To już dzisiaj! Dzisiaj przeprowadzka! Dom we Francji już gotowy. Tylko się wprowadzić. Mama i ja się bardzo cieszymy. Gorzej z moim dużo młodszym bratem Dorianem. Eh... zawsze wybrzydza i wszystko psuje. Mały gnojek.
- Gotowa ? - zapytała mama z uśmiechem na twarzy
- Gotowa! - odpowiedzialam uśmiechemTyle na to czekałam!
- Dorian! Smarku zlaź na dół! - krzyknęlam do brata - jedziemy na lotnisko! Jak nie zejdziesz to zostaniesz!
- Nigdzie nie jadę! - odwrzasnał mi ten mały gnój.
- Jak chcesz! Na razie! Nie będziemy tęsknić!Mama popatrzyla na mnie marszczac brwi, ale mimo to nie skomentowała tego co mówię.
No oczywiście. Boi dupa. Zszedł po schodach i przyglądał mi się, zakrywając pluszowym misiem Simonem.- Ha ha! Cykor! - wysmialam go
- Amanda! Nie draznij brata - skarcila mnie mama - chodź Dorian. Juz jedziemy. Gdzie Twoja walizka ?
- Na górze, w pokoju Amandy
- W moim ? - powiedzialam udając zaskoczona - co ty braciszku wymyslasz ?
- Amanda...? - mama spojrzala na mnie z pogardą. Znała juz mnie za dobrze - masz juz prawie 18 lat a dalej dokuczasz bratu ? - usmiechnela się rozbawiona
- Eh... czasem mi się zdarza mamo - równie szeroko się usmiechnelam - przyniosę jąOczywiscie ten mały 9 letni gnojek się uśmiechnął szeroko, bo dostał to czego chciał. Znioslam walizke z ubraniami Doriana. Byliśmy gotowi. Po jakimś czasie podróży na lotnisko i czekaniu na samolot w końcu byliśmy na jego pokładzie.
Juz niedlugo rozpoczniemy nowe życie! Nowi znajomi, nowe miejsca! Ciekawe co się tam wydarzy...
***
No to zaczynamy! Mam nadzieje ze wam się spodoba! Przejmuje konto zamiast Roksany, która miała w większości sie tutaj tym kontem zajmować -,-. Jestem Nikola ( ͡° ͜ʖ ͡°) i będę popisywać sie "Yukitane ❤️". Roksana jak tu będzie coś pisać to ... jeszcze się zobaczy co będzie robić 😂. Przepraszam za nieobecność długa, ale Roksa miała sie tutaj tym zająć a nie zrobiła nic *^*.
Pozdrawiam (≧∀≦)
Yukitane ❤️
CZYTASZ
Ucieknijmy Tam Gdzie Twój Notatnik || Słodki Flirt - Lysander
Fanfic\\ Fan fiction o Lysandrze z gry przegladarkowej - "Słodki Flirt" // Okładka by : @pandanixy Amanda. Dziewczyna, która wraz z młodszym bratem i mamą przeprowadza się do Francji. Nowe otoczenie jak najbardziej odpowiada. W końcu może sięl oderwać od...