Toen we onderweg waren, vroeg ik waar we heen gingen, hij zei: is het goed als we bij mij thuis film gaan kijken? Tuurlijk zei ik.
We waren bij zijn huis aangekomen dat midden in een bos stond, het was mooi en groot.
Hij liet me binnen en zei dat ik maar boven mocht lopen en dan de eerste deur links in moest gaan voor zijn kamer, dan ging hij even wat eten en drinken pakken en mocht ik alvast gaan zitten. Ik deed mijn jas uit hing die over en stoel en ging zitten op zijn bed, die best wel lekker zat eigenlijk. Hij kwam de kamer in lopen met een zak chips en een fles cola met twee glazen, en kwam toen maast mij zitten, hij deed de tv aan en starten netflix op en zei dat ik een film uit mocht kiezen, ik koos voor de eerste film van Twilight. Na een tijdje voelde ik zijn arm om mij heen, en ik kroop rustig wat dichter tegen hem aan, het voelde goed,vertrouwd.Toen de film afgelopen was waren we een beetje aan het praten en vroeger elkaar wat vragen zodat we elkaar wat beter konden leren kennen, na een tijdje begonnen zijn ogen donkerder te worden, maar ik zei er verder niks over, totdat er aderen door zijn gezicht trokken vanuit zijn ogen, ik schrok, waardoor hij zei: wat is er? Het enige wat ik om zeggen was: je ogen. En toen schrok hij zelf ook en zei dat hij me zometeen wat moest vertellen maar dat hij eerst even naar beneden ging om even een glas water te drinken.
Toen hij weer terug was waren de aderen weggetrokken en zijn ogen waren weer zijn oude oceaan blauwe kleur, ik vroeg wat hij me moest vertellen en hij zei dat ik even rustig moest gaan zitten en vroeg of ik hem kon beloven om niet te schrikken of te gillen of wat dan ook, natuurlijk beloofde ik dat want ik wou weten wat er aan de hand was, toen begon hij te zuchten en merkte ik dat hij het moeilijk vindt om te vertellen, ik zei tegen hem dat hij het niet hoefde te zeggen als hij het niet wou of niet durfden waarop hij vast besloten zei: ik ga het je vertellen hoe moeilijk ik het ook vindt, want ik wil geen geheimen hebben voor jou , want je betekent heel veel voor mij voor als je dat nog niet wist. Toen hij dat zei kreeg ik een tinteling door mijn lijf, en kreeg ik zo'n onderbuik gevoel.
Wat hij toen zei kon ik echt niet geloven en dacht dat hij een grapje met me maakten, want wat bij zei kon niet, dat kon alleen waar zijn in sprookjes , of in films , niet in real life het kon gewoon niet. Want wat hij zei was : Ik ben een vampier.
JE LEEST
My Vampire Highschool
VampireHet is raar,raar dat mijn leven zo snel kan veranderen, en dat alleen door hem, hij is de oorzaak van dit alles.Hoe kon hij mijn leven zo veranderen? En de vraag is waarom hij hierheen gekomen is? ...