Merhabalar , sizlere tek tek "nasılsın" sorusunu sormak isterdim ama bu mümkün değil çünkü hayali okuyuculara sahibim :)
Umarım hayatlarınızda herşey yolundadır iyi olmanız temennisiyle <3Gelelim asıl konumuza TAVSIYEnize ihtiyaç duyuyorum.
Bu kurgum bir anda gelişen bir olay gibi. Wattpad hesabıma girdim ve "oluştur" kısmında buldum kendimi aklıma gelen şeyleri yazdım. Yazarken kafamda kurdum, ileriki bölümlerde neler olacağını kafamda canlandırdım (hala aklimdalar :) ) tabii bunları bir anda yazmak pek olağan değil. Binevi sizinle birlikte öğreneceğim küçük ayrıntıları ve henüz aklıma gelmemiş başka olay ve durumları.
Ee haliyle isimler bile bir anda geldi. Fakat Wattpad' de var olan hikaye kadar karakterler de isim veya soyisim açısından tesadüfler oluyor. Şu ana kadar okuduğum hiçbir wattpad hikayesinde olmayan karakter simleri buldum, "OLACAKLARDAN KORK!" kurgumda olduğu gibi. Ancak bulduğum soyisimlerin yazılı olduğu ajandamı bir şekilde kaybettim (aslında taşınırken annem çöpe atmış. Benim hatam fazla dağınık bir ajandaydı -.- ) ve yeni soyisimler araştırdım. Bir kısmı ablamın ameliyata girecek olan hasta listesinden :DAşağıya karakterlerimi ve onlara aday soyisimlerini yazdım yorumlarinizla uygun gördüğünüz veya olmasını istediginiz soyisimlerini belirtirseniz çok yardımcı olmuş olacaksınız.
Eğer birkaç güne yorum gelmezse bu konuyla ilgili kendim karar vereceğim karakterlere çünkü bölüm yayimlamayi düşünüyorum ve yeni bölümde başrol karakterimin soyismi geçiyor Şuan üç nokta halinde yazılı onu duzltmeliyim :))ÇARK
| CARUS
Birşua- Lina > ARDUÇ
| ALABAY
TOK| KÖKLÜ
Sidar > EDİZER
| ALŞAN| PEARL
Kıvanç > SOUND
| KUNT(Kıvanç karakterimiz yabancı kökenlidir)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP
LosoweVe gitmesine izin verirsin... "Sokak lambalarin bile aydinlatamadigi karanlik kuytularin KAYIP adamiydi o." "Yalnizliklarindan cikarip buldugu hayatinda iyilikler bahşedilmiş bir kalbi vardi kızın. O kalp bir gun paramparca oldu..."