△Summary;
"Encik-encik! Boleh pihak kami tahu kenapa hubungan encik dan cik Jina telah putus? Bukan anda berdua telah berancang untuk berkahwin akhir tahun ini?"
"Dengar khabar angin dari mulut orang, cik Jina ada hubungun sulit dengan artis yang lain sehingga menyebabkan hubungan anda berdua terjejas. Betul ke encik?"
"Dan pihak kami juga dapat tahu bahawa cik Jina telah mengandung.. Adakah dia anak encik atau sebaliknya?"
"Encik ada hubunga-
"Stop!Stop!Ok saya akui yang memang kami dah tiada sebarang hubungan.. Dan rancangan yang kami buat semua telah dibatalkan.. Dan saya sendiri tak tahu anak siapa yang dikandungnya"
"Encik boleh kami tahu tentang persiapan yang telah encik buat? Adakah ia hanya merugikan Encik atau Encik ada perancangan lain?"
"Adakah encik akan maafkan cik Jina dan beri dia peluang kedua?"
"no! Saya tak akan buat benda bodoh.. Ye,saya ada perancangan lain"
🌜Lalu seorang remaja perempuan lalu disitu🌛
"Dia adalah teman wanita saya dan saya akan berkahwin dengan dia"
"HAH?! KAU GILA KE?! AKU KENAL KAU PUN TAK!"
___________________________
"Aku nak kau kahwin dengan aku''
"Eh Pakcik! Saya tak kenal asal usul pakcik tahu tak? Dan pakcik pun tak kenal asal usul saya.. Dan saya masih budak sekolah menengah atas.. Dan saya dipaksa kahwin dengan orang tua macam pakcik ni? Hell No!"
"Eh..aku tak tua lagi la! Aku baru 26..Aku pun bukan nak kahwin sangat dengan kau..Just nak tutup malu aku je..Kau kena tahu,aku artis So,aku tak nak maruah aku jatuh!"
"So aku just penyelamat kau lah? Kau ingat aku apa?! Patung?!
___________
"Woi budak! Kau boleh tolong perlahankan sikit tak radio tu?! Aku nak hafal skrip pun tak boleh lah gile!"
"Alaaaahhh kecoh ah orang tua ni!"
△Description;
Dimana seorang budak perempuan sekolah menengah atas telah dipaksa berkahwin dengan seorang artis lelaki yang popular atas alasan mahu menutup malu lelaki tersebut
Perkahwinan yang tidak dirancang,jarak umur yang jauh,tiada perasaan cinta,dendam dan juga saling membenci? Macam mana dengan keadaan rumah tangga mereka?
Adakah akan kekal atau sebaliknya?
-minsugagenius-
Special thanks to:- @qtslothpie for this amazing idea! Thanks once again,Senpai~♡ To readers, go and check her works. Semua mantap!
YOU ARE READING
Artis☜P.J.M
Fanfiction"Encik-encik! Boleh pihak kami tahu kenapa hubungan encik dan cik Jina telah putus?Bukan anda berdua telah merancang untuk berkahwin akhir tahun ini?" "Dengar khabar angin dari mulut orang, cik Jina ada hubungun sulit dengan artis yang lain sehingga...