1

81 7 0
                                    

"Hailey o hodinu tam máme byť a ty si ešte len umývaš zuby !" Áno to som ja lenivá, vždy meškajúca 18 ročná Hailey na ktorú všetci vždy čakávajú. Začali mi letné prázdniny ktoré si idem na maximum užiť s mojimi dvomi najlepšími kamarátkami .Kandal a Gigi dievčatá ktoré nikdy nesklamú a ktoré ma aj napriek opitým hlavičkám vždy donesú v bezpečí domov. "Hailey máš posledných 15 minút ak nezlezieš dole ideme bez teba" "Áno áno už idem !" Zobrala som si zo stolíka kabelku do ktorej som si hodina kľúče,mobil,peňaženku posledný krát sa na seba pozrela do zrkadla a zliezla dole schodmi.
(Autfit ktorý mala Hailey)

"Hailey ideme na festival nie loviť chlapcov" oh nemohol by sa začať večer bez primitívnej Giginej poznámky

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Hailey ideme na festival nie loviť chlapcov" oh nemohol by sa začať večer bez primitívnej Giginej poznámky. Rýchlo som ubehla do kuchyne dať mojej ustráchanej mamine pusu na náznak že sa ničoho nemusí báť že som slušne vychované dievča . "Dávaj si pozor Hailey ! A
žiadny alkohol dievčatá!" "Jasné teta" zborovo odpovedali tamtie dve ktoré ma už dobrú hodinu a pól čakali dole v kuchyni a ohovárali ma s maminou. Nasadli sme do Gigineho auta ktorá sa jediná zlutovala a povedala že bude náš šofér a nebude piť. Po hodine cesty sme zaparkovali na prašné parkovisko a vyšli z auta. Zapálili sme si pri aute ešte cigaretu a potom sme išli k vstupnej bráne. Vošli sme do areálu a stretli sa s ďalšími ľudmi. Celý čas sme tancovali, pili , vracali a snažili sa triezveť. "Hailey hovorila som ti že toto bude najlepšia párty " rozbehla sa Zamnou opitá Kandal a smiala som sa na jej opičej hlavičke ktorá plávala asi v tolko litroch alkoholu ako moja . "Kandal musím sa ísť vvycikť už to nevydržím " "Dobre zlatko utekaj čakáme ťa tu " Predierala som sa cez všetlých ľudí a hľadala hodné miesto v prírode na vycikanie. Nepopísatelný pocit keď ste sa konečne po neviem koľko hodinách vycikali. Vracala som sa k nášmu stolu ale Kandal tam vôbec nebola ani nikto z mojich dievčat. Volala som Kandal a dúfala že bude mať tolko rozumu v hlave že ma skúsi dvihnúť ale nie nemala ani tolko. Nič iné len ju ísť nájsť mi neostávalo. Nie Hailey nechoď to tej tmy vieš že sa poserieš od strachu. Hlas v hlave ma upozorňoval nech to nerobím ale moja vodka v hlave mi hovorila choď urob to. Rozhodla som sa ísť nájsť Kandal do najväčšej tmy po ceste som rozdala asi 10 cigariet každému okolo idúcemu. "Kam ideš ?" Je to známy hlas ? Neznámy ? Mám sa otočiť nemám ? "Ehm hľadám kamarátky "
Omfg prvá časť inšpirovaná zoznámením sa s mojím frajerom 😂 cítim sa hrozne trápne lebo viem že to bude čítať aj on :D tak dúfam že to nebude čítať len on ale aj niekto iný tak
keď sa ľúbi daj hviezdičku ❤️

N.E.SWhere stories live. Discover now