V minulej časti : Hlas v hlave ma upozorňoval nech to nerobím ale moja vodka v hlave mi hovorila choď urob to. Rozhodla som sa ísť nájsť Kandal do najväčšej tmy po ceste som rozdala asi 10 cigariet každému okolo idúcemu. "Kam ideš ?" Je to známy hlas ? Neznámy ? Mám sa otočiť nemám ? "Ehm hľadám kamarátky "
" Sama v tejto tme ?" Pozrela som sa naňho nevidela mu do tváre ale sexy hlas hovoril za všetko "Tak stratila som kamarátky ským ich mám ísť asi hľadať ?" Pozerala som sa stále na ňho neotrhla som od neho zrak aj keď som mu nevidela do tváre "Ako sa voláš ? " Hailey nehovor mu tvoje meno je to cudzí chlapec ktorý ťa odchytil v tme. Otriasla som zo seba tie napiču myšlienky a znova sa naňho pozrela "Hailey som Hailey Baldwin" Pozeral sa namňa keby mu vidím do oči myslím že mi pohľadom prepaluje dieru do ksichtu "Som Justin ...Bieber " Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber hlava my išla vybuchnúť jeho menom a pre trápne ticho som prehovorila "fajčíš nechceš cigu ?" Fajčili sme celý čas medzi nami bolo ticho čo ma znervózňovalo ale zároveň som si užívala to ako sa pozerám do jeho neznámej tváre "Musím už ísť ale napíš Hailey ..Hailey Baldwin " vyhral sa s mojím menom a mnou prešli zimomriavky ,zasmiala som sa v hlave a zároveň som videla aj zvuk smiechu "Napíš Justin...Justin Bieber " Odkráčal preč stále som sa za ním otáčala a dúfala že napíše zo zamyslenia ma vyrušil zvuk telefónu na jeho obrazovke sa ukázalo meno Giga potiahla som prstom cez mobil a dvihla ju "Hailey neviem v ktorej piči sa zašívaš ale čakáme v aute ak nechceš mať doma pojeby pohni krokom " už som len počula ako mi pípí mobil. Výborne dievčatá sa mi vyjebú na hlavu a ešte ja som tá čo sa zašíva. Sadla som do auta stále mala v mobil ruke a čakala .Nenapíše ti Hailey jebal ti len hlavu . Ale ano napíše určite si sa mu páčila... V hlave sa mi mlelo zlé s dobrým a v aute bolo ticho nikto nič nehovoril. "Som sa pobláznila " Kandal a Gigi sa otočili na zadné sedačky kde som sedela ja " ako si sa pobláznila ?" " Spoznala som chlapca iného vlastne som mu ani nevidela do tváre " zasmiala som sa " ale som sa úplne pobláznila mal úžasný hlas a perfektné oblečenie všímala som si na ňom ešte aj rytmus dýchania " "Hailey takýto chlapci sú všade na diskotékach " NIE NIE NIE takýto nie " vykríkla som troška hlasnejšie "on bol niečom tak veľmi zvláštny " Vtom mi pípí mobil zovrela som mobil do rúk a dúfala že to bude on pozrela som sa na obrazovku jednoducho som ti musel už napísať usmiala som sa na obrazovku telefónu a celú cestu som rozprávala o jeho existencii.
Z pohľadu Justina
Videl som jej blonďavú hlavičku a vedel som že za ňou musím ísť. Chvíľku som váhal bola šialená pozeral som na ňu už dobrú chvíľu a nebola ako iné bola bláznivá tancovala tam kde nik smiala sa a prestal sa riadiť tým čo si o nej ľudia myslia . Rozhodol som sa že za ňou pojdem keď počula že niekto ide za ňou spomalila ale nezastavila "Kam ideš ?" Neisto zastavila neotočila sa len odpovedala mala opitý hlas zasmial som sa sám pre seba a čakal som kým sa otočí. Otočila sa videla som ako sa premáha nevidel som jej do tváre ale videl som vnej krásku stále namňa pozerala do tváre mi nevidela a prepalovali sme si navzájom diery do tváre a ja som ju mal chuť oprieť o prvý strom. "Som Hailey ..Hailey Baldwin " znova to povedal neisto ale vedel som že ju už chytenú mám .. predstavil som sa jej aj ja nedala ani náznak nejakého prejavu len stále pozerala .. odchádzalo sa mi od nej ťažko cítil som pri nej impulz ako piča ale vede som že povinosti sú povinosti a musím ísť ..celý čas som na ňu myslel v hlave mi jebali myšlienky a ja som jej musel napísať ..
Wohohoho po 363926272 storočiach som sa dokopala to napísať 😇 stále tam dávam kus ztoho ako to všetko začalo s mojím frajerom ale veľký kus si aj vymýšľam tak dúfam že budete čítať a dáte hviezdičku ❤️ Cmuky cmuk
YOU ARE READING
N.E.S
FanfictionHl.postavy Justin Bieber -Justin Bieber Hailey Baldwin - Hailey Baldwin Love story asi ako každá iná :D Dúfam že predsa bude niečim iná..Nieje to vôbec belieberská story o tom ako tam je Justin Bieber slávny bude to skôr na štýl DANGERA ale bude t...