5.Bölüm

81 3 0
                                    

Şimdi çok üzüldüm. Türkiye ilk 16'ya kalamadı. Üfff! Canım sıkıldı bu duruma. Neyse o zaman bende tatile giderim. Abim buna karışamaz. Gitsin yengemle çıksın oda. Neyse kızmaz bence.

Abimin yanına gittim. Fikrimi sunmam lazım çünkü biletimi çoktan aldım. Şansım yaver gitti ve abim karşıma çıktı.

"Abi ben sana bir şey söyleyebilir miyim?"

"Evet prenses"

"Abi ben Danimarka'ya gidiyorum biletimi de aldım "

"Tamam ama hadi tamam tamam Almanya'ya gelmeyi unutma sakın!"

"Tamam abijim gelirim zaten biraz Dünya turu yapıcam"benim dünya turum sadece iki veya üç ülkeye gitmek olduğu için. Sıkıntı yoktu.

İlk olarak ben Emre'den fikir almak istedim. Emre'nin yanına gittim.

"Merhaba Emre nasılsın?"

"İyiyim. Sen nasılsın Elif ? "

"Bende iyiyim ya ben sana bir şey sorucaktım. Ben biraz tatil yapacaktım da senden fikir alayım demiştim. "

"Danimarka olabilir. Hatta birlikte bile gidebiliriz? Tabi istersen? "

"Oluuur. Benim için sorun olmaz 😃"

"😃"

Hemen odama gidip bavulumu hazırladım. Ama odada Gaye yoktu. Acaba nerdeydi bu kız? Arayım bakiyim neredeymiş öğrenmiş olurum.

-Kanka nerdesin?

-Ben Fransa'yı dolaşıyorum.

-Hee tamam kanka ben Emre'yle birlikte Danimarka'ya gidiyorum haberin olsun.

-Ooo bakıyorumda iyi anlaşıyorsunuz. Ama beni satma tamam mı?

-Aşk olsun kanka ya ben seni hiç satarmıyım?

-Doğru satmazsın. Tamam neyse benim kapatmam lazım.

-Tamam ama bak sende yarın Türkiye'ye dön çünkü otel işi için senden para alabilirler.

-Tamam hadi öptüm by.

Tamam Gaye iyi güvende. Her neyse benim yanıma bir elbise almam lazım çünkü Emre'nin doğum gününe az kaldı. Aslında benim Emre'yle birlikte Danimarka'ya gitmem benim için sorun olurda doğum günü için.

Üff! Artık yaşantımı Türk dizilerinde ki gibi zannediyorum. Sadec olaylar gerçek.

⚽⚽⚽⚽⚽

Benim acilen Emre'nin yanından uzaklaşmam lazım. Hem basın hem de ailesi burda ama ailesi sorun olmaz. Basın sıkıntı. Zaten normalde de basında hiç olmayan birisiyim şimdi olmak istemem. Yoksa fanfictionları beni alay konusu eder. Tamam görmüş olabilirim. Tamam bir iki tanesinide takip ediyor olabilirim.

"Elif sen benim arkamdan gel tamam mı?"

"Tamam Emre "havalimanın içine girdiğimizde hemen basın soru yağmuruna tuttu. Yazık ya artık ünlü ve yatenekli olmakta zor. sjsjsj.

Her neyse sonra ailesiyle birlikte eve doğru yürümeye başladık yani arabaya anladınız siz. Yolda giderken yani yürüken fotolar filan çektim. Emre'nin kuzeni çook tatlıydı. Tabi o danca konuşuyordu ben İngilizce. Ama Emre saolsun yardımcı oldu.

Eve gittiğimizde ailesiyle ve birkaç tane arkadaşı ile tanıştım. Falan filan işte. Bir sonra ki gün kuzenlerinin doğum günüymüş.Onlara hediye olarak pasta yaptım. Evet pasta yapmayı nerden biliyorum Gaye'nin annesi saolsun. Pastalar bittikten sonra üzerimi değiştirdim.

Böyle bir şey giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Böyle bir şey giydim.

Arkadaşlar artık yorum attın. Ve okullar açılana kadar sık sık bölüm yazmaya çalışıcam ama açılınca daha az bölüm gelir haberiniz olsun.

Sadece OHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin