje šest nedelja.Amandi nema pomoći i neko će morati da je zameni.Alan je očigledno prestravljen. Zašto je prestravljen?Ovo je moja velika šansa,smatra on.

Mogao bi da mi pomogne da vežbam,ako hoću.Mogao bi da mi uključuje CD plejer.

‚‚Imam daljinski",kažem mu. ‚‚Uostalom,često uopšte ne puštam muziku".

‚‚Hoćeš vode?"

‚‚Donela sam svoju".

‚‚Jel' ti treba partner?"

‚‚Jesi li lud?",kažem mu. ‚‚Mogao bi da me povrediš".

‚‚Onda ništa",kaže on i odlazi.Smešno mi je kad ga gledam.Podseća me na jednog od onih pasa s tužnim očima iz crtaća.Na baseta,bladhaunda ili nešto tome slično.Uzdišem.

‚‚Možeš da ostaneš ako želiš",kažem mu.

Lice mu se ozari. ‚‚Želiš da ostanem?"

‚‚Baš me briga šta ćeš da radiš,Alane.Ali pretpostavljam da ne postoji zakon koji zabranjuje nekome da posmatra nekoga kako igra".

‚‚Ja ću da puštam muziku",kaže. ‚‚I reci mi ako želiš nešto da popiješ".

I tako počinjemo.

Posle deset sekundi muzika se prekida i moram da mu kažem:‚‚Ne,nisam još žedna". I u tom trenutku se pojavljuje Džejms.Samo prođe kroz zid,sav važan, isti kao uvek,i nastavlja sa uobičajenim glupostima o tome kako je bio kralj fiskulturne sale,kralj testova fizičke spremnosti,kako je mašina gotovo eksplodirala pokušavajući da drži korak s njim.Posmatra okolinu i,umesto uobičajenog glupog smeška,na licu mu se pojavljuje-ko bi pomislio da je to moguće?-još gluplji smešak.

‚‚Da li to moja mlađa sestra ima obožavaoca?",pita. ‚‚I da budem još konkretniji, da li sam ja,kao stariji brat pomenute devojke,dao pristanak za takvu vezu?"

‚‚Nemoj opet",kažem.

Alan zaustavlja traku. ‚‚Nisam ništa rekao",kaže.

‚‚Razgovarala sam s bratom",objašnjavam.

‚‚Aha",kaže on i gotovo da vidim kako počinju da mu rade vijuge u mozgu.Polazi da ponovo pritisne dugme na CD plejeru,a onda zastaje.

‚‚Zar ti brat nije umro ove godine?"

‚‚Da li to znači da ne mogu da razgovaram s njim?",pitam.

‚‚Da,da li to znači da ne može da razgovara sa mnom?",ponavlja Džejms.

‚‚Zatvori ta tvoja velika usta!",kažem mu.

‚‚Njemu govoriš?",pita Alan?

‚‚Obojici.Sad pusti ponovo muziku".

Nisam raspoložena za bilo kakvu raspravu.Nacionalno finale u plesu počinje za nedelju dana,a ja ovde gubim vreme sa ovom dvojicom.Loše mi se piše.Brat koji se očigledno neće skloniti i ovaj drugi klovn koga izgleda niko ne želi- kako uopšte danas mogu da vežbam?

Alan odlazi do CD plejera,a onda se opet vraća.

‚‚Mogu li ja da ga pozdravim?"

‚‚Molim?"

Dancing in the Dark-P.R.PrendergastWo Geschichten leben. Entdecke jetzt