Capitolul 5

25 1 0
                                    

M-am trezit.Era ora 10:45.

M-am ridicat din pat și am ieșit din cameră.M-am dus spre baie și m-am spălat pe față.

Când am ieșit,am vrut să îl caut pe tata.M-am dus spre bucătărie și l-am văzut citind un ziar.

Eu: Neața tată.

Tata: Bună dimineața Andreea!Ai dormit bine?

Eu: Da...puțin.

Tata: Cum a fost ieri la parcul de distracții?

Eu: Putem discuta după micul dejun?

Tata: Bine.Pregătesc imediat ceva de mâncare.

Eu: Bine.

După ce am terminat conversația cu tata,m-am dus în camera mea.

*peste câteva minute*

Tata: Andreea!Hai la masă!

Eu: Vin imediat!

*la bucătărie*

Tata: Cum e omleta?Îți place?

Eu: E delicioasă!

Tata: Mă bucur!

*după micul dejun*

Tata: Deci,cum a fost la parcul de distracții?

Eu: A fost bine...până într-un punct.

Tata: Ce vrei să spui?

Eu: O să-ți povestesc tot...Dar promite-mi că nu te vei supăra...

Tata: Nu mă voi supăra.

Eu: Ok.Deci,a fost frumos la parcul de distracții până într-un punct.Eu și Vincent ne-am dat în toate,mai puțin într-un carusel.

Tata: Hm...

Eu: Bun.Pe drumul care ducea spre carusel s-a întâmplat să fie un bărbat dubios pe acolo...

Tata: Oh nu...

Eu: A vrut să mă atingă,dar Vincent nu l-a lăsat.Apoi,bărbatul dubios a spus ceva foarte urât,după i-am dat o palmă.Și după a început prăpădul...

Tata: Cum adică?

Eu: Tipul dubios voia să-l lovească pe Vincent,dar el se tot ferea.Mă săturasem de scena aia,m-am enervat și am...cam sărit pe tipul dubios...

Tata: CE AI FĂCUT?

Eu: Am sărit pe el...Și era să îl omor.După,Vincent a vrut să ne separe,iar tipul era îngrozit.

Tata: Andreea...nu trebuia să îi faci asta...

Eu: Și asta nu e tot...Am și mârâit la el...ca un lup...

Tata: Îți dai seama ce ai făcut?

Eu: Tată...

Tata: Să nu-mi spui că v-a văzut cineva.

Eu: Din fericire,nu ne-a văzut nimeni.Dar tipul ăla a urlat prin tot parcul cum că aș fi un monstru...Normal că nu l-a crezut nimeni.

Prieteni noi? [FNAF&Creepypasta] (part 2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum