160 26 5
                                    

Aku melangkah keluar dari kereta appa.

Hurm.. harini aku terpaksa ke sekolah.

Hish.

Malasnya.

Aku menapak masuk ke dalam gate sekolah. Masih tak ramai orang.

Aku memang selalu datang awal ke sekolah sebab rumah aku jauh so kenalah gerak ke sekolah awal.

Aku sampai ke kelas dan melihat kelas aku kosong.
Good.

Aku menapak dengan malas ke tempat duduk aku di belakang.

Aku menarik kerusi dan menekup mukaku dan mula melayarkan kapal mimpi aku. Good night beautiful.

-------

"OMO! Budak ni lah kan?!"

"Ha'ah"

Tch.

Kuat gila suara minah² jakun ni.

Aku mengangkat muka untuk melihat manusia jakun manakah yang berani sedarkan aku daripada mimpi aku yang indah. Baru je mimpi kahwin dengan Aron Aziz. Em.

"Hoi! Kau telan mikrofon ke apa?!" Marahku.

"OMO! dia bangun lah"

"Kyah! Omo!"

Ptf apekah?

Aku memandang sekeliling.

Ouh.

Ramainya pompuan tengah keliling aku.

Aku tau lah aku comel.

Tapi..

Lesbian ke?

"Ko-

Belum sempat aku menghabiskan ayatku tiba² ada seorang yeoja berambut hijau memotong percakapan aku.

"Kyah! Kau budak yang akan kahwin dengan Park Jimin oppa kan?"

"Hei dengar sini eh,kau just budak hingusan yang tak layak langsung kahwin dengan Park Jimin oppa,lagipun kau ni baru 16 tahun ,Jimin oppa dah 25 yrs old K"

"Em betul tu,lain la kalau kitaorang dah 17 tahun. Boleh la kahwin dengan Jimin oppa."

"Tah kau ni. Lagipun kitaorang ni cantik,kaya ,sesuai sangat dengan Jimin oppa. Kau tu.. euww dah la muka kau buruk memang tak sesuai langsung. Miskin pulak tu"

"Kyah! Kau dengar tak ape kitaorang cakap ni?!"

bam!

Seorang yeoja berambut pink menghentak meja aku dengan kuat.

Aku tersenyum senget.

Heh. Sakit tak tangan tu cik kak oi?

Ptf. Setakat tepuk meja je.

Kau main tepuk amai² ke?

Alahai ketuk meja macam tepuk bantal.

Ni mesti kes tak cukup kalsium.

Aku mengangkat mukaku memandang perempuan² yang ada di hadapan aku sambil membuat muka apakah?

"Hei kau ni! Kitaorang tengah cakap dengan kau,berani kau dengar lagu pakai earphone?! Eii kau ni nak kena lah!"

Seorang yeoja berambut warna warni mendekati.

ptf. Please la,memang geng diorang suka rambut colour² eh?

Artis☜P.J.MWhere stories live. Discover now