"Vieš ty vlastne do akého ohňa si vstúpila Hailey ?" Pozerala na mňa ..nechápavo som sa na ňu pozerala skadiaľ vie moje meno "Nie neviem a ani mat o nezaujíma ..môžeš uhnúť idem preč" vedela som že myslí Justina ,vedela som aj to v akom ohni som a vedela som aj to že som sedela s vrahom na obede ... ale cez všetko toto som vedela že ten ským som bola na obede je chápavý,vnímavý,sexy chlapec s ktorým chcem chodiť na obed každý deň. Prešla som popri nej a išla smerom k dverám "Justin ideš ?" Pozrel sa na mňa nečakal tak kludnú Hailey a nečakal ani to že ho zavolám za mnou ale išiel . "Hailey mrzí ma to to bola ...." dala som mu prst na ústa "Pojebaná kurva ktorý si to chce stebou užiť ja viem " zasmial sa a zase som cítila tie motýle z jeho úsmevu "No kam teda teraz ?" Spýtala som sa a usmiala som sa naňho úsmev mi vrátil a postrapatil ma "povec mi 3 veci ktoré skutočne miluješ " chcílu som rozmýšľala "zvieratá, hračkárstva a hmm jedlo " naštartoval auto zapálil si cigaretu a pustil hudbu "takže pri jedlo si môžem dať fajku ..teraz sa priprav na ZOO" chcela som ho zjesť kvoli tomu aký je a ako sa ku mne správa ..bol pozorný a láskavý troška romantický a predsa namyslený hajzel . Utláčala som v sebe pocit že som na Justina Biebera namotaná ale vedela som že to tak je a že ma oblbol ako malú . Zastavili sme pred ZOO vystúpila som z auta a kráčala pred Justinom smerom k ZOO. Pár krát som sa naňho otočila a vždy mi poslal vzdušnú pusinku. "Hej Hailey !" Otočila som sa na jeho ohlásenie a čakala kým príde pri mňa "Áno ?" Preglgol sliny v ústach "Koľko si mala vážnych vzťahov ?" čo mám povedať ? Že ani jeden vždy som natrafila na chudáka ? Že som nikdy nebola zalúbená ... "Čo je to vážny vzťah ?" Zasmiala som sa a sklopila zrak dole "Nemala si žiadneho chlapca ?" pozeral sa na mňa tak vážne pohľadom ktorý hovoril ako strašne ho to zaujíma a chce o mne vedieť čo najviac . "Ale ano mala ale nebol to vážny vztah nikdy som nebola zalúbená a nikdy som pri nikom necítila lásku " usmial sa zas a znova sa usmial slabučko ma bruchol do brucha a vošli sme do ZOO. "Hailey Hailey rýchlo poď sem !" Dobehla som za Justinom so strachom lebo pri ňom naozaj nikdy neviete či za minútu nebudete mŕtva "Aha čistá ty !" Ukázal na opicu ktorá bola v klietke oproti neho a smial sa. Buchla som ho do ramena a začali sme sa mlátiť po celej ZOO. "Som unavená chcem ísť domov " nahodila som smutný pohľad ktorý hovoril dopiče sadnime už do auta nevládzem urobiť ani krok. "No poď bábika ideme " Sadli sme si do auta znova sme boli ticho ,veľmi dobre vedel že ma ticho ničí ale aj napriek tomu bol ticho . "A ty .. ty si mal koľko vzťahov ?" Na sekundu odtrhol zrak od cesty a pozrel namňa "hovoril som ti že niesom na vzťahy " motýle z brucha odleteli ale nedala som žiadny náznak toho že ma to zlomilo "takže si nemal žiadne dievča ? nadýchol sa ako keby ho moje otázky otravujú ale odpovedal "ale ano mal ale nebolo to nič vážne,mal som veľa dievčat keby chcem tak v priebehu jedného telefonátu ich tu stojí aspoň 10" Hailey žiadny náznak zranenia !! Pokrútila som hlavou aby som utíšila hlas v hlave "Tak potom prečo to neurobíš " stúpol na brzdu telo mi letelo do predu a on ma chytil silno za ruku a trhol mnou "Lebo tu chcem teba Hailey ...Baldwin " znova naštartoval auto a pokračoval v ceste. Už bolo len ticho zastavil pred mojím domom .. vytiahla som kľúče vystúpila z auta a pomalým krokom kráčala k dverám a dúfalan že na mňa zakričí "Hailey !" Zakričal Hailey on zakričal otočil som sa a rozhodila rukami že čo chce " aká je šanca že ešte stebou strávim čas ?" Motýle v brucho v hlave kolotoč v rukách mravčanie "Aká je možnosť že ak ťa pozvem znova dnu tak neodmietneš ? " usmial sa a to je to čo som milovala to je to čo som chcela vidiet stále .Kráčal ku mne zastavil milimeter pred mojou tvárou cítila som jeho rýchli dych a pozerala sa mu do očí prepalovali sme si diere do hlavy tak ako to robíme vždy v nervóznej situacii. Chytil ma za ruku a ťahal k dverám domu nechal ma kým odomknem a vstúpili sme do vnútra . Chcela som ho pobozkať ,zjesť a zároveň zneho vyjebať dušu . "Môžem si sadnúť ?" Ukázal na sedačku v obývačke a s úsmevom som prikývla "Dáš si zapekačku alebo urobím praženicu ?" postavil sa zo sedačky a prišiel Zamnou do kuchyne chytil ma za boky a otočil smerom k sebe "Dám si teba " vydýchol na mňa a ja som sa usmiala " Justin nerob " začal ma štekliť a posadil ma na linku a so šteklením prestal . Vtom niekto zazvonil zoskočilo som z linky a utekala k dverám .Pred dverami stála giga s veľkou čokoládou a pred tvárou mi točila usbčko na ktorom boli filmy . "Ahoj zlato čo tu robíš o pol 12 večer ? " z tváre jej úsmev zliezol a začala sa pozerať nahnevaný pohľadom "Mám zákaz sem chodiť ? " začali sa vo mne hromadiť nervi nemala som náladu na stavy 18 ročného pubertáleneho dievčaťa ale vedela som že vybuchnúť nemôžem "Môžeš sem prísť kedy koľvek ale teraz mám spoločnosť " prešla okolo mňa vstúpila do domu aby sa presvedčila otom kto tu je ,Justin práve pil s fľaše a keď ju zbadal fľašu odložil .
Z pohľadu Justina
"Ahoj som Justin " predomnou stála celkom obstojná holka ale jej pohľad obstojný nebol vyzerala byt nahnevaná "viem kto si a viem aj to že od kedy si sa stretol s Hailey tak nerobíš nič iné len jej dojebávaš život od základu " v hlave mi chodili rôzne myšlienky mal som neskutočnú chuť jej rozbiť tie male drzé ústočká zato že sa opovážila povedať ako dojebávam život Hailey mojej Hailey ale len som zaťal zuby "môžeš si láskavo predtať otvárať namna tú nevychovanú pusu ?" Hailey prišla bližšie knám nechcel som zapríčiniť to že by sa znova bála alebo si omne znova myslela niečo zle "Justin Bieber pólka mesta vie o tebe že si vrah a hajzel čo ubližuje ľudom jedine Hailey to nevie a je tebou zaslepená " nenávidím to keď mi niekto povie že som vrah a nenávidím to keď mi to niekto povie pred osobou ktorú neskutočne zbožňujem "Giga môžeš prestať ? Viem čo je zač a viem čo robí ale je to slúsný a dobrý chlapec tak prestaň !"Hailey sa snažila zachraňovať situáciu ale vedel som že toto sú situácie ktoré sa zachránaniť nedajú ,bol som už vo veľa sračkách všetky som sle mohol vyriešiť vraždou ale túto situáciu sa tak riešiť nedá . "Hailey čo to rozprávaš na čo sa tu motáš ? hovoríš o ňom v dobrom lebo sa bojíš že ta zabije ?" Lebo sa bojí že ju zabijem...Lebo sa bojí že ju zabijem hlas v hlave ma išiel rozjebať čo keď somnou naozaj trávi čas nasilu a je milá len preto že sa ma bojí . "Kurva giga !! Nebojím sa nikdy by mi neublížil !" Nemohol som to počúvať vytiahol som zbraň a namieril to rovno na tú malú kurvu "počúvaj ty suka oľutuj to čo si povedala !" Hailey namňa pozerala pohľadom ktorý mi lámal srdce tá mala piča stále neprestávala a provokovala ma "No tak vystrel to veď to je tvoje zamestnanie tvoja práca vo voľnom čase zabíjať nás nevinných ľudí" Nabil som si zbraň nevedel som odtrhnúť oči od Hailey ktorá sa stále na mňa sklamane pozerala "Justin nemsieš to urobiť povedal si že niesi vrah !" Malá pička sa začala smiť "On nieje vrah ? Ty si jej nepovedal čo ty vlastne si za človeka ? Že si zabil vlastného brata s otcom len preto aby si si dokázal že ty jediný si Bieber a nemáš konkurenciu ? Ty si jej nepovedal to že tvoja bývala priateľka nezomrela preto lebo mala vážne ochorenie ale preto lebo si ju zabil vo vlastnom dome ? " začala hovoriť o mojej minulosti a minulosti ktorá nikdy nikomu nebola vysvetlená a ľudia si robili o tom svoje príbehy " Justin je to pravda ?" Hailey prehovorila tichým a roztraseným hlasom nemohol som sa nato pozerať nato že slová tej pojebanej suky zranili dievča ktoré ľúbim do ktorého som sa zamiloval a z ktorého som ojebaný už od prvého momentu . Pozrel som sa na tú suku ktorá tam stála ako víťaz a strelil.. Guľka letela cez pólku izby až doletela knej a zjebala ju na zem.. pustil som zbraň na zem začalo sa mi zahmlievať pred očami a videl som len to ako Hailey padá k nehybnému telu.
Čakám ⭐️a 👀
Ďakujem tým čo to čítajú ❤️
YOU ARE READING
N.E.S
FanfictionHl.postavy Justin Bieber -Justin Bieber Hailey Baldwin - Hailey Baldwin Love story asi ako každá iná :D Dúfam že predsa bude niečim iná..Nieje to vôbec belieberská story o tom ako tam je Justin Bieber slávny bude to skôr na štýl DANGERA ale bude t...