'Thuis!' riep ik als ik me op bed laat vallen. Ik kruip diep ik de dekens en geniet ervan. Ik sluit mijn ogen en vergat dat Cole er ook nog was. 'Lukt het?' vroeg Cole. 'Kom erbij liggen babe' mompelde ik. Ik hoord hem grinniken en hij ging naast me liggen. Ik draaide me om, sloeg mijn arm om zijn middel en legde mijn hoofd op zijn borst.
~*~
Ik werd wakker van mijn wekker en een arm die nog steeds om me heen. 'Cole we moeten naar school' zei ik als ik omhoog kom. Cole mompelde iets en kwam ook overeind. Ik was ondertussen al in mijn badkamer mijn haar aan het borstelen. De laatste tijd droeg ik het in een strakke paardenstaart. But who cares? Ik niet.
Toen ik toen ik terug was lag Cole nog steeds voor pampus. 'Ik zweer dat als je er nu niet uitkomt ik je niet meer in mijn bed wil hebben' zei ik als ik mijn enkellaarsjes aan trek. Cole murmelde weer wat toen ik de vaas met bloemen pakte, de bloemen eruit haalde en het water wat er in zat over Cole schonk. Cole kwam overeind en viel uit mijn bed. 'Hé!' riep Cole verontwaardigd. 'Ik had je gewaarschuwd' zei ik.
~*~
Ik zat op mijn vaste plek toen Ashana naast me ging zitten. 'Wat is er met Nora en Oliver gebeurd?' vroeg Ashana. 'Die twee hebben een relatie' antwoorde ik. Ashana haar gezicht betrok, ze was best sip nu. 'Wat is er?' vroeg ik. 'Ik vond Oliver super leuk' antwoorde Ashana. 'Maar jij mocht toch geen relaties van je vader?' vroeg ik verrast. Ashana knikte en zuchtte. Arme schat, ik voel me nu best schuldig.
Pov Cole
Ik zag Eliza bij Ashana zitten en keek naar mijn telefoon.
Eliza❤: Cole ik voel me schuldig.
U: wat is er?
Eliza❤: Ashana vond Oliver ook leuk maar ik heb een soort van verteld
U: driehoeksverhouding! Yasss
Eliza❤: doe ff of je naar het toilet moet dan kom ik ook.
~*~
Ik was in het jongenstoilet toen de deur openging en Eliza nonchalant binnenliep. 'Hé' zei ze sip. 'Hé' zei ik. Ik nam haar in mijn armen en wreef met mijn hand over haar rug. 'Ik moet je nog iets vertellen' zei ik. Eliza keek me aan. 'Oliver weet niet meer wat hij moet doen. Hij vond Nora meer een normale vriendin dan als vriendin vriendin' vertelde ik. Eliza haar blauwe ogen werden groot en ze begon enorm te glimlachen.
'Hebben ze nog een relatie?' vroeg Eliza. 'Oliver had het nog voor school uitgemaakt. Nora reageerde er heel relaxt onder' antwoorde ik. Eliza vloog me om de hals en lachte. 'We moeten Ashana en Oliver koppelen' zei Eliza. 'Hoe?' vroeg ik. 'Subtiele hints' antwoorde Eliza met een knipoog. 'Kom eens hier' zei ik. Eliza glimlachte en drukte haar lippen op de mijne. Ik kus haar terug en leg mijn handen op haar middel.
'What te fack! Take a room!' riep ineens iemand. We keken op en het gezicht van de jongen betrok. 'S-Sorry ik wist dat dat jullie het waren' zei de jongen. Eliza trok haar wenkbrauw op en keek me aan. 'En nu weg! En als je ook maar iets zegt dan weet je het wel' zei ik quasi boos en dreigend. De jongen was weg en Eliza begon te lachen. 'O my god!! Dat was zo grappig!' lachte Eliza.
A/N
Dan heb je een boek besteld zeggen ze dat hij volgende week aankomt (gisteren). Ben je er, zeggen ze dat hij die week daarop binnenkomt😒
Vote
Comment
Follow
Xxx Sunny
JE LEEST
Joking Forever #3
Teen FictionSnel klim ik door mijn raam en zucht ik opgelucht. Alle lichten waren uit. Ik haal mijn hand door mijn haar als ik gekuch hoor. 'Elizabeth Valentina Sara Hamilton, je bent te laat' hoorde ik mijn vader boos zeggen. 'Oh shit pap! Je liet me schrikken...