11

26 2 0
                                    

Z pohľadu Justina
Každou sekundou som mal chuť mu rozbiť ústa . Nechal som pocity pocitmi a nastúpil som do auta ... cesta za ňou je vždy zvláštna nikdy ma nečaká nič dobré a keď aj čaká vždy sa to dobré vlastne rozplynie . Zastavil som pred jej domom ..vypol som motor a išiel zaklopať na dvere. No to som už nestihol lebo jej útla postava a plonďavé vlasy sa objavili vo vchodových dverách "Možno by sa hodilo pozdraviť Baldwin " neuhla pohľadom len stále zazerala ... vedel som že to nebude nič dobré .. naše stretnutie je vždy o hádkach a sklamaniach ... "Nemám náladu počúvať tvoje trápne pičoviny Justin " táto tvár sa jej nehodila .. toto nebola ona aj napriek tomu že vedela byť riadna suka ... nikdy nebola až taká ako teraz .. to čo vychádzalo z jej pohladu bola nenávisť cítil som ako ju strácam "Hailey čo odomňa chceš ? " stiahla  ma za ruku do vnútra ..zavrela dvere a na mojej tvári pristála facka "To si ju musel zabiť namiesto toho aby si mi povedal pravdu " jej hlas bol na nespoznanie .. nebolo to ani kričanie bol to hlas úplného zúfalstva a mne sa pri jej hlase prvý krát roztriasli ruky a cítil som že z tejto situácie sa už nedá vycúvať "Hailey neviem očom rozprávaš " ďalšia facka na mojej tvary .. jej oči zaplavovali slzy ..moje ruky uvládol totálny amok nevedel som čo robím a chytil som ju pod krk " Môžeš mi povedať prečo vrieskaš ?" Na chvíľku sa ukludnila .. pustil som ju a videl na jej krku otlačky mojich rúk "Bolo jednoduchšie ju zabiť namiesto toho aby si mi povedal že si ju v minulosti obrábal ? " vedel som že za toto môže Josh vedel som že on je ten ktorý mi chcel maximálne podraziť kolená "Neišlo mi o pravdu .. ja som ju už len jednoducho nechcel v mojom živote vidieť Hailey " nehovorila nič vnímala moje slová videl som ako prehĺta každé slovo čo som povedal ale jej hlava to stále nechcela pochopiť "Justin aj keď som vedela že si vrah a možno nie najlepší človek .. dúfala som že ma nikdy nesklameš a budeš tu pre mňa vždy " jej oči opustili slzy sadla si na sedačku a pozerala sa na mňa "Hailey všetko je to minulosť ..minulosť ktorá ma raz musela dobehnúť a musel som ju raz a navždy pochovať " posunula si nohy k telu pozrela sa mi do očí .. bolelo ma to .. to že som dôvod prečo plače a aj to že som ten ktorý nieje jej šťastie ale jej bolesť  " Tvrdil si že si ju zabil len preto aby si ma chránil ... a ty si vlastne chránil seba " ironicky sa zasmiala zahryzla si do pery a pozerala sa na mňa "Mám odísť ? " prešla ni jazykom po krku dala mi jemnú pusu na pery a odtiahla sa " Uhádol si ... máš odísť "
Z pohľadu Hailey
Ten pocit keď odomňa odchádza  už veľmi dobre poznám .. ked mi zoslabnú nohy ... rozlomí sa mi srdce ma milión kúskov a ja jediné čo chcem je to aby neodchádzal a vrátil sa ... ale viem čo je pre mňa lepšie .. Opustil môj dom .. zas a znova .. neviem či už naozaj na stálo neviem či ho ešte niekedy uvidím ... ľahla som si na postel ... v hlave som nemala nič len jeho ...všetky pocity sa vo mne bili a ja som vedela že môj život bez neho bude zložitý možno nie viac ako sním ale za pár dní začal byť súčasťou môjho života a ja som ho začala milovať tak ako som nemilovala nikoho .. on bol jediný a prvý pri ktorom som cítila iskričku ... od prvého momentu až do teraz ju cítim .. cítim že nikdy nezhasne .. a cítim že sa ešte raz stretneme a naše cesty sa spoja ... nepýtajte sa kedy ja neviem ale raz určite .
.
.
.
.
.
O 5 mesiacov neskôr
"Hailey tvoj byt bude ten najkrajší v celej Kanade " Výkriky Kandal počas toho čo som si zariaďovala môj nový dom ma privádzali do šialnestva.. Veľa vecí sa zmenilo ... odsťahovala som od rodičov až na druhú stranu štátu a začala nový život.. Moji rodičia sa zahĺbili do práce z jednej služobnej cesty sa vrátili a na druhý deň išli na ďalšiu ... chcela som od všetkého odísť a hlavne sa vzdialiť od Giginej smrti .. a od Biebera .. teraz mi je fajn .. Bývam na 7 poschodí vedľa môjho bytu býva hneď Kandal so svojim priateľom . je to tu pokojné .. nemôžem povedať ze mi môj starý život nechýba ale pravda je taká.. že ja nechýbam jemu .. Študujem doma .. a popri tom píšem knihy .. Vaše otázky smerujú určite k Bieberovi ..ale na to Vám odpovedať neviem .. od nášho posledného stretnutia sa neozval ... nekontaktovali sme sa a nič som o ňom ani nepočula.
.
.
Ráno som vstala .. vošla som do sprchy a spravila si raňajky . Dnes oslavujem 19 rokov takže dnešný den patrí mne . S Kandal a s jej novým priateľom Marcom sme sa dohodli že dnes si spravíme súkromnú párty u mňa doma a trošku moje narodeniny oslávime. Obliekla som sa zliezla dole do garáže a naštartovala auto . zastavila som pred supermarketom pokupovať pár vecí na dnešnú mini párty a v duchu som spomínala nato ako sme takto nakupovali v ten deň keď som u mňa v dome mala rozjebávačku . Stále myslím na Gigu veľmi mi chýba .. ona mala byť tiež tá čo snami mala bývať na jednom poschodí ... otriasla som zo seba pocity a išla k regálu a alkoholom Ale macko prosím kúp mi tie červené cukríky ... Katty prosím neotravuj ponáhľame sa nejaký kjut párik pri mne zastal a rozoberali cukríky a vyrušovali ma z rozmýšľania akú fľašu mám kúpiť . Zobrala som jednu Absolut vodku jedno červené víno a kráčala k smerom pokladni "Hailey ?" Známy hlas mi dunel v ušiach a ak poviem že mi hlavu zaplavilo asi milióny myšlienok poviem málo ... otočila som sa na osobu stojacu za mnou " Hmm čau " chcela som mu skočiť na krk a nepustiť ho .. bol stále tak isto sexy.. stále mal tie najkrajšie oči a stále ten najkrajší úsmev ... osobu stojacu pri ňom som nevnímala ..ako keby vtom obchode stojím len ja a on .. "Hailey čo tu robíš ?" Jeho oči žiarili a tie moje .. svietili ako  reflektor "Ja tu bývam ... Ale ty tu nebývaš takže neviem čo tu robíš ty " veľmi dobre vedel že tu bývam alebo nie ? Naozaj sa od nášho posledného stretnutia o mňa nezujímal a začal nový život ? " Býva tu moja .... " zasekol sa pozrel sa na ňu a potom na mňa dúfala som že nepovie to čo tak veľmi nechcem počuť "no toto je moja kamarátka a býva tu tak som u nej " obzrela som si ju od hlavy až po päty "Justin ja niesom kamarátka " smiala sa ... smiala sa tak skurvene hnusne že som jej tú fľašu vína chcela otrieskať o hlavu " No asi si cicka " mrkla som na ňu jedným okom a odkráčala k pokladni .. vážne má frajerku .. to na mňa hneď zabudol .. veď sme zažili toho viac než ľudia zažívajú počas spoločného života ... "25 dolárov vás poprosím " hlas predavačky ma vyrušil z toho hlbokého rozmýšľania .. chcela som ho ešte vidieť ... pozrieť sa naňho a vidieť jeho úsmev " Hailey kde to bývaš " jeho zadychčaný hlas mi zvonil v ušiach ..toto bolo to čo som chcela aby prišiel .. vrátil sa ... " Tam v zadu .. stojí tvoja frajerka ... a ak to nieje frajerka tak to je len jedna z takých hračiek ako som bola aj ja.. tak prosím choď zaňou .. zabi jej kamaratku ... a potom ... od nej odíď ..." vypaľoval mi diery do hlavy .. a tieto pohľady mi chýbali .. to ako sme sa zabíjali pohľadom .. " chcem sa hrať stebou " ironicky som sa zasmiala ... "Nemôžeš mať všetko Bieber " otočila som mu chrbtom a on ma stiahol k sebe a pritlačil k stene .. dal mi jemnú pusu na čelo a vydýchol mi na krk " Nemôžem ale je vtom jeden jediný problém .. že teba už mám "
👀⭐️ ďakujem že čítate ďakujem za hviezdičky 😘

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 18, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

N.E.SWhere stories live. Discover now