Capitolul 6

13 1 0
                                    

Era ora 10:30.

M-am ridicat ridicat din pat, apoi m-am dus către baie vrând să-mi fac micul "ritual" de dimineață.M-am uitat în oglindă preț de câteva secunde și după m-am spălat pe față.Dintr-o  dată se aud niște sunete foarte stranii, venind parcă din oglindă.Mi-am ridicat capul și am observat că reflexia mea nu mai era în oglindă.

Eu: Eh..?

???: Nu mă "eh" pe mine.

Eu: Omg, tu cine mai ești?!Spun eu puțin speriată.

???: Să înțeleg că tu nu mă cunoști?

Eu: Um....de unde aș putea să te cunosc?Ai apărut în oglindă dintr-o dată...

???: Eu sunt Lucy.

În oglindă era reflexia unei fete cam ciudate.Avea părul lung și roz,iar ochii ei erau de culoarea rubinului.Avea pielea rozalie și vocea o avea puțin groasă.

Eu: Lucy...?

Lucy: Exact, Andreea.

Eu: Stai, de unde știi cum mă cheamă?

Lucy: Să zicem că am fost o foarte bună prietenă cu o cunoștință de a ta.

Eu: Cunoștință...?Cumva...mama...?

Lucy: Nu ți-a luat mult să te prinzi,văd.

Eu: Ok...cred...Dar ce cauți aici?

Lucy: Să începem cu începutul.Deci,știi că mama ta a fost diclonius,nu?

Eu: Da...Dar ce legătură are...?

Lucy: Are legătură deoarece, nu doar că am fost prietena ei, dar am fost și gardianul ei.Am fost trimisă aici pentru a avea grijă de tine și pentru a te ajuta să-ți descoperi puterile de diclonius.

Eu: Voi primi alte puteri?Tare!Și...cum mă vei putea ajuta dacă tu ești doar o reflexie în oglindă?

Lucy: Simplu.Până vei reuși să îți stăpânești puterile de diclonius, eu voi fi ca o parte din tine.O poți numi "a doua personalitate".

Eu: Um...nu știu ce să zic despre asta...

Lucy: Singura cale este să accepți.Dacă vei accepta,nu voi folosi forța asupra ta, dar dacă refuzi...ei, zic să alegi prima variantă,spune Lucy cu un zâmbet ciudat.

Eu: Voi accepta.Și nu,nu o fac pentru că îmi e frică de tine, ci doar pentru a-mi stăpâni puterile.

Lucy: Cum spui tu.Acum, pentru ca eu să ajung parte din tine, trebuie doar să atingi oglinda, iar  transferul va fi complet.

Eu: Doar atât?Huh...okay,spun eu puțin confuză.

Când am atins oglinda,a apărut o lumină strălucitoare și ciudată, iar Lucy a dispărut.

Dintr-o dată am început să aud tot felul de voci în minte, printre care și vocea lui Lucy.Mă simțeam amețită.

Lucy: Hm, se pare că transferul a avut succes, dar tu ești cam slăbită.Ar trebuie să iei o pauză,spune Lucy râzând malefic.

Capul a început să mă doară extrem de tare.Am simțit cum picioarele mele nu mă mai țineau, apoi am căzut într-un somn adânc.

Când m-am trezit,am observat că eram în camera mea, deși eu am leșinat în baie.

Eu: Cum am ajuns aici?Asta sigur e camera mea?

Lucy: Greșit.Ești în mintea ta Andreea, iar eu am pus stăpânire pe corpul tău,chicotește Lucy.

Prieteni noi? [FNAF&Creepypasta] (part 2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum