Merhaba?

1.5K 83 28
                                    

"Aaaa Özgür. Bebeğim şu elimdekileri alır mısın?"

Nefes kolumun altındayken elimdeki çantayı alması için Özgür'ü çağırmıştım. Ellerimden çantaları aldığında elimi şişik karnıma koydum.

"Özgür biraz oturalım şu kafede. Çocukların beni çok yoruyor."

Daha 6. Ayın bitiminde olan bebeklerime gayet güzel suç atmaya başlamıştım. Ne yani? Annelerine nazımız da mı geçmesin? Lütfen ama.

Özgür sinirle arabaya poşetleri atıp jeepinin kapısını sertçe çarparak kapattı.

"Anne cinsiyetlerini öğrenmeden nasıl düzenleyeceğiz odalarını ya."

Nefes bir yandan kurtla oynayarak mızıklandı. Özgür de ise yastığa sarılarak yattığım gecelerin sıkıntısı vardı. 2 aydır pek bi mutlu olduğu yoktu. Hem sigarayı bırakmaya uğraşıyordu hem de benimle ilgileniyordu.

"Ne içersin?"

Gözlerime uzunca bir süre bakarak cevap vermemi bekledi. Ardından ben cevabımı verecekken ağzımı kapattırdı ve Nefes'i de alıp dükkanın içine girdiler. Hava soğuktu aslında ama bana iyi geliyordu. Bu soğuk gerçekten güzel bir soğuktu. Kanada soğuğu sonuçta. Snowly'i de en çok mutlu eden hava buydu. Sonuçta kurt köpeği.

Tasmasından tutmuş kafasını ve sırtını okşarken gözüm karşıdan gelen adama takıldı. Siması sanki tanıdıktı. Daha da yaklaştı. Bariz bir şekilde ona bakıyordum. Herhangi bir yerde görmüş olabilirim. Bir eşcinsel barda. Bir kafede? Daha da yaklaştı.

Yutkundum.

"Katy!!! Merhaba!"

Özgür kadına sarılırken sinirle onlara baktım. Spor salonu eğitmeni! Anlamalıydım. Yemin ederim aklıma gelmedi değil vücuda bak taş gibi.

Sinirle yutkundum. Özgür'ün bana verdiği sütlü kahveyi yudumladım. Boğazımdan zor geçti resmen.

"Aşkım Katy. Hatırlarsan. Spor eğitmenim." Kafamı sallamakla yetindim. Elimi bile uzatmadım. O kim ki ben onunla tokalaşacağım? Ha bir de gelmiş sırıtıyor yelloz. Döverim ben bunu.

"Uzun zaman oldu Özgür bakıyorum da formundan düşmemişsin."
Karımın kollarına mı dokundu o yelloz az önce? AFEDERSİNİZ?

"Çalışıyormusun hala?"

"Hayır. Ama pek bir şey kaybetmedim. Bilirsin işte hala iyiyim."

"Evet gözlerim beni kandırmadığına göre. Diğerleri de öyle mi?"

Kadın ellerini sevgilimin karnına götürdü. Ardından bana baktı. Gözlerimin içine baka baka Özgür'ün hala baklava dolu olan karnın dokundu.

"Hiç yaşlanmıyorsun değil mi?" flörtöz bir gülücükle gülümsedi. Senin o yeni beyazlatılmış dişlerini ağzına dökmeden buradan git kızım.

"Sanırım hayır."

Ay bi de bu yellozla flört mü ediyor bu kadın. Yemin ederim döverim bu hamile halimle.

"Ya sen Ada sanki biraz fazla şişmişsin."

Kat kat giyinmem top gibi durmam dışında kilo falan almadım ben sadece 9 kilocuk.

"Evet 9 kilo aldım 6 ayda. Naparsın hamilelik işte. Özgür ile ikizlerimiz oluyor."
Suratı bir anda garip bir şekilde düşmüştü. Tanrım. Tanrım bana bu yüz ifadesini görmeme izin verdiğin için teşekkür ederim. Ömrüm boyunca unutmam. Ay 3 kilo verdim bile.

"Tatlım sen menepoza falan girmedin mi?" Var olan gülümsemem birden düşerken sağ gözüm çoktan seğirmeye başlamıştı. Yemin ederim öldürürüm ben bunu."

Kalemin Kalbime Dokundu 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin