34. friends for life

2.7K 139 19
                                    

Met een grote bak popcorn zaten we met z'n vieren achteraan in de zaal. Oliver was minder stijf bij Ashana dan bij Nora. 'Je broer is minder stijf dan bij Nora' fluisterde ik in Cole zijn oor. Cole keek naar zijn broer en daarna keek hij weer naar mij. 'Je hebt gelijk' zei Cole. 'Ik heb altijd gelijk' zei ik. Cole rolde met zijn ogen en sloeg zijn arm om me heen.

~*~

De date verliep goed, maar de avond was nog vroeg. We hadden met Nora op het strand afgesproken voor een avond op het strand. We hadden een enorm kleed neergelegd en gingen er met z'n alle op liggen. Als een soort ster.

'Volgende maand al' zei ik zacht. 'Volgende maand ga ik naar New York' zei Nora. 'Ik naar Harvard' zei Ashana. 'Oregon' zei Oliver. 'Miami' zei Cole. 'Londen' zei ik. Cole pakte mijn hand vast en gaf er een kus open. 'Get a room!' riep Oliver. We draaide ons allemaal op onze buik en keken elkaar aan. 'Onze vriendengroep gaat letterlijk alle kanten op' zei Nora. 'Jullie blijven allemaal in Amerika, ik ga naar Engeland' zei ik met een gebroken stem. 'Ik ga naar een ander continent' zei ik. Iedereen keek me meelevend aan. 'Ik kan niet eens bij de jongen zijn van wie ik zoveel hou' snikte ik nu.

Cole sloeg een arm om me heen en kroop dichter tegen me aan. 'Luister Eliza, een hebt een geweldige kans gekregen. Laat die je niet door ons afpakken' zei Cole. 'Ja, dacht je soms dat we soms niet wisten dat je tekende?' zei Oliver. 'We zijn je vrienden, waar je ook ter wereld bent. Al ben je midden in de rimboe of op Antarctica. We zijn en blijven je vrienden' zei Ashana. Ik glimlachte weer toen het tijd werd voor iets anders. 'Oliver ik moet je nog iets vertellen' zei ik. Ik ging staan en liep naar Ashana toe.

'Ashana is hopeloos verliefd op je' zei ik. Jemig dat lucht op. 'Daaaat wist ik al' zei Oliver. Mijn mond viel open. 'Dacht je soms dat ik het niet doorhad tijdens die date' zei Oliver. Ashana werd knalrood en keek weg. 'Maar ik wist dat Nora me niet zó leuk vond dus zag toen we net uit elkaar waren in dat ik Ashana leuk vond' legde Oliver uit.
'O M G dat ik het niet eerder zag!' riep ik hopeloos. Nora kon er wel om lachen en Cole ook. Toen Snow begon te blaffen realiseerde ik dat Nora heb had ontvoerd. Je ontvoerd toch geen hond. 'Eliza, jij en ik gaan even wandelen, Nora gaat wel even met Snow wandelen' zei Cole voordat hij me meetrok.

Cole en ik liepen hand in hand langs het strand. 'We hebben nog een week' zei Cole. 'We gaan elkaar toch wel bezoeken hé?' vroeg ik. 'Ik zal elke vakantie naar jouw toe komen als jij ook mij bezoekt' antwoorde Cole. 'Ik zal je willen zien' zei ik. We stopte met lopen en keken elkaar aan. 'Ik hou van je' zei Cole. 'Ik ook van jouw' zei ik waarna Cole zijn lippen op de mijne drukt. Ik hou van deze sukkel.

《EINDE》

A/N

*gaat in haar niet schrijversmood (dit wordt hilarisch)*

Dit was wel echt een crappy einde. Pffff... Wat was dit slecht😂. Maar this is the end... *begint Skyfall te zingen*. Maar nu ff serieus (dit wordt interessant) dit is echt het einde van de Joking Trilogie. Terwijl ik niet echt grappen in dit deel heb verwerkt (behalve dan die nepdrol). BUT! (Haha... butt) ik heb nog een nieuw boek: Let's be Rebel die bij mij weergeeft dat hij #9 in Tienerfictie (whoop whoop).

Maar er komt nog een epiloog en dankwoord en dan is dit boek echt. Voorbij. Pfff XP. Maar hebben jullie al een Amino account (ik zit al met een paar maar het is leuk als de complete Joking fans erbij komen (life goals💪)) maar eh dat was het. Pfff nog nooit zo'n lange authors note gedaan. Wordt er bijna sentimenteel van *i'm such a crybaby😂*

Vote

Comment

Follow

Xxx Sunny

Joking Forever #3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu