Toen ik eenmaal thuis was vroeg ik aan mijn moeder of ik morgen ergens heen moest, ze zei 'nee hoezo eigenlijk'. Wat moest ik nou zeggen, moest ik zeggen dat ik wegging met Dean, of dat ik wegging met een vriendin. Ik wist echt niet wat het beste was want zometeen ging ze me overhoren over wat voor persoon Dean was, of ze ging vragen met welke vriendin ik wegging en waarheen. Maar omdat ik niet van liegen hou zei ik gewoon dat ik wegging met Dean, zoals ik had gedacht wou me moeder me gaan overhoren over hoe Dean was, ze stelde bijvoorbeeld de vragen: hoe oud is hij? Wat is zijn afkomst? Wat is zijn achternaam? Hoeveel meisjes heeft hij gehad? En zulke vragen bleef ze vragen tot ik zei ' hij is mijn vriendje niet, hij is alleen nieuw op school we willen elkaar leren kennen.' Me moeder reageerden heel opgelucht 'oh oké'. En ze zei: Dan mag je gewoon morgen met hem weg, maar eet je thuis of ga je ergens met hem eten? 'Dat weet ik nog niet ik app hem wel even' zei ik. Toen ik dat zei liep ik rustig de trap op met mijn schooltas, toen ik in mijn kamer was ruimde ik mijn boeken op, legde mijn huiswerk op mijn bureau, en pakte mijn telefoon om Dean te appen.
Ik: Heyy Dean ik heb morgen niks te doen.
Dean🙈: Oké mooi, Hoe laat kan ik je op komen halen?
Ik: Eeh ik denk ongeveer rond 1 uur.
Dean🙈: Oké is goed
Ik: Wat gaan we eigenlijk doen?
Dean🙈: Weet ik eigenlijk niet, hoezo?
Ik: Als ik niet weet wat we gaan doen weet ik niet wat ik aan moet doen😂
Dean🙈: Trek maar gewoon iets leuks aan, we zien morgen wel wat we gaan doen.
Ik: Oké is goed.
Dean🙈: Maar oké, wat ben je aan het doen ?
Ik: Met jou appen, en beetje huiswerk maken jij?
Dean🙈: Met jou appen, en moet eigenlijk ook huiswerk maken maar vindt met jou appen leuker.
Ik: Oké maar ik ga alvast me kleding uitzoek voor morgen, dus spreek je later wel weer.
Ik: Doei Doei x
Dean🙈: Oké is goed.
Dean🙈: Doei xxEn nu moest ik dan mijn outfit gaan uitkiezen want anders zou het morgen te weinig tijd hebben om me klaar te maken, maa omdat ik nooit kan kiezen wat ik aan wil, had ik mijn hele kledingkast uit gestald op mijn bed om goed te kunnen kijken wat ik aan wil. Na lang nadenken heb ik gekozen voor een lichte skinny jeans met scheuren erin, een croptop van Adidas met een zwart jacket met daaronder mijn witte superstars.
Toen ik eindelijk klaar was met mijn outfit ging ik maar aan mijn huiswerk, want moest nog biologie, Nask en Nederlands , en omdat ik daar morgen geen tijd voor heb moet het maar vandaag.
Toen ik net klaar was met mijn huiswerk riep mijn moeder naar boven dat het eten klaar was, dus ik liep naar beneden en ging aan tafel zitten en ging eten.
JE LEEST
My Vampire Highschool
VampireHet is raar,raar dat mijn leven zo snel kan veranderen, en dat alleen door hem, hij is de oorzaak van dit alles.Hoe kon hij mijn leven zo veranderen? En de vraag is waarom hij hierheen gekomen is? ...