1

1K 63 13
                                    

~Kate~
Dzisiaj jest pierwszy dzień wakacji. Strasznie się cieszę z tego powodu. Zero szkoły, zero nauki tylko zabawa...
Jest godzina 22:30 leżę sobie w łóżku i próbuje zasnąć. Leżałam tak z 20 minut aż pomyślałam, że na nic są moje próby zaśnięcia. Wzięłam do ręki laptopa po czym położyłam go sobie na kolanach. Sprawdziłam wszystkie social media. Zaczęło mi się nudzić więc zaczęłam szukać jakiejś fajnej gry. W pewnym momencie ujrzałam grę ,,The Legend Of Zelda: Mayora's Mask''. Zaciekawił mnie ten tytuł więc pomyślałam *Czemu by jej nie pobrać i zagrać?* tak jak pomyślałam tak zrobiłam. Gdy gra ściągnęła się już na mojego laptopa zaczęłam w nią grać. Po 10 minutach grania zobaczyłam, że chodzi za mną jakaś statua. Próbowałam ją zabić ale to na nic. Gdy ja zabieram jej 5 hp życia ona zabiera mi je całe. Grałam tak do 2:30 aż zrobiłam się senna. Wyłączyłam grę a następnie laptopa po czym położyłam go na stolik nocny po czym poszłam spać.
·Magia czasu·
Wstałam o godzinie 12:45 ale co się dziwić. Wykonałam poranną toaletę. Ubrałam się, zrobiłam lekki makijaż i rozczesałam włosy. Po tych czynnościach zeszłam do kuchni gdzie stała moja mama i robiła mi naleśniki z nutellą na śniadanie. Po zjedzeniu śniadania włożyłam brudne naczynia do zmywarki i skierowałam się di mojego pokoju. Włączyłam laptopa a potem grę ,,The Legend Of Zelda: Mayora's Mask''. Gram w nią już 2 godziny aż nagle pojawiła się ta dziwna statua. Po 30 minutach zaczęła mnie już denerwować więc wyłączyłam grę i weszłm na facebook'a. Po 10 minutach sprawdzania go w przeglądarce włączyła się nowa karta z cleverbot'em. Zdziwiłam się trochę ponieważ nigdy wcześniej się to nie zdarzyło. Po chwili cleverbot się odezwał. Zdziwiona tylko patrzyłam w ekran urządzenia ponieważ żeby cleverbot się odezwał trzeba pierwszym coś napisać. Po chwili pomyślałam, że to po prostu hakerzy.
·Rozmowa·
Cleverbot - Witaj
Cleverbot - Halo? Jesteś tam?
Ja - Tak jestem
Cleverbot - Co tam u ciebie słychać Kate?
Ja - Skąd znasz moje imię!? Kim jesteś!?
Cleverbot - Twoim największym koszmarem...
Ja - Jak się nazywasz!?
Cleverbot - Ben, Ben Drowned kochaniutka :*

Po tym zdaniu Cleverbot się wyłączył a ja myślałam nad tajemniczą postacią. Po chwli przypomniała mi się owa postać z creepypast'y o imieniu Ben Drowned. Spojrzałam jeszcze raz na laptopa czy aby na pewno karta się wyłączyła po czym zamknęłam urządzenie. Postanowiłam zadzwonić do mojej najlepszej przyjaciółki Vanessy. Po 2 sygnałach odebrała.
·Rozmowa·
-Halo?
-Vanessa?
-Stało się coś?
-Yyy, bo mam do ciebie pytanie
-No dawaj
-Czy chciałabyś przyjść do mnie na noc? No wiesz... W końcu są wakacje...
-No jasne... Będę za 30 minut
-Ok.. Czekam, pa
-Pa

·Magia czasu·
Jest godzina 23:55. Postanowiłyśmy pójść już spać.
·Magia czasu·
Nagle obudziły nas jakieś krzyki a dokładniej krzyki mojej sąsiadki...

____________________________________

Cześć kochani mam nadzieję, że podoba wam się pierwsza część 😊

Ben Drowned (Love Story)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz