Z pohľadu Hailey
Ráno som sa prebudila na ukrutnú bolesť hlavy.. pozrela som sa okolo seba a bola už natoľko triezva že som vedela že toto moja izba nieje "Dobre ráno " pozrela som sa medzi dvere kde stál on ten chlapec ktorého dokážem popísať jedným slovom Boh. "Ahoj Justin " zagumiičkovala som si vlasy a postavila sa z postele .. hneď na to som si sadla znova na postel kvoli ukrutnej bolesti hlavy "Mohol by si mi prisiniesť .. vodu ? " otočila som sa ešte raz na dvere v ktorých už Justin nestál . postavila som sa a pozrela do zrkadla .. vyzeral som hrozne ... cítila som sa hrozne .. Hrala som sa na silnú ale naozaj som to nezvládala .. Bolo toho na mňa veľa a moje telo už nezvládalo ten tlak . Zomrela mi kamaratka .. milujem vraha .. som sama a nemam oporu matky .."Hailey tu máš vodu " vypila som plný pohár a zvalila sa na postel "Môžeš mi povedať čo sa včera stalo na nič si nepametám " vypaľoval mi diery do hlavy "Povec mi ako si sa dostala do toho baru a poviem ti všetko ostatné "nepozeral sa na mňa ako zvyčajne cítila som z jeho pohľadu niečo čo ešte nikdy pred tým " išla som sa zabaviť S kamarátkou lebo som nezvládala tvoju prítomnosť troška sa mi to vyjebalo spod kontroli a ako som sa tak na seba pozerala ..nedopadlo to najlepšie " nadýchol sa a schmatol mi ruku "Hailey nikdy v živote ťa nechcem vidieť v klube .. v žiadnom , s nikým " zasmiala som sa čo vňom vyvolalo ešte väčšie nervi " Ďakujem že si ma zobral k sebe aj to že si sa postaral ao moju opitú hlavičku ale ja už pojdem lebo toto ma počúvať nebaví" postavila som sa z postele pohladkala ho po hlave a zliezla dole schodmi "Ahoj Hailey " tieto ich zborového pozdravy som dosť milovala "čaute chlapci " obula som si moje topánky a otvorila dvere "už ideš ?" Josh sa na mna usmial a podával mi svetrík ktorý som si zabudla na vešiaku " Josh ja..." nestihla som dopovedať vetu lebo Justin mi skočil do reči "Nie neodchádza " prevrátila som očami milovala som ho a zároveň ma niečo od neho tak velmi ťahalo preč " Justin nechcem byt stebou " ironicky sa zasmial "A keď som ťa včera vytrtkal ako malú vtedy si chcela byť " o moj bože Hailey.. nevedela som čo mám povedať lebo som naozaj nevedela očom rozpráva ale nechcela som tam len tak stáť a ukázať ten veľký kus mojej slabej stránky .. lovila som v pamäti čo sa asi tak stalo ale napadali ma len úlomky " Pametaj .. ty si bol ten ktorý bol vpiči ztoho že som tancovala na parkete " zobrala som si od Josha svetrík a vyšla von "Hailey .. neodchádzaj " zastavila som .. stále to bolo o tom istom otom aby som neodchádzala ...otom aby som sa nehnevala a nebála o tom aby som mu verila "Justin to že sme sa mi stretli .. bola hlúposť .. nikdy sa to nemalo stať . Sme ako voda a oheň . Môžem veriť vto že raz stebou budem šťastná a v 100 % bezbečí ale to sa nestane . Máme rozdielne životy a ja v tom tvojom byt nechcem ... A ty si vtom mojom spravil len problemy " pozerala som mu do tváre vedela som že to raz musí skončiť aj keď som dúfala že nie tak skoro .. Ale raz určite . kráčala som smerom domov cez celé mesto. Odomkla som si a vošla do vnútra .. Je to tu čudné prázdno..smutná atmosféra .. nieje tu nič len ja plná depresii ... z pozeraní telky ma vyrušil zvonček .. Vždy mám strach otvárať alebo sa len pozrieť kto by to moholm byť ..VZdy čakam tú najhoršiu návštevu od policajtov až cez nejakých ďalších vrahov . "Josh čo tu robíš ? " objala som ho .. mam ho velmi rada aj napriek tomu že ho moc nepoznám príde mi ako velmi zlatý chlapec "Na ktorom mieste ju zabil ?" Nie nie nie toto nie na toto som vážne nemala náladu "Josh to nemá význam riešiť to ..nič nevrátiš " "Vies Hailey som tu vlastne kvoli tomu aby som ťa dostal do reality " nechápavo som pozerala ale nechala ho nech pokračuje " To že ju zabil .. nebola náhoda . Justin a Gigi sa veľmi dobre poznali ešte lepšie než si myslíš .."
Z pohľadu Josha v minulosti
"Josh toto je Gigi ...Gigi toto je Josh " môžem povedať že som ešte nikdy krajšie dievča nevidel . "Budeš snami pracovať ?" Justin sa zasmial a drgol ma do pleca "Tá bude somnou trtkávať bráško "
Z pohľadu Hailey prítomnosť
Stále som len počúvala nepovedala som ani slovo "Nechodili spolu len spolu jebávali .. po čase to medzi nimi skončilo ..Gigi vedela o ňom všetko ale nikdy nevedela skutočnú pravdu . Justin sa predňou hral na niečo čo vlastne nieje ... Je vrah ale nieje to čo zo seba robil pred ňou ." Nevedela som či chcem kričať ,plakať alebo sa smiať nevedela som či chcem nieco povedať alebo byt ticho a počúvať ho "miloval som ju asi od prvého momentu keď ma sňou predstavil .. po tom ako sa to medzi nimi skončilo začal som to sňou ja .. nechcel som byť kokot a povedať otvorene Bieberovi že mu nakladám bývalú štetku a tak som mu to ani nepovedal . To že Justin zabil Gigi nebolo preto ako ti tvrdil ..Vôbec to nebolo kvoli tebe a kvoli tomu že sa bál ako ťa stratí a tie kokotiny čo ti narozprával ale preto lebo nechcel aby si vedele pravdu o ňom a o jeho živote" Hrala som sa s náramkom na ruke .... pozerala som na ňho a v hlave mala bordel . Nemala som slov a zároveň som ich mala milión " Josh ja ho milujem " vedela som sa zmohnúť povedať len toto "Hailey Bieber teba nie ... poviem to tak ako si ty spala v jeho izbe tak tak spalo dalších tisíc .. Tak ako si varila u nás špagety tak ich varilo tiež ďalších tisíc... a tak ako z nášho domu utekáš tak utečú tiež všetky" spomínala som na každé slovo čo mi Justin povedal .. o tom ako neni na vzťahy ..o tom ako má na každom prste frajerku a vtedy mi to všetko začalo dávať svoj význam a oči mi zaplavovali slzy "Ďakujem za všetko ..veľmi si to vážim " objal ma a mňa potešilo to teplo čo sa medzi nami vytvorilo "a inak ešte Hailey ... necíť sa byť princezná len kvoli tomu že sa sním vyspala ... to potom princezná musí byť každá " nehovorila som nič len som prikívla hlavou "Chcela by som byť sama " postavil sa zo stoličky "Oh jasne ja už idem len som chcel aby si vedela pravdu " zakývala som mu poslala jeden úsmev a sadla so na sedačku .. Neľutujem nič sním .. všetko čo som sním prežila bolo pre mňa niečo úplne iné a za všetko by som mu chcela možno ak poďakovať .. Ale jediné čo som chcela teraz bolo ísť za ním a počuť toto všetko z jeho úst
Z pohľadu Justina
Ležal som v posteli a rozmýšlaľ som že už je asi naozaj ten čas na ňu zabudnúť . Vtom mi zapípal mobil . Odomkol som ho a začal čítať správu od Hailey
Prídi ku mne chcem sa stebou porozprávať .
Usmial som sa sám pre seba lebo aj tak som vedel že po tom všetkom čo mi dnes ráno povedala bezomňa nevydrží .
Daj mi pár minút cicka .
Obliekol som sa zobral kľúče od auta a vo dverách som sa stretol s Joshom "Kam ideš Bieber ? " mal tak prijebany pohľad ako má vždy keď má niečo prijebané v pláne "Čo ten piča pohľad ?" Chytil som mu ruku a pozeral mu do očí "pýtam sa čo ten prijebaný pohľad !" Ironicky sa zasmial vytrhol si ruku z mojho zovretia a pomaly kráčal preč " Veď choď k tvojej princeznej uvidíš čo ťe piča pohľad "
👀a⭐️
Ďakujem za čitateľov ❤️
YOU ARE READING
N.E.S
FanfictionHl.postavy Justin Bieber -Justin Bieber Hailey Baldwin - Hailey Baldwin Love story asi ako každá iná :D Dúfam že predsa bude niečim iná..Nieje to vôbec belieberská story o tom ako tam je Justin Bieber slávny bude to skôr na štýl DANGERA ale bude t...