2.Bölüm

87 7 1
                                    

Sabah uyandığımda saat 7.39'du. Bunu istesem yapamazdım. Az kalsın unutuyordum,antreman var!!

Hemen üzerime rahat bir şeyler giyip aşağı indim. Kısa bir süreliğine mutlu oldum çünkü otobüs hâlâ oradaydı. Olamaz!!! Hareket ediyor!! Bir yandan koşup bir yandan abimi arıyorum. Bu bir yetenek ya her neyse şimdi kendimi övemem. İyi haber abim hemen açtı.

"Abii,beni unuttun ben bu kadar yolu boşuna gelmeyim antremanlara da gelicem."

"Tamam da sen nerdesin ?"

"Arkanızda şuan koşuyorum. Abi durdur hadi!!!" O sırada otobüs yavaşladı ve sonra durdu. Abim aşağıya indi. Her zaman sarılacak değilim ya.

"Teşekkürler abi ama bir daha beni sakın UNUTMA!!!"

"Tamam prenses unutmam" O sırada Fatih hocam aşağıya indi. Beni görünce çok şaşırdı. Uzun zamandır beni görmemişti. Hemen hocamın yanına gittim. Hocam nasılsınız dedim.

"Ooooo Nuri niye söylemedin prenses gelmiş"beni işte bu kadar seviyor. Bana sadece abim ve hocam prenses der başka birisi diyemez. Heyneyse hocama:

"Hocam bende gelebilir miyim?" dedim. Sizce ne dedi?

"Ayıp ettin prenses buyur"

"Saolun hocam"

Otobüse bindiğimiz de sadece bir yer boştu. Ben oraya gitmeden evvel abim beni herkesle tanıştırdı. Gökhan abi, Burak abi, Arda abi,Ozan abi... Ve Emre. Abim bir uyarıda bulundu." Şansa bak sadece Emre'nin yanı boş ve Emre Türkçe bilmiyor haberin olsun "dedi. Ben bunu biliyordum zaten ama yine tamam dedim ve oturdum.

Şuan utancımdan yanaklarım kızarmıştır. Çünkü Emre bana:

"Bir sorun mu var?" dedi. Ben de ona :

"Hayır"dedim sonra gülümsedim. Sonra kulaklığımı telefonuma takıp müzik dinlemeye başladım. En sevdiğim şarkıyı buldum aslında Coldplay- Up&up' ı görünce onu dinlemeye başladım.

Şarkı bitince en sevdiğim şarkıdaydı sıra Bruno Mars- Grenade çalmaya başladı. Şarkıyı dinlerken gözlerimi kapadım. Her zaman böyle yapıyordum. Şarkının sonların da sesli söylemiş olduğundan Emre bana bakıyordu. Ben yerin dibine girmiştim.

"Bir sorun mu var Emre?"

"Ha hayır" dedi. Şarkının sözleri çok matıklıydı ama.Kısacası bu bir nevi onu sevdiğimi söylemek oluyor. Rezil oldum. Neyse ki abim duymamıştı.

Arkadaşlar lütfen yorum attın.

Sadece OHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin