14. you love me?

3.1K 156 21
                                    

Cole keek me verbaasd aan over de woorden die ik net zei. 'Ik hou ook van jouw' zei Cole. Hij wil naar me toe lopen maar ik  duwde hem weg. 'Je liegt, je houdt niet van me' zei ik.

~*~

Ik lig in bed onder de dekens, ik ben Candy Crush aan het doen. De andere zitten midden in de kamer te praten. Het was half 11 in de avond tot Nora ineens 'laten we truth or dare doen!'. 'Is goed' zeiden de andere. 'Oké Cole, truth or dare?' vroeg Ashana. 'Truth' antwoorde Cole. 'Beschrijf jouw droommeisje en wees eerlijk' zei Ashana. Waar is zij mee bezig?! 'Ze heeft donkerblond haar, ijsblauwe ogen, lang, grappig, aardig maar toch brutaal en ze moet niet eigenwijs zijn' vertelde Cole. 'Leuk dat je het over mij hebt!' riep ik. Ik kwam onder de dekens vandaan en keek naar Cole. 'Dat was ook de bedoeling' zei Cole. 'Laat me met rust!' riep ik boos. 'Nee dat doe ik niet omdat we allebei weten dat we dat NIET willen!' riep Cole terug. 'Kom laten we even naar de maan kijken' zei Oliver snel. En weg waren mijn vrienden.

Ik keek Cole boos aan die een slok van zijn Cola nam. 'Geef het toe' zei Cole. 'Wat moet ik toegeven?' vroeg ik. 'Dat je verliefd bent aardappel!' schreeuwde Cole als antwoordt. 'Agh donder toch op!' riep ik ik waarna ik stampvoetend naar buiten liep.

'Liz wat is er gebeurd?' vroeg Ashana. 'Hou je bek eens! Jij hebt dit veroorzaakt!' schreeuwde ik naar Ashana. 'Ik wil gewoon dat je gelukkig bent' zei Ashana. 'Laat me gewoon met rust!' riep ik nog steeds boos. Ik zag een traan over Ashana's wang lopen en trok het niet meer. Ik rende halfhuilend weg.

~*~

'Ik ben een egoïstische, gemene, eigenwijze bitch en niet te vergeten een slechte vriendin ' zuchtte ik. Ik zat in de gezamenlijke ruimte op de bank. Ik haalde mijn hand door mijn haar en zuchtte. Ik heb Ashana aan het huilen gemaakt omdat ik boos was. Ik voelde al een traan over mijn wang gaan, al snel volgde er meer. 'Wat is dat toch met jouw?' vroeg een stem. Ik kijk op en zie Oliver. 'Ik ben een verschrikkelijke bitch Oliver, dat is er' antwoorde ik. 'Je bent verliefd op Cole hé?' vroeg Oliver. Ik knikte.

Pov Cole

Ik was Oliver gevolgd want ik wilde weten wat Eliza hem ging vertellen. 'Ik ben een egoistische, gemene, eigenwijze bitch die alleen maar problemen maakt' zei Eliza. 'Maar waarom snauwde je tegen Ash?' vroeg Oliver. Ik vond het nu wel heel interessant worden. 'Omdat ik niet in een ruimte kan zijn met Cole zónder hem te zoenen. Het is zo erg geworden' antwoorde Eliza. Op dat moment stapte ik de ruimte binnen. Oliver keek me aan en wenkte naar Eliza die mijn blik negeerde. 'Ik laat jullie wel alleen' zei Oliver. Hij staat op en we lopen elkaar tegemoet. 'Zoen haar' fluisterde Oliver als we elkaar kruisen. 'Is goed little bro' fluisterde ik terug.

Ik plofte naast Eliza neer terwijl ze langzaam weg probeerde te schuifelen. Ze negeerde me nog steeds compleet. Op het moment dat ik mijn mond open wou trekken voelde ik haar lippen op mijn wang. 'Het spijt me' fluisterde Eliza waarna ze opstond. O hell no dat ze na dit hem gewoon kan peren. Ik pakte haar bij haar pols vast en trok haar terug. Eliza viel op de bank en leek geschrokken door mijn actie. 'Ik hou van je Eliza en ik wil niet nadat ik dit hebt gezegd negeert' zei ik in een keer.

Pov Eliza

H-hij houdt van me?....

Ik leek niet eens de kans te krijgen om iets te zeggen want Cole drukt zijn lippen op de mijne. Ik kuste hem vol overgave terug want holt shit wat heb ik dit gemist. Ik sla mijn armen om zijn nek heen als hij zijn handen op mijn heupen legt. Als hij zich terugtrekt kust hij me nog even op mijn lippen en kijkt me dan aan. 'Ik wil hier echt geen rondjes om draaien en afwachten' zei Cole. Ik begreep de hint en glimlachte. 'Vraagt dé badboy Coliewolie of ik zijn vriendin wil worden?' vroeg ik. 'Zeg gewoon ja' zuchtte Cole. Ik schoot in de lach. Cole zat me raar aan te kijken. 'Wat is er zo grappig?' vroeg hij met een opgetrokken wenkbrauw. 'Niks' loog ik. 'Is het een ja?' vroeg Cole. 'Als je niet stiekem na dit een meisje gaat neuken in de bosjes en ik wakker wordt van het gekreun. Want in dat geval druk ik op de airhorn en hoop ik dat je wordt gestoken door rode mieren met een of andere-' ik werd onderbroken door Cole. 'Ja dus' lachte Cole. 'Met een of andere ziekte' maakte ik mijn zin af.

A/N

Een vroege update want het is te vroeg. Ugh. Vannacht heb ik in mijn slaap karate gedaan ofzo want mijn deken ligt in de andere kant van de kamer. Dus bij deze ben je gewaarschuwd als ik boos op je ben. Ik heb de zwarte band in slaapkarate...

Vote

Comment

Follow

Xxx Sunny

Joking Forever #3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu