4.Bölüm

87 4 0
                                    

Yemekler bittikten sonra slow bir dans çalmaya başladı. Benim hiç sevmediğim şarkı tipi. Her neyse şarkı başlayınca Emre ayağa kalktı. Ben meraklı olan ben onu izlemeye başladım ve bana döndüğünü görünce hemen abimle sohbete başladık.

"Elif sana bir şey söyleyeyim"

"Söyle abicim"dedim ve Emre daha da yakınlaştı.

"Emre ile sadece arkadaş olabilirsin tamam mı?" Ve Emre benim yanıma geldi.

"Benim dans eder misin Elif?" Abime bilmiyorum deyip Emre'ye

"Olur" dedim.

Piste doğru yürümeye başladık. Dansa başlayınca Emre'nin de benim gibi beceriksiz olduğunu anladım. Ve Emre'yle biraz sohbet ettik.

"Sen de futbolla uğraşıyor musun?"

"Yok ben önceden uğraşıyordum şimdi uzayla ilgili bir bölüm okuyorum üniversitede. Sorun yoksa sana bir şey sorabilir miyim?"

"Tabi ki sorabilirsin."

"Neden okulu bıraktın?"o sırada abim gelip Emre'ye;

"Birazda ben alabilir miyim Mr.Mor?"

"Tabi ki Mr.Şahin" ikisi de birbirlerine gülümsedi ama ben biraz kikirdedim. Sonra abimle dans etmeye başladık.

"Cevabını anlamadım hanımefendi."

"I don't now my bro"(bilmiyorum abi)dedim. Bana ciddi bakışlar attı. Böyle bakması hiç hoşuma gitmiyor ya hep böyle bakıyor çünkü.

"Uff tamam kendisi teklif ederse ben duruma bakarım haberin olsun ama sonra neden böyle oldu deme bana!!" ben böyle diyince daha çok kızdı ve;

"Bak Emre benim takım arkadaşım tamam mı daha bu sene gelmiş olabilir ama yine takım arkadaşım! "

"Ama o bana karşı herhangi bir şey yaparsa orasını o an ki durumum karar verir bu fikrimede saygı duyarsın daha doğrusu duymak zorundasın!"

----

Ben yukarı çıktım ve üstüme daha rahat şeyler giyindim. Kulaklığımı ve telefonumu alıp dışarı çıktım.

Yeşilliğin olduğu yere gittim (çimenler o zaman karanlık tabi de işte anladınız siz onu.😝😝)ve oraya yattım. Bir müzik açıp en sevdiğim şeyi izlemeye başladım yani uzayı.

Bir insan bunu bilerek mi yapar bilemedim ama Emre yine ben "Greneda" şarkısını sesli sesli söylerken geldi yine mi aynı yerler. Bana görmedin mi demeyin bu şarkıda kendimi kaybedip sesli ve gözlerim kapalı söylüyorum.

Kulaklığımı çekerek:

"Tamam anladım benim uğruma bir el bombası yakalarsın" dedi gümseyerek. Ben ne yapacağımı bilmiyordum o yüzden ben de ona (Emre'ye [aşkım benim ya ]) gülümsedim.

"Şarkı söylerken kendimi kaybediyorum. Ayrıca birisi şarkının devamını bilmiyor galiba?"eğer bilse bunları rahat rahat söyleyemez bence.

"Şarkının devamında ne diyor hanımefendi?"

"Ama sen benim için yapmazsın diyor beyefendi."buna bir cevap vermemeli bence 😓

"Peki sen böyle olduğunu düşünüyor musun? Daha doğrusu sence ben yakalamazmıyım?"yuh bir nevi beni sevdiğini söylemek bu!!!

"Bilmem daha seninle yeni tanıştık daha karar veremem." Herhalde böyle bir şey beklemiyordu.

"Emin misin?"

"Nasıl emin miyim emin olmasam niye söyliyim?"

"O yüzden bana instagram da en az mesajı gönderen sensin değil mi?" Yani tamam hayran olduğum için göndermiştim o yanlış anlamış.

"Yooo katiyen yanlış anlamışsın. Ben senin futbol oynayışını beğeniyorum yani bir nevi senin hayranın olduğum için ben sana mesaj gönderdim. Hem de senin çok yoğun olduğunu düşündüm  😊😊"

"Eminim öyledir"Allah Allah sanki ona yalan borcum var!

"Sana yalan borcum yok tamam mı? Benim güzelim müziğimi boşu boşuna yarı da kesmişsin!"

"Tamam ya bak başka bir şey konuşalım tamam?"

"Tamam ilk ben sana bir soru sorayım tamam mı?"

"Tamam"

"Nasıl söylenir bilmiyorum ama annen seni gerçekten terk etti mi?"

"Bu bir uydurma ama babam hapse girdiği doğru 😔😔"

"Şimdi sıra sende sen bana sor?"

"Sen futbolla uğraşmıyorsun ama voleybolla uğraşıyorsun. Paki ailen bu durumu nasıl karşıladılar?"

"Aslında hobi olarak voleybol oynuyorum asıl mesleğim gök yüzünde"şaşırdı. Yani bende olsa bende aynı tepkiyi verirdim.

Sadece OHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin