In de pauze ging ik naar mijn vriendinnen , die zoals gewoonlijk bij het bankje naast de meisje wc ging zitten. Dat kwam omdat als wij in de kantine gingen zitten, Mady met haar groepje meelopers naar ons toe komt en ons belagelijk begint te maken, dus hebben we naar een tijdje meer besloten om op dat bankje naat de wc te gaan zitten.
Toen we aan het praten waren over hoe de les was, kwamen we opeens op het onderwerp "Dean William" en toen ze hoorden dat ik bij hem in de klas zat, werden ze opeens heel enthousiast 'is hij echt zo knap als ze zeggen' vraag een vriedin aan mij. Wat moet ik zegen hij is knap heel erg zelfs.
Hij kan wel een badboy uit zon veel te romantisch boek zijn. waar iedereen over droomt dat hij je vriendje is zo wel in het echte leven als in het boek.Maar dit is het echte leven.
Hier bestaan geen badboys die je heel anders zijn dan als ze zich voordoen
Hier zijn alleen maar super leuke maar toch onbereikbare jongens'Hij is wel knap' mompel ik. Gelijk beginnen mijn vriendinnen te grinniken 'oeh je word rood Vanessa'
Ik schud me hoofd 'van wie moet ik rood worden meneer perfect no please'.
'Ja ja' zegen mijn vriendinnen in koor 'stiekem vind je hem helemaal het einde en ben je je bruiloft al aan het plannen'.
Ik verslik me in me drinken en begin hevig te hoesten 'ik met hem dat gaat denk ik niet gebeuren hij kan een model zijn zo knap en ik ben venessa een van de dood normaalste mensen op de planeet ik ben niet super knap sportief of wat anders ik ben normaal'
Een van me vriendinnen kijkt me aan. 'Dus omdat jij zo normaal bent ging hij naast je zitten?'. Even weet ik niks te zeggen en blijf stil en kijk wat voor me vooruit staren
zijn gezicht verschijnt op mijn netvlies. Hij kan echt een model zijn en niet zon normale nee van die duren parfum merken met van die hele knappen mensen met meestal van die mooie blauwen ogen net als Dean.Oor geknip in vingers word ik ontwaakt over mijn gedachten van Dean
'Je zet mij wel ergens voor aan als jullie gaan trouwen' mijn vriendin lacht en ontblood haar stralend witte tandpasta reclame tanden
'Wat? waar heb jij het nou weer over?'
Even rolt ze met haar ogen 'ik weet echt wel dat je over je toekomstige bruiloft aan het dromen was maar wat ik al zij je zet me wel voor aan niet achteraan bij de sloebers dat moet ik niet hebben hoor'. Ik schud die gedachte weg ik ga echt nog niet trouwen daar ben ik veel te jong voor nee ik wil nog vrij zijn als het mag.'Lieve schat als je het niet erg vind hoef ik nog niet gebonden te zijn aan iemand die ik letterlijk maar een paar uur maar als ik ga trouwen mag je vooraan zitten goed'. ze knikt en dan net op dat moment gaat de bel.
JE LEEST
My Vampire Highschool
VampireHet is raar,raar dat mijn leven zo snel kan veranderen, en dat alleen door hem, hij is de oorzaak van dit alles.Hoe kon hij mijn leven zo veranderen? En de vraag is waarom hij hierheen gekomen is? ...