1.Bölüm

143 9 0
                                    

Multi Elif

Off!! Tamam abi geliyorum eğer orada olsaydım herhalde antremanlar da oynatırdın." İyi ki Türkiye de bir işim çıktı yani. İki dakika da bir arıyor. Tamam bazen iyi de bazen kötü. Her neyse abi mi merak ettiniz değil mi? Benim abim Nuri Şahin. Ben de Elif Şahin. Türkiye EURO 2016tıya gittiğinde ben de başka bir uçakla Fransa'ya gittim. Tabi abimin zoruyla:( Her ne kadar ilk başta gitmek istemesem de Fatih hocamı görmek için gidiyorum. Sonuçta bana futbolu o sevdirdi. Ama ben bir voleybolcuyum.

Tamam tamam konuya tekrardan dönelim. Ben Fransa'ya gittiğim de arkadaşım Gaye beni arayıp hemen oraya gelmemi söyledi ama Fransa da olduğumu biliyordu ve abim beni çağırdığını da önemli olmasa aramazdı. Ama pislik sevgilisi onu terk etmiş. Yani abim beni kesinlikle geri çeviremezdi.

Hemen yarım saat sonra Türkiye uçağına bilet aldım. Bir yandan onunla mesajlaşırken bir yandan da uçağa binmeye çalışıyordum.

Beni havaalanından aldı ve eve gittik. Yaklaşık 2-3 saat onu sakinleştirmeye çalıştım sonra abim aradı ve yarına orada olmamı istedi ben de tamam dedim. Gayeye:

"Sen de benimle Fransa'ya geliyorsun"dedim normalde 10 günde bile ikna edemediğim kız "Olur. Belki kendimi toplarım."dedi.

O bavulunu hazırlarken bende Türk Hava Yolları'ndan bilet aldım ve bir taksi çağırıp havaalanına gittik.

Bir gün de iki kez aynı ülkeye gidiyorum aslında saat 12' yi geçmişti. Banane ben uyumadığım sürece gün bitmez.

Uçağa bindiğimiz de hemen uyumuşum.Gaye beni uyandırdı. Abime mesaj attım ve bizi almak için bir araba gönderdi. Onların olduğu otele gittik.

Girer girmez abim bizi karşıladı ve ona sarıldım. Aslında Gaye olmasaydı aynı oda da kalacaktık ama olsun biz Gayeyle ev arkadaşıyız sıkıntı olmazdı.

Görevli bize 221 numaralı odayı verdi. Ben çok şanslıyım abim de 121 numaralı oda da. Bu kardeşler arasında çok iyi bir şeydir. Benim açımda bakılırsa.

Odaya bizi bıraktı ve ona(yani abime):

" Sen kiminle kalıyorsun?" diye sordum.

"Senin şu çok beğendiğin Emre'yle" ya sadece çok iyi futbol oynuyor yani abimden bile iyi normalde abimi ezmem ama napalım Allah bir yetenek vermiş işte.

"Abi sadece senden çok iyi oynuyor!" amacım onu kıskandırmak. İşte kötülük.

"Biliyorum hadi sen git dinlen biraz bugün çok yoruldun"dedi. Bende ona tamam deyip odaya girdim ve telefonunu şarja takıp hemen üstünü değiştirdim yani pijamalarımı giydim ve yattım.

O kadar yorulmuşum ki yastığa kafamı koyar koymaz uyumuşum.

Benim ilk hikayem. Eğer bölümlerin gelmesini isterseniz voteleyin.

Sadece OHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin