Almanya'ya döndü Elif.
Tatil mi yaptığımı düşünerek Almanya'ya döndüm. Bu duruma en çok Ömer sevindi. Normal yani oda halasını özledi. Hemen birbirimize sarıldık. Çok özlemişim ben yeğenimi öpüp öpüp durdum sürekli.
Tuba yengemi de özlemişim. Abimi zaten bir ay önce görmüştüm. Ama olsun kıskanmasın diye onada sarıldım. Tamam belki azcık özlemişimdir.
"Eee nasılsın Tuba abla? "Evet ben yenge diyemiyorum. Yaşlandırıyorum gibi hissediyorum.
"İyiyim Elif nolsun işte Ömer'le uğraşıp duruyoruz. "
"Hala gelsene sana bir şey göstericem."
"Tamam geliyorum bekle ama"İçeri gittiğimizde bir sürü oyuncakla karşılaştım. Bana öyle tatlı bakıyordu ki hemen fotoğrafını çekmeliyim.
"Halasının kuzusu gelsene şöyle senin bir fotoğrafını çekiyim."
"Tamam"(yukardaki foto)
Bu tatlılık iyikide benim yeğenim ya. Ama çok tarz takılıyor. Fotoğrafı çekince telefonumu cebime koyup biraz Ömer'le oynadık. Sonra Gaye aradı.
-Kanka napıyon vardın mı Almanya'ya?
-İyiyim,bende daha yeni eve geldim Ömüşle oyun oynuyorduk.
-Ayyy! Fotoğrafını atsana ya çok özledim ben onu.
-Tamam atarım. O sırada abim beni çağırır.
-Gaye benim kapatmam lazım sonra konuşalım mı?
-Olur ama atmayı unutma
-Tamam hadi görüşürüz
-Bay bay.
Abimin yanına gittim ve karşımda kimi göreyim. Cemre. Benim çocukluk arkadaşım. Almanya da büyüdüğüm için Cemre ile burdan tanışıyoruz.
+Ayy naber ya seni çok özlemişim en son ne zaman görüştük biz ya?
+İki yıl önce görüştük
+Ben geçen sene bir iki kez geldim o zaman da seni bulamamıştım ve kısa süreliğineydi. Ondan önceki sene de sınavlarımız vardı o yüzden görüşemiyorduk.
+Ama artık burdasın değil mi?
+Yani bir bir buçuk ay burdayım sonra dönmem lazım. Okul var.
+Ay doğru neyse ben bir merhaba demek için gelmiştim sonra görüşürüz.
+Görüşürüz. Kapıya kadar geçirdim sonra. Abim yarın antremanlara gidicekti. Bende onunla birlikte gitmek istedim ama evde iş çıktı.
Az kalsın Gaye'ye fotoğrafı atmayı unutuyordum hemen attım. Uzun zamandır bakmıyordum interneti bir açtım ne göriyim. Türkiye de darbe girişiminde bulunulmuş. Ama biz Türk milleti olarak geçit vermemişiz.
"Abi bana neden bir şey söylemedin.Darbe girişiminde bulunulmuş. "
"Biliyorsun zannetmiştim. "
"Bilseydim biliyorsun sessiz kalmazdım.Bana sakın kızma ama ben yarın Türkiye'ye gidiyorum."
"Hayır bırakmam seni Elif daha yeni geldin"
"Biliyorum Tuba ablada devlet daha önemli. "Dedim ve yanıma birkaç şey alıp evden çıktım. Yolda giderken Emre aradı bende açtım.
"Alo Elif duydun mu? "
"Evet şimdi duydum"
"Türkiye'ye gidecek misin? "
"Evet n'oldu? "
"Şey gitmesen yani Nuri abi izin vermez bence"
"Anlaşmalı mı konuşuyorsunuz? "
"Hayır niye ki?"
"İkinizde beni göndermeme peşindesiniz"
"Tabi sen kendin bilirsin ama gitme bence"
"T-(içerden Ömer seslenir) benim kapatmam lazım sonra konuşalım mı "
"Tamam" kapattıktan sonra Ömer'in yanına gittim. Bisiklet sürmek için çağırmış. Sıkıntı şu benim bisikletim yoktu.
-Aşkım benim bisikletim yok ki
-Emin misin abicim?
Karşımda bu bisikletle duruyordu.
-Abi bu bu çok güzel diyip abime sarılıp öptüm. Ömercikte kıskandı bende bende diyip ikimizdende öpücük aldı. Sonra zaten abim, ablam, Ömer ve ben yola çıkıp bisiklet sürdük. Bisiklet o kadar güzeldi ki anlatamam yani. Sonra Snapchat'i açıp snap çektim üstüne de "ailemle bisiklet sürme mutluluğu "yazdım. Normalde keyfi yazardım da bu bir farklılık olsun dedim.
Emre hemen bana cevap attı. "Antreman mutluluğu 😄😄"demiş. Bende ona 😝😝😝attım. Kendi kendine çalışıyordu galiba.
Biraz daha sürünce Emre'yi gördüm. Abimlere
-Siz dönün ben biraz geç gelicem, dedim. Hemen Emre'nin yanına sürdüm. Beni görünce şaşırdı.
"Buralarda mıydınız?"dedi. Bende "Evet"dedim. Sonra o koşarken bende ona eşlik ederek bisiklet sürdüm.
Arkadaşlar lütfen yorum attın.