Hoofdstuk 7

33 3 1
                                    

Ik ben een vampier, daarom zag je net die aderen bij mijn ogen, daarom waren mijn ogen donkerder was wat hij zei. Wat ik toen deed, ik schoot in de lach, en zei je maakt een grapje met me toch? Nee was wat hij zei, ik meen het kijk maar, hij liet zijn tanden zien, en langzaam groeiden zijn hoektanden, zoals een vampier.
Ik wist niet wat k moest doen, het was echt, het was geen grap, ik was verliefd op een vampier.

Toen hij na een lange stilte zei of ik het erg vondt, kwam ik weer een beetje bij en zei dat ik het oke vondt. En vroeg of we nog een film konden gaan kijken, hij zei dat dat kon en liet me een film uitkiezen, ik ging voor een twilight, niet omdat hij een vampier was maar gewoon omdat ik het een leuke film vindt. Ik ging met mijn hoofd op zijn borst liggen en weer kreeg ik dezelfde tinteling door mijn lichaam, en blijkbaar merkte Dean het want hij ging rechtop zitten liet me mijzelf omdraaien zodat ik op zijn schoot met mijn gezicht naar hem gedraaid zat, en gaf me zoende, na een tijdje vroeg hij om toestemming en liet hem toe, na een tijdje door breekte hij de zoen en draaide ons om zodat hij boven me hing en gaf me kusjes vanaf mijn lippen naar mijn nek, tot dat hij op een plekje in mijn nek kwam en kippenvel over mijn hele lijf kreeg, hij begon me daar de hele tijd kusjes te geven en zuchten er zachtjes, ik kon een zachte kreun van genot niet bedwingen en hij glimlachte tegen mijn nek aan en ging weer verder, rustig ging hij ondertussen ook met zijn handen langs mijn shirtje en deed hem uit, hetzelfde deed ik bij hem. Na een tijdje gingen zijn handen naar mijn bh sluiting en trok zich terug en stopte even met kusjes geven en vroeg of het goed was, en ik zei dat ik het liever niet had en had, hij liet mijn bh sluiting los en ging weer verder met kusje geven.

Tot dat er na een tijdje iemand op de deur klopte en naar binnen kwam, het was een jongen van rond de 20 met zwart haar en groene ogen, snel sloeg ik de deken over me heen en pakte langzaam mijn shirt, deed die aan en ging weer normaal zitten, Dean daarin tegen liet zijn shirt gewoon liggen en zei: hayy Damon wil je alstjeblieft weggaan? Waarop hij zei : hoe heet deze mooie dame? Ik zei mijn naam en stelde me voor,en hij stelde zichzelf voor en ging toen weer weg.

Toen hij weg was zei Dean sorry dat zijn broer binnen kwam, want hij wist niet dat hij thuis was. Ik zei dat het niet uitmaakte en dat hij er niks aan kon doen, en vroeg hoe het nou eigenlijk zat tussen ons, waarop hij zei: wil je mijn vriendin zijn?

My Vampire HighschoolWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu