"Mă aflam într-o încăpere foarte luminoasă și ciudată.Eram confuză.Nu știam ce să fac.Credeam că eram singură în acel loc straniu...până când...
Eu: Hei?E cineva aici?întreb eu puțin amețită.
???: Da.
Dintr-o dată,încăperea s-a întunecat pur și simplu.Am auzit niște pași care,se pare că veneau spre mine.Oare e de bine sau e de rău?
Eu: Cine ești și ce vrei de la mine?!
???: Vai,Andreea...nu mă recunoști?Ne-am întâlnit la pizerria Freddy Fazbear's o dată...
Eu: Ești cumva...Vincent...?!
???: Din nefericire pentru tine,nu.Sunt o rudă de a lui.
Eu: R-R-RICHARD?!CE VREI DE LA MINE?!
Richard: Tot ce vreau de la tine,este moartea ta,spune el apropiindu-se de mine.
Eu: Te rog...lasă-mă în pace!
Richard: Nu pot face asta.Tu trebuie să MORI!
Nu mai apuc să mai spun vreun cuvânt,iar Richard aleargă spre mine în mare viteză și îmi înfige un cuțit în stomac.
Richard: Ți-a sunat ceasul,Andreea,spune Richard cu cel mai sadic zâmbet.
Eu: Dobi...to...cule..."
M-am trezit dintr-o dată foarte speriată,așa de speriată încât am țipat.Începusem să transpir și aproape că plângeam.Apoi,tata a venit la mine în cameră foarte îngrijorat.
Tata: Andreea!Ce s-a întâmplat?De ce ai țipat?
Eu: C-c-c...
Tata: Ești transpirată!Ai pățit ceva?Te-ai îmbolnăvit?
Eu: N-nu...eu doar...am avut un coșmar...și m-am speriat foarte tare...
Tata: Bine că doar asta a fost...Eram îngrijorat,am crezut că ai pățit ceva mult mai rău...
Eu: N-nu...sunt bine...cred...
Tata: Ai vrea să îmi povestești asta la masă?
Eu: S-sigur...
Tata: Hai,nu mai fi așa de speriată.A fost doar un coșmar.Coșmarurile nu sunt reale,spune tata îmbrățișându-mă.
Eu: Cred că ai dreptate...
Tata: Mă duc să pregătesc micul dejun.
Eu: Ok.
Și așa iese tata din cameră,eu fiind încă foarte confuză în legătură cu acel coșmar groaznic...
*peste câteva minute*
Tata: Andreea!Hai la masă!
Eu: Vin tată!
Mă ridic din pat și ies din cameră puțin tremurând.
Ajung în bucătărie.
Tata: Andreea,sigur ești bine?Tremuri cam rău.
Eu: Sunt bine tată...totul e din cauza coșmarului...
Tata: Mănâncă omleta pe care am pregătit-o,poate te vei simți mai bine.
CITEȘTI
Prieteni noi? [FNAF&Creepypasta] (part 2)
RandomPrieteni noi? [FNAF&Creepypasta] partea a doua