| Oon aika kakka kyl..
Unohin tehdä sen uuden luvun :////
No, täs se nyt kuitenkin on..
Skippaan seuraavaan aamuun... : D |Hermionen näk.
Nukun yhä sikeästi, kunnes herään siihen, että joku huutaa jotain. "Kuka herätti minut?" Tuhahdan ja avaan silmäni. "Minä." Ginny vastaa. "Miksi herätit minut?" Kysyn ärtyneenä. "Hermione, kello on yksi." Hän vastaa tyynenä. "Niin, miksi herätät minut yhdeltä yöllä?" Kysyn ja irvistän. "Tarkoitin että nyt kello on yksi. Päivällä." tyttö irvistää takaisin. Säpsähdän. Nousen pystyyn ja tönäisen Ginnyn pois tieltä. Vaihdan salamannopeasti vaatteeni, ja ryntään oleskeluhuoneeseen. "En kerennyt aamupalalle, enkä ensimmäisille tunneille.." Ajattelen ääneen hädissäni. Menen käytävälle juosten.
Näen Harryn kävelevän vähän kauempana Ron seuranaan, liemikirjat käsissään. "Alkaako nyt liemitunti?" Kysyn Harrylta. Ron vain irvistää minulle. "Ei, vaan liemitunti loppui juuri" Harry vastaa kuivasti ja nielaisen. Kalkarokselta ei olisi kiva saada jälki-istuntoa. Tai edes mitään rangaistusta. Jatkan juoksua. Menen tyrmille, jos löytäisin Dracon, mutta ei. Huomaan Kalkaroksen luokassa, ja Dracoahan ei näy. Pian alkaisi Puuskupuhejen liemitunti. Kenties Severus unohti jo sen, etten tullut tunnille. Kävelen huohottaen pois tyrmiltä, kunnes tunnen että kylmä käsi ( xD) tarttuu kiinni ranteeseeni ja pysähdyn. "Granger" Kuulen Kalkaroksen äänen. "N-niin, professori Kalkaros?" Kysyn varovasti. "Miksi luokan priimus, jästisyntyinen, ja "viisain" oppilas ei saapunut tänään tunnilleni?" Hän kysyy vähän kuulostaen ärtyneeltä. "Unohdin," valehtelen. "Ahaa. Luulin että noin kaikenmuistava oppilas ei ikinä unohtaisi tunteja" Kalkaros sanoo painottaen sanaa "ikinä". "Jälki-istuntoa, huomenna, kello viisi, minun luokassani." Hän jatkaa. Nyökkään hitaasti ja Henkäisen helpotuksesta kun kylmä käsi päästää ranteestani irti. Muistan, että on Hyppytunti. Nyt piti ottaa vain selväksi, mitä tunteja oli ennen liemiä. Muistaakseni muodonmuutokset ja lentotunti.
Menen ulos, jos löytäisin sieltä Matami Huiskin. Katselen ympärilleni, ja kierrän kenttää, ei häntä näy. ^kysyisinköhän joltain oppilaalta missä hän on?^ mietin. Pian huomaan Dracon huispauskentällä. Luihuisilla oli näköjään huispausharjoitukset. En halua mennä keskeyttämään heitä, mikäs riita siitä syntyisikään.
Jatkan kävelyä etsien Huiskia.~ tää oli taas tämmöne sekava luku, heh heh heh.. ~
YOU ARE READING
Rakkaus on lähelläsi |Dramione| (TAUOLLA)
Fanfictionlukeminen omalla vastuulla, mutta voin taata sen, että tarina on erittäin cringe. nauttikaa toki :DD🖤