11tvrdohlavá11: Stretla som tvojho brata ^^
Skateboy8: Kedy??
11tvedohlavá11: Dnes. Pozval ma na kávu a kecali sme asi 2 hodinky, lebo som už potom musela ísť. Ale sľúbili sme si, že sa ešte stretneme. Veľmi veľa podnetov na rozhovor. :)
Skateboy8: Tak s mojim bratom vykecávaš 2 hodiny v kaviarni, necháš za seba zaplatiť (to si mne nedovolila ani raz), ešte sa plánujete stretnúť a mňa na verejnosti absolútne ignoruješ? To sa robí ľuďom, ktorým na tebe záleží? :(((
11tvrdohlavá11: Tebe na mne vôbec nezáleží. Prestať sa klamať. Jediné čo ku mne pociťuješ je ľútosť kvôli Rebeke...a vôbec nechápem, prečo tak vyšiluješ z tvojho brata...
Skateboy8: Ak by som k tebe cítil iba ľútosť, tak sa snažím dva týždne - možno mesiac, nie dva roky -,- a môj brat sa od Vianoc 2013 neukázal doma, ale s tebou klebetí...
11tvrdohlavá11: Čo?? On odvtedy nebol doma??
Skateboy8: Nie
11tvrdohlavá11: Ako to?? Neudobril sa s rodičmi??
Skateboy8: Serie na nás od tých dojebaných Vianoc, keď sa dozvedel, čo sa vtedy stalo...
11tvrdohlavá11: O tomto mi nikto nič nepovedal a nebudem sa srať do vašich rodinných vecí...ale teba kontaktoval však? Proti tebe nemohol mať nič...
Skateboy8: Neboj, aj na mňa bol nasratý...dostal som len dve podrbané esemesky na narodeniny...
11tvrdohlavá11: To mi je ľúto...dohodnem si s ním stretko čo najskôr a tam ho prinútim sa ti ozvať ak bude proti, tak ti jednoducho pošlem správu o našej polohe a kľudne príd ;)
Skateboy8: Neviem vôbec, či sa s ním chcem stretnúť...
YOU ARE READING
Chat s idiotom
Teen FictionPíšu si. Respektíve on ju otravuje. Nestretávajú sa už dva roky. Majú spoločnú minulosť. Odpustí mu niekedy? Má mu čo odpustiť?