kiitos 🙏

351 18 7
                                    

hei vaan kaikille, tästä "luvusta" ei tarvitse votee, tai mitää mutta halusin vaan kiittää siitä, että luette tätä tarinaa. kirjotin tän ja mun toisen dramione tarinan tosiaan siis alunperin 2015 vuonna ja julkaisin 2016.
en ois ikinä uskonu, et saisin ees 1k näyttökertoi mut huhhuh täs tarinas o vissii 12k ja toisessa 19k 😅 jollekki se on varmaa tosi vähän mut mulle ainaki paljon!

en ala ny tekemään mitään pitkiä selittelyjä, mut en suoraansanottuna itse ymmärrä miten jotkut tykkää tästä tarinasta, tää on ainaki mun mielestä surkeeta laatua 🙄.. mutta oon oikeesti todella kiitollinen kaikille lukijoille ❤️. on tullu viestiä aika paljon ja jonkun verran kommenttejakin, että voinko jatkaa näitä tarinoita, koska niille vieläkin lukijoita näköjään löytyy. 🤷‍♀️ en kyl yhtää tiiä miten jotkut vieläkin jaksaa lukee tätä kun tulee niinkun about joka päivä joku ilmotus et joku on votettanu tai lisänny reading listiin. oon kyllä tosi onnelline ainaku nään sen ilmotuksen. <3

sanon tän suoraan, mulla meni motivaatio tähän ja muihin hp tarinoihin kauan sitten, mutta kun jotkut oikeesti sitä haluais niin voisin kyllä jatkaa tän kirjoittamista TAI tehä uuden tarinan. mutta siis tän "luvun" tarkotus oli se että voitte tulla kertomaan täs wattpadis viestillä jos on jotain ehdotuksia tai muuten vaan juttelemaan. snäppiinkin voi laittaa (ailizz on nimi) tai sit vaan ihan kommentoimalla.

mutta siis en ole viel varma jatkanko ollenkaan täällä kirjottamista. mutta joo, haluun viel kuitenkin kiittää tän tarinan lukijoita siinä oletuksessa et en jatka enää ❤️ ily!
ainiin ja joo mulle saa tulla aina juttelemaan esim snäpis tai täällä. se että mä en kirjota ei tarkota sitä ettenkö jatkais tääl lukemista.

ps laitan tän viel toiseenki tarinaan joten älä ihmettele😂

byebye ja kivakun luit 😘

aha joo tästä ei pitäny tulla pitkä saarnaus mut tuli kuiteski..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 12, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Rakkaus on lähelläsi |Dramione| (TAUOLLA)Where stories live. Discover now