Nagle obudziły nas krzyki a dokładniej krzyki mojej sąsiadki...
Postanowiłyśmy iść sprawdzić co się dzieje. Przerażone wyszłyśmy z domu zamykając za sobą drzwi. Szybko podeszłyśmy pod dom pani Klary (tak ma na imię sąsiadka). Pukałyśmy ale to na nic. Otwrorzyłyśmy więc drzwi jej mieszkania i weszłyśmy do środka. To co tam ujrzałyśmy przeraziło nas. Kobieta była powieszona na żyrandolu. Szybko zadzwoniłyśmy na policję. Po chwili przyjechała. Policjanci kazali nam iść do domu. Tak więc zrobiłyśmy. Powędrowałyśmy do mojego pokoju i poszłyśmy spać.
·Magia czasu·
Wstałam o 9:43. Spojrzałam na Vanessę... spała. Wyczołgałam się z łóżka i skierowałam się do łazienki. Wykonałam poranną rutynę, ubrałam się, pomalowałam i rozczesałam włosy. Poszłam do kuchni i zrobiłam naleśniki z nutellą dla mnie i dla Vanessy. Gdy skończyłam je ''robić'' właśnie zeszła moja przyjaciółka. Zaspana nic nie powiedziała. Wzięła naleśniki i zaczęła je jeść ze smakiem. Po chwili się dołączyłam.
-Ej stara!!!- odezwała się
-Co!??- czy ja na prawdę wyglądam tak staro?
-To są najlepsze naleśniki na świecie!!!- Powiedziała uradowana
-Cieszę się- powiedziałam i dokończyłam śniadanie
Po zjedzonym śniadaniu włączyłyśmy telewizor i zaczęłyśmy oglądać jakiś film rozmantyczny. Dobra nie będę kłamać... popłakałyśmy się w 4 minucie. Po filmie spojrzałyśmy na zegarek... 17:53... Ehh...
-Może pójdziemy na spacer?- zapytałam
-Jasne- powiedziała po czym ruszyłyśmy w drogę.
Poszłyśmy do pobliskiego lasu. Chodziłyśmy tak z 20 minut... Aż nagle poczułam się obserwowana. Zignorowałam to... Po chwili uczucie to nasiliło się... Trochę się przestraszyłam ale nie przestawałam iść w głąb lasu. W pewnym momencie ujrzałam coś za drzewem... Przyjrzałam się temu czemuś a raczej komuś uwarzniej. Po chwili patrzenia poznałam kto to był... To...
______________________________________
Cześć kochani to już druga część tego opowiadania. Jak wam się podoba? :3
CZYTASZ
Ben Drowned (Love Story)
Fanfic17-letnia Kate Morgan jest brunetką o błękitnych oczach. Kocha horrory i straszne historie. Lecz historia zmienia się w rzeczywistość. Czy dziewczyna przeżyje? Dowiedz się sam.....