We kwamen midden in de nacht aan bij ons huisje. Ashana mocht helaas niet mee van haar vader maar ze wilde toch niet. Ze had vliegangst en ging deze week universiteiten bezoeken. De ouders gingen meteen slapen maar wij niet. Het was 4 uur en het was volle maan. We gingen een plek zoeken om de zonsopgang te kijken. Slapen deden we wel overdag ofzo.
'Jongens stop eens' zei ik. Alle zaklampen waren op mij gericht en ik gebaarde dat ze uit moesten. 'Moet je horen' zei ik waarna ik wolvengejank nadeed. Mijn echo was door het landschap te horen. 'Echt niet dat daa-' Nora werd onderbroken door helder wolvengejank. 'Wow dat is kei cool!' riep Nora. 'Snow huil' commandeerde ik Snow die bij ons was. Snow ging zitten en begon te huilen. Weer kwam er antwoordt terug van de wolven.
'Dit is zó vet' zei Oliver en hij deed ook een wolf na. Nora en ik volgde zijn voorbeeld en deden het ook. Ik voel een arm om me heen en naast mij begint Cole ook een wolf na te doen en samen doen we wolven na.
~*~
Pov Cole
Terwijl we de zonsopgang langzaam begon maakte ik voorzichtig Eliza wakker. 'Mhhh' kwam uit haar mond. 'De zonsopgang gaat beginnen' fluisterde ik in haar oor. Ze lag tussen mijn benen tegen mij aan. Haar rug tegen mijn buik en mijn armen om haar heen. Oliver lag met Nora in zijn armen big te slapen en Snow had zijn kop op Eliza haar schoot lag.
'Wakker worden!' riep Eliza ineens. Iedereen ging rechtop zitten en we keken naar de roze gloed die ontstond. 'Wow' bracht Eliza bewonderend uit. Ik duw haar dichter tegen me aan en leg mijn hoofd op de hare. Omdat we op een heuvel zaten zat ze een stuk lager.
~*~
'Snow wacht!' riep Eliza. Oliver en ik zaten op een schommelbank te kijken hoe Eliza achter Snow aanrende en Nora hielp Eliza. Snow rende een heuvel op en Eliza erachteraan. Ze was energieker dan ooit vertelde haar moeder. Eliza verdween ineens achter de heuvel en we hoorde een gil. Vrijwel meteen rende Oliver, Nora en ik de heuvel op en zagen Eliza en Snow rennen.
'Komen jullie!' riep mijn moeder. 'Jo Beth!' riep Oliver. Eliza stopte met rennen en keek onze kant op. 'Eten!' riep Oliver. Ik wist niet dat Oliver Eliza Beth noemde. Die twee zijn ook closer dan Eliza en ik, vast omdat ze beste vrienden zijn.
Eliza kwam hijgend aangerend met Snow achter haar. 'Kind waar haal jij die energie vandaan?' vroeg Nora. 'Het leven en uit die hond' antwoorde Eliza die Snow aaide. 'Kan je me tillen?' vroeg Eliza. 'Ga lopen' grinnikte ik. Oliver klopte op zijn rug en Eliza sprong erop. Wacht! Voelde ik jaloezie bij mijn eigen broer? Vast niet.
Pov Eliza
Ik was moe en liep de trap naar de zolder op. Hij was best schoon en het was er niet muf. Er stonden kennelijk gewoon twee eenpersoonsbedden en één tweepersoonsbed. Cole en ik hadden natuurlijk de tweepersoonsbed want wij waren een stel.
Ik plofte neer op bed en haalde mijn haar uit mijn staart. Ik trapte mijn schoenen uit en ging comfortabel liggen.
~*~
Ik werd even wakker van Cole die naast mij neerplofte. 'Goedenavond' gaapte ik. 'Hé' zei Cole als hij een kus op mijn voorhoofd drukt. Ik glimlach even en ga dan rechtop zitten. 'We hadden je laten slapen dus je hebt het avondeten gemist. Maar we hebben wel wat bewaard voor je' zei Cole. Ik knikte en rekte me uit. Ik stond op, evenals Cole en loop dan naar de trap toe. Cole houdt me tegen door voor me te staan.
'Mag ik erlangs?' vroeg ik. Ik leun tegen zijn borst aan en kijk hem aan. Cole was enkele centimeters langer dan ik en keek op me neer. 'Ik heb honger' voegde ik eraan toe. 'Ik had nog een vraag aan je' zei Cole. Ik trok een wenkbrauw omhoog. 'Is Oliver verliefd op jouw?' vroeg Cole. Ik bracht mijn hoofd naar zijn oor toe. 'Hij vind Nora leuk' fluisterde ik. Ik keek Cole aan die best verbaasd me aankeek. 'Ze zijn zo stapel op elkaar als jij en ik' fluisterde ik zacht. Cole en ik keken elkaar grijnzend aan. 'Dan moeten we ze even helpen' grijnsde Cole.
A/N
Ik heb dankzij julie inspiratie gekregen: Friend reunion van Cara heeft ervoor gezorgd dat ze met z'n naar Engeland gaan!
Binnenkort zal ik een hoofdstuk posten vol met foto's van Italië en zelfs een paar van mij😲
Vote
Comment
Follow
Xxx Sunny
JE LEEST
Joking Forever #3
Teen FictionSnel klim ik door mijn raam en zucht ik opgelucht. Alle lichten waren uit. Ik haal mijn hand door mijn haar als ik gekuch hoor. 'Elizabeth Valentina Sara Hamilton, je bent te laat' hoorde ik mijn vader boos zeggen. 'Oh shit pap! Je liet me schrikken...