Capitolul 3

28 2 0
                                    

"M-am trezit în aceeași încăpere luminoasă în care am fost și celelalte dăți.Mă întreb ce se va întâmpla și de data asta.

???: Bine ai revenit,Andreea!

Mi-am ațintit privirea asupra unei femei tinere,îmbrăcată într-o rochie lungă și albă.Aceasta avea pielea palidă,părul negru și ochii albaștri.Nu îmi amintesc să o fi văzut înainte,dar mi se părea cunoscută.

Eu: Scuză-mă,îmi poți spune cine ești?

???: Sunt o persoană foarte apropiată ție.

Eu: Hm...

???: Am vrut să îți spun un lucru.Ai mare grijă,un rău foarte mare va apărea cât de curând.

Eu: Un rău foarte mare?La ce te referi?Nu înțeleg...

???: Scuze că trebuie să te derutez atât de mult,dar e mai bine dacă îți dai seama tu singură.Ai grijă de tine.Te iubesc!spune femeia,iar apoi dispare.

Eu: Nu înțeleg..."


Nu am apucat să-mi termin visul deoarece am fost trezită din nou de alarma telefonului.Am observat că era ora 11:30.Am avut un vis tare ciudat...Ok,încep să mă îngrijorez...

M-am dat jos din pat și am ieșit din cameră.M-am dus la baie și m-am spălat pe față pentru a-mi reveni.Apoi,am mers spre bucătărie.Acolo l-am văzut și pe tata citind un ziar...

Tata: Bună dimineața,Andreea!Te simți bine?

Eu: Neața tată.Da...

Tata: Pari puțin amețită.S-a întâmplat ceva?

Eu: Am avut din nou un vis foarte ciudat...

Tata: Ai vrea să mi-l povestești după micul dejun?

Eu: Sigur.

Am încheiat conversația cu tata,apoi m-am dus în cameră și mi-am făcut patul.

*peste câteva minute*

Tata: Andreea!Hai la masă!

Eu: Vin imediat tată!

*la bucătărie*

Eu: Tată,cartofii tăi prăjiți sunt foarte delicioși!

Tata: Mulțumesc Andreea!

*după micul dejun*

Tata: Ai vrea să îmi povestești visul acela?

Eu: Sigur.Se făcea că eram într-o încăpere luminoasă.Dintr-o dată,o femeie cu pielea palidă,părul negru și ochi albaștri îmi apare în față.Ea mi-a spus că un rău foarte mare va apărea cât de curând...

Tata: Oh...

Eu: Nu știam cine era,iar ea mi-a spus că este o persoană apropiată mie...

Când mi-am ridicat privirea,am observat că tata mă privea foarte mirat.Hm...

Eu: Tată?S-a întâmplat ceva?

Tata: Andreea...este ceva ce nu ți-am spus încă...

Eu: Ce?Ce s-a întâmplat?

Tata: Este legat de mama ta...și...de moartea ei...

Eu: Ascult.

Tata: Știi,ea de fapt...a fost ucisă.

Prieteni noi? [FNAF&Creepypasta] (part 2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum