O kadar çok eğlenmiştim ki. Emre çok eğlenceli bir insan. Başkalarını mutlu etmek onun için daha önemli.Tatilde de hep başkalarını mutlu etmeye çalışıyordu. Ama kendide mutlu oluyordu.Sıkıntı şuan bu değil. Saat gerçekten çok geç olmuştu. Saat akşam 11'di. Biz evden yani abimlerle birlikte saat 3.30'da dışarı çıkmıştık. Tabi ki öğleden sonra.
Abim bana çoook kızacak. Cemrelerden bile bu kadar geç dönmüyordum. Bana ev hapsi bile verebilir. En korkuğum şey de bu ya zaten. Bisikletimi hemen dışarı bıraktım. Ayakkabılarımı çılarıp elime aldım. Aynı Türk dizilerinde ki gibi ama ayakkabılarım çok ses çıkartıyordu.
Merdivenlerden sessizce çıkarken "Elif bu saate kadar nerdeydin? "Sorusu geldi abimden. Bende;
"Emre ile biraz konuştuk felan hatta biraz fazla konuştuk. "
"Tamam ama bir daha saat 8'den sonraya kalmak yok!"
"☺tamam abicim sen bana kızmadysan sıkıntı yok ama Emre'ye de kızmak yok! "
"Tamam"ama bu kısa kesmek içindi. Bunu anlamamak için deli olmak lazım. Hemen odama çıkıp Emre'ye mesaj attım.
Emre abim seni soru yağmuruna tutabilir. Yani dikkatli o😊
Sonra benim prensim geldi. "Hala ben bu gece senle uyuyabilir miyim? "
"Tabi ki halacım neden uyuyamayasın ki"
"Elif senin için sorun olmasın? "
"Yok ablacım benim için sorun olmaz. Şey.. Abim ne yapıyor? "
"Birisiyle mesajlaşıyor galiba"
"Tamam saol abla"
"Ömercim sen beni birazcık bekler misin babana bir şey sorucam tamam mı? "Bir adet kafa sallama geldi. Hemen salona koştum.
"Abi kiminle mesajlaşıyorsun? "
"Hiç hiç kimseyle mesajlaşmıyorum. "
"Abi kiminle mesajlaşıyorsun? "
"Hayaletlerle"
"Abi benim şaka yapar gibi bir halim ver mı? "
"Üff tamam ya bir şey saklıyamıyorum ben de ya Emre'yle"
"Ne soruyorsun çocuğa ya!! "
"Niye aranızda bir şey mi oldu? "Aslında benim için oldu onun için olup olmadığını bilemem.
"Hayır fiziksel bir temas yok sadece birbirimize gülümsedik"
"İyi aferin sana zaten böyle olmalı"
"Böyle olmasa ne değişecek? "Koşarak Ömer yanıma geldi ve;
"Hala gelmiyor musun? "
"Geliyorum halacım geliyorum. "Ömer ile birlikte odaya gittik. En azından şöyle bir şansım vardı. Telefonum burdaydı. Emre'yi konuşturabilirim.
Banyoya gidip üstümü değiştirdim. Sonra ışığı söndürüp Ömer'in saçını okşamaya başladım. Bu şekilde uyumak onunda hoşuna gidiyordu. Tabi benimde. Her neyse konu bu değil. Ömer uyuyunca bende hemen Emre'ye mesaj attım.
Abime ne anlattın. Sanki beni bekliyormuş anında cevap yazdı.
Sadece biraz fazla güzel vakit geçirdiğimizi ve seninleyken çok mutlu olduğumu. Romantikleşti mi ne?!? 😳😳
Bende sadece çok güzel vakit geçirdiğimizi ve fiziksel bir temasta bulunmadığımızı sadece birbirimize gülümsediğimizi söyledim. Sanki bu hiç romantik olmamıştı.😔
Ama yanlışlıkla bir temas oldu sanki?
Ama... Evet doğru.
Ama ben o kadar takla atıyım 10 puan alayım sen sadece bir şey söyle 10 puan al haksızlık.
Abimin böyle şeylere dikkat ettiğini söylesem. Ne dersin? Bunu almanca yazdım çocuk şimdi anlamıyacak.
???ne dedin anlamadım.
Abimin böyle şeylere dikkat ettiğini söylesem. Ne dersin?
Hiçbir şey diyemem
Tamam neyse sonra konuşuruz. Bu arada yarın seni birisiyle tanıştırıcam. Tamam mı senin için uygunsa?
Sıkıntı yok olur. İyi geceler....
İyi geceler.....
Evet yarın yanımda Ömer'i götüremem bu yüzden Cemre'yi götürücem. Hemen mesaj atıyım sabah görür sonuçta.
Cemre yarın seni birisiyle tanıştırıcam. Tamam mı yarın tabi boşsan?
Tamam olur.
Uyumamış mı? Aaaaa normal de uyurdu neyse benim de artık uykum geliyordu. Hatta gelmişti bile kaçırmayım.
Arkadaşlar gec bölüm yazmamın sebebi gündüz çok meşgulüm. Umarım beğenmişsinizdir.