Düğün günü gelip çatmıştı sabah ilk iş olarak kuaföre gittik. Saçımı Kıvırcık yaptırdım sonrada kuaför çok güzel süsledi eve geri geldim gelinliğimi giydim. Tam bir prenses gibi olmuştum. 1 saat sonra beni almaya geldiler kornalara basa basa davula zurnayla hayalerimdeki gibiydi küçükken böyle hayal kurduğum da böyle bi şey olmayacağını bilip üzülürdüm ama şimdi sonra baba evinden serkan ın elini tutarak çıktım gelin arabası çok güzel olmuştu. Serkan la ben arkaya oturduk. Önede serkan ın bugün için tuttuğu şöför oturdu. Düğün salon'nuna doğru gidiyorum. Serkan bana çok güzel olmuşsun dedi. Bende teşekkür ederim dedim. Ve salona vardık. Biz serkan la beraber gelin odasında beklemeye başladık. Daha sonra salona geçtik nikah memuru geldi ve ilk önce bana sordu bende biraz bekledikten sonra evet dedim. Serkan da aynı şekilde sonra karı koca ilan edildikten sonra serkan beni alnımdan öptü sonra ilk dansımızı yapmak için piste geçtik değişik ama evlendikten sonra içimde garip bir his oldu. Düğün bitti. Normal düğünler gibiydi pek fark yoktu. Eve geldiğimizde serkan kapıyı açtı bana yol verdi. Bende geçtim serkan bana sen merdiven in yanındaki oda da kalırsın dedi. Kendiside çaprazında kalırım dedi. Bende tamam dedim. Tam odaya girecekken serkan beni durdurdu.
Serkan: şey yarın erken kalk yani formaliteden evli olsak da balayına gidicez. Babam bi şey anlamasın diye
Bende tamam dedim. Odama girdim ama gelinliğimi çıkaramadım doğru ya bunları erkekler çıkarıyodu.😯 Odadan çıktım serkan a seslendim oda hemen çıktı. Şey gelinliğimin arkasını açamadım sen yardım eder misin? Diye sordum oda tamam dedi. Açtı ama hemen önümü döndüm teşekkür edip hemen odaya girdim bi duş alıp. Hemen uyudum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstemsiz Evlilik
RomanceBen evlenmek istemiyordum ama serkan için onunla evlendim ben bir zaman sonra ayrılırız diye ümit ederken bi anda ona kendimi aşık olarak buldum peki ya o benim hakkımda ne düşünüyordu?