15. Eliwelie is stupid

3K 138 17
                                    

Met veel geweld (wat eigenlijk totaal niet nodig was) deed ik de deur open. Ashana keek me raar aan. 'Moest het met zoveel geweld?' fluisterde Cole. 'Geen domme vragen stellen waar je het antwoord al van weet' fluisterde ik terug. Cole rolde met zijn ogen en liep naar Oliver. 'Ashana het spijt me zó erg dat ik je al mijn chocolade geef' zei ik. 'Maar je hebt geen chocolade' zei Ashana. 'Ash het spijt me zo erg, ik ben een egoïstische bitch' zei ik met mijn handen op mijn hart.

'Het is je vergeven want ik kan ook een bitch zijn als het om jongens gaat' zei Ashana met een glimlach. Ik vlieg haar om de hals en knuffel haar stevig. 'Nooit meer ruzie' zei ik. 'Nooit meer' zei Ashana.

~*~

'Oké weddenschap' zei ik. 'Kom maar op' zei Cole. 'Jij mag mij niet zoenen tot je er zelf vraagt of het vanzelf doet' zei ik grijnzend. Cole zijn gezicht betrok. 'Maar je weet dat ik dat niet kan!' riep hij quasi verontwaardigd. Ik grinnikte en nam een hap van mijn appel. Toen ik het stukje doorgeslikt had keek ik hem geniepig aan. 'Best als het ook omgekeerd is, jij mag mij dan ook niet zoenen' zei Cole grijnzend. 'Kom maar op' zei ik. 'En hoe bezegelen we dit?' vroeg ik. 'Met een kus' antwoorde Cole. Ik rolde met mijn ogen en legde mijn vinger op zijn lippen. 'En verliezen? Nee dankje' zei ik waarna ik opstond van de bosgrond.

Cole stond ook op en we schudde elkaars hand ter bevestiging. 'En nu?' vroeg ik. 'Laten we een zag marshmallows jatten uit de keuken' antwoorde Cole. 'Ga zelf maar Coliewolie' zei ik. 'Hoezo noem jij me Coliewolie?' vroeg Cole. Ik sloeg een arm om zijn nek heen, wat ben ik blij dat we dezelfde lengte hebben. 'Mijn moeder noemt mijn vader altijd Zayniewenie, mijn vader Hamiltrut' antwoorde ik. 'En dan vind ik dat ik recht heb om jouw Eliewelie te noemen' zei Cole. 'Niet! Ik verzin hier de bijnamenen ik vind dat ik er al genoeg heb' zei ik.

'Noem al je namen op, ook de nijnamen en je volledige naam' zei Cole. Ik zuchtte en begon aan mijn opsomming. 'Elizabeth Valentina Sara Hamilton, Eli, Eliza, Liz, Beth, Betty, Liza, Iza, El, wil je er nog meer?' zei ik. 'Nee dankje, ik denk dat ik het bij Eliewelie hou' grinnikt Cole. Ik rol met mijn ogen en loop naar de gezamenlijke ruimte.

~*~

'Vandaag gaan we een kano-tocht houden, over een kwartier bij de bus verzamelen!' riep de hoofdleider. 'Kanoën? Willen ze me dood hebben ofzo?' vroeg Cole. 'Dan is Eliza toch de enige die je zal missen. Ik heb dan eindelijk een grotere kamer' zei Oliver. 'Willen de gebroeders de bitchfight naar buiten verplaatsen' vroeg Nora. Ik voelde mijn telefoon trillen en zag een berichtje van mama.

Vanaf morgen komt Snow ook mee op kamp want hij mist je. We hebben gefixt met de begeleiding en het mocht.

Xxx Mam

'Er komt een nieuwe jongen in dit huisje' zei ik. En die jongen was mijn hond die allang geen puppy meer was. Hij is een half jaar oud maar Snow is huge. 'Als hij maar niet jouw lastig valt' zei Cole. Ik liet ondertussen het bericht zien aan iedereen behalve Cole. 'O maar misschien is hij knapper dan jouw, ik hoop het' grijnsde ik. 'Eliza je bent míjn vriendin en dat moet die sukkel begrijpen' zei Cole jaloers. We schoten allemaal in de lach en Cole kijkt ons raar aan. 'Wat is er zo grappig?' vroeg Cole. 'Je bent jaloers op een hond' lachte ik.

Cole zijn gezicht betrok naar een chagrijnige blik. 'Wat is er Coliewolie? Kan je niet tegen grappen?' vroeg ik op een kinderachtige toon. Ik kneep in zijn wang en hij sloeg hem weg. Die was echt pist.

A/N

Ik ga zo naar het strand maar ik heb foto's!

Ik ga zo naar het strand maar ik heb foto's!

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dit is het ford Nehaj.

Het eiland Rab

En deze kat is mijn vriend geworden. We praten zelfs met elkaar. Nee ik ben niet gek...

En we hebben hier ook nog een schilpad en die heet Henk!

Vote

Comment

Follow

Xxx Sunny

Joking Forever #3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu