Hoofdstuk 5

25 2 1
                                    

Ik werd wakker door het geluid van mijn wekker, ik keek even op de wekker om te kijken hoelaat het was, het was 11 uur, dus ik had nog 2 ur de tijd om me klaar te maken. Ik stapte snel onder de douche en ging mijn haar en lichaam wassen, toen ik klaar was wikkelde ik een handdoek om mijn haar en lichaam en liep naar mijn kamer om mijn kleding te pakken en liep vervolgens weer terug naar de badkamer, ik droogde mezelf af en deed mijn kleding aan. Vervolgens deed ik mijn make-up op zoals gewoonlijk was dat een beetje mascara blush en lippenstift, ik heb nooit echt gehouden om 5 kilo make-up op me gezicht te smeren net als die andere meiden. Toen ik met mijn make-up klaar was krulde ik mijn haar en ging naar beneden om te eten, nadat ik dit allemaal had gedaan was er al anderhalf uur voorbij gegaan en dat betekende dat ik nog maar een half uurtje had, maar omdat ik al klaar was besloot ik de tv aan te zetten en starten netflix op, ik ging nog snel even een aflevering van Pretty Little Liars kijken, en ondertussen was ik aan het appen met Lena.

Ik: Hayy, je raadt nooit wat ik vandaag ga doen!!
Lena❤️: Vertel
Ik: Ikga vandaag weg met Dean!!
Lena❤️: OMG!, wat leuk voor je, hoop dat je het leuk krijgt met hem.
Ik: Tuurlijk wordt het leuk, ik weet alleen nog niet wat we gaan doen.
Lena❤️: Het maakt niet uit waar jullie heen gaan, zoals je al zei het wordt gezellig.
Ik: Ja maar wat als hij wel tegen valt?
Lena❤️: Denk je nou echt dat hij tegen valt, kijk ten eerste hoe hij eruit ziet, bruin haar blauwe ogen en hij heeft best wel wat spieren dus kom op wat zou er mis kunnen gaan?
Ik: Oke je hebt wel een punt hij ziet er niet slecht uit nee, maar alsnog zometeen gaan we bijvoorbeeld naar z'n enge horrorfilm waar ik mijn leven lang nachtmerries van krijg.
Lena❤️: Ik zou daar juist blij mee zijn, dan heb je een reden om tegen hem aan te gaan liggen, en kom op zo eng zou die film nou ook wel weer niet zijn.
Ik: Ja oké ik probeer wel om niet zo zenuwachtig te zijn.
Ik: En bedankt dat je me probeert te helpen💋.
Lena❤️: Geen probleem, daar zijn we toch vriendinnen voor of niet??
Ik: Dat is waar, en ik ben ook echt heel erg blij dat jij mijn beste vriendin bent.
Lena❤️: Ik ben ook blij met jou als mijn beste vriendin. Maar ga jij nou maar verder met wat je aan het doen was. En laat me alles horen over wat er vandaag allemaal gebeurt is.
Ik: Zal ik doen.
Lena❤️: Doei Doei x
Ik: Doei Doei x

Ik keek op de klok en zag dat ik nog 10 minuten had, ik zette alvast de tv uit, en deed mijn schoen uit en pakte me spullen bij elkaar en deed ze in mijn handtasje. Toen ik klaar was werdt er aan gebeld, ik deed de deur open en zag Dean staan met achter hem een mooie zwarte Porsche , we stapten in en we reden weg.

My Vampire HighschoolWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu