Z pohľadu Hailey
Prišla som domov ľahla si na postel a pozerala na správu od neho. Chcela som niečo inteligentné odpísať niečo čo by aj vňom prebudilo taký chaos v hlave a v bruchu ako mne. Ale namiesto niečoho normálneho som tam zajebala smajlíka a zaspala. Ráno som sa zobudila je sobota prázdniny vonku aspoň 38 stupňov a mne dnes rodičia odchádzajú na 4 mesiace na služobnú cestu. Zliezla som dole do kuchyne pozdravila som mamku aj ocka a videla všade pobalené kufre "Kedy to odchádzate ?" "Hailey !" Začala prísne a už som vedela čo ma čaká žiadny alkohol,drogy,chlapci,sex,párty... "Varujem ťa žiadny alkohol,drogy,chlapi,sex a ani žúrky v dome !" Oh jasné tipická moja mama .Zasmiala som sa "Ja viem už mi to hovoríš od mája" "Áno hovorím lebo viem čo za malú mršku si " Ocko prišiel do kuchyne dal mi zopár pusiniek "Musíme už ísť nerob hlúposti veď mamka ti už pokyny dala " Dala som pusku aj mamke usmiala sa a oni kráčali von z domu. Hailey hneď dneska urobíš párty a nie že nie ! Niekedy jednoducho milujem ten môj hlas v hlave . Posledný krát sa na mňa ešte otočili rodičia a bum na 4 mesiace odišli. Zobrala som si čisté oblečenie a vošla som do sprchy užívala som si horúcu vodu a vtom som počula ako mi zvoní mobil. Obmotala som si okolo seba uterák a zbehla si do izba pre mobil. Na obrazovke svietilo meno Kandal potiahla som prstom po obrazovke "Ahoj Hailey nepôjdeme si zabehať ? Nikdy nebeháme nikdy ani len jeden drep nespravíme nechápem čo ju to napadlo "Kandal nikdy sme neboli behať" zasmiala som sa do telefónu " Neviem či si zabudla ale dneska sa začal ten deň kedy som 4 mesiace voľná takže žiadne behanie ale ideme to osláviť" Kandal vypla mobil čo znamenalo že v priebehu 10 minút je tu s celým šatníkom a kozmetickým kufríkom. Vrátil som sa znovu do kúpeľne utrela zostávajúce kvapky na mojom tele vyfénovala vlasy a už len z dola počula Kandal ako trieska s vecami. Zišla som dole poslala jej vzdušnú pusinku a sadla so na barovú stoličku "Taak Hailey písala si si s tvojím princom " Ah Justin ... Ten Justin ktorému si ty piča hlúpa napísala smajlíka Oh áno moja hlava tá vie vždy podporiť "Vlastne nepísala " Kandal položila jogurt a pozrela sa na mňa "Chceš mi povedať že niekto neodpísal tejto krásnej žene ?" Zasmiala som sa "Nie chcem ti povedať že na smajlíka sa mu asi tažko odpisuje " Chytila sa za hlavu pozrela na mňa pohľadom ktorý hovoril pane bože ty nikdy nevyrastieš a pustila sa znova do jedenia.
.
.
.
"Dúfam že sme všetko nakúpili Hailey " pozrela som sa na stôl kde bol alkohol čipsy jedlo pitie všetko čo má správna žúrka obsahovať . "Neboj máme všetko " usmiala som sa na Kandal "Inak pozvala som pár ľudí taktiež pár pozvala aj Giga ,takže čakaj že pozvaný ľudia pozvú ďalších a zase ďalších a že dom budeš mať v napiču stave " vedela som že to tak bude takže ma to ani neprekvapilo Kandal a Giga sú veľmi obľúbené dievčatá sú krásne, vedia ako na ľudí a vedia splniť potreby chlapcov a to znich jednoducho robí obľúbené. O mojej osobe sa to bohužiaľ nedá povedať lebo tam kde som ,som vlastne vďaka im dvom . Prišla už aj Kandal a išli sme sa všetky chystať . Sadla som si za kozmetický stolík a začala sa maľovať ,milujem to robiť je to pre mňa úplný chill . Namalovala som sa a išla som si vybrať čo si oblečiem obliekla som si bledé rifle voľnejšiu svetríkovú mikinu a spravila si drdol👆autfit ktorý mala Hailey
Obliekla by som sa oveľa krajšie ale keďže to bola moja prvá párty u mňa doma bála som sa a bola som veľmi nervozna.
Ľudia prichádzali ,prichádzalo veľmi veľa ľudí a to vo mne vyvolávalo ešte večsiu paniku. Chodila som z miestnosti do miestnosti a namiesto alkoholu som do seba hádzala cukríky. Obdivujem Kandal a Gigi že aj po včerajšej noci stále vládzu. Sadla som si na terasu a išla si zapáliť vždy ma vie cigaretový dym ukľudniť ani nie cigareta ako ten pohľad na to že mi z úst vychádza dym. Vrátila som sa do vnútra zavrela dvere a v sekunde po mne ich niekto otvoril. Pozrela som sa na dvere a znova ho videla Ja som Justin...Bieber behali mi hlavou spomienky zo včera a pozerala som da naňho " Ahoj Hailey ..Hailey Baldwin" zasmiala som sa vždy vysloví moje meno tak koktavo ako som sa mu predstavila . "Ahoj Justin" pozerali sme na seba tak ako pred tým len s jedným jediným rozdielom videla som mu do tváre a chcela som mu vidieť už asi po celý život . "Nejdeš si somnou vypiť včera si pila bezomňa dnes to už nerob " zasmiala som sa " Nechcem piť po včerajšej noci som tu len na gumených cukríkoch. Zobral si aj on kývol hlavou na znak že ho mám nasledovať a vyšiel von z môjho domu a zastavil sa na terase "Myslíš že tvoji hostia prežijú keď ich zakladateľ párty na pár hodín odíde ?
Čakám nejaké ti hviezdičky 😹❤️
YOU ARE READING
N.E.S
FanfictionHl.postavy Justin Bieber -Justin Bieber Hailey Baldwin - Hailey Baldwin Love story asi ako každá iná :D Dúfam že predsa bude niečim iná..Nieje to vôbec belieberská story o tom ako tam je Justin Bieber slávny bude to skôr na štýl DANGERA ale bude t...