Sabah erkenden kalktım serkan da kalkmıştı. Açıkçası balayı için nereye gideceğimizi bilmiyordum. Valizi alıp kapıdan çıktığımda serkan la karşı karşıya geldik. Serkan a balayı için nereye gidicez? Diye sordum oda Antalya dedi. Bi anda sevindim çünkü antalya'ya daha önce gitmemiştim.ve çok merak ettiğim bir yerdi daha sonra benim valizimide aldı. Arabaya bindik daha sonra havaalanina vardık. Uçağa bindik 3 saat sonra varmıştık. Otele gittik anahtarlarımızı aldık. Ama Otel çok güzeldi yani hemşire maşşıyla ancak Erdek gibi yerlere giderken şimdi ama sonra tabiki bi uzman doktor karısısın Sevin dedim kendi kendime☺ odaya girdiğimizde çift kişilik yatak ve sadece 2 tane tek kişilik koltuk vardı. Ben serkan a
Zeynep : e biz nasıl yatıcaz diye sordum?
Serkan :ne yapmamı bekliyorsun? Formaliteden de olsa evliyiz ve ayrı odalarda kalamayız bunu sonra düşünürüz aşağıda süper bir havuz var girelim mi?
Zeynep : peki tamam sen banyoda giyinirsin bende burada giyinirim tamam mı?
Serkan : tamam ☺
Serkan banyoya girmişti. Bende valizimi açtım kendim arkadaşlarımla yüzmeye giderim diye çok güzel bi bikini almıştım. Ama şimdi bunu evli ve ilk olarak kocamın yanında giyicem kocam mı? Kendimi bi anda gülümsedim sonra hazırlandık havuz da çok fazla kişi vardı neredeyse havuz dan taşıcaklardı yani biz de o yüzden denize girdik. Denize ilk girdiğimde çok soğuktu daha sonra ikimizde suya alıştık birbirimize su atmaya başladık. Sonra bir şekilde birbirimize çok yaklaştık garip ama ona ne kadar çok yaklaşırsam sanki ona aşık olucak mışım gibi geliyo. Acaba oda öyle mi hissediyo diye merak ediyorum. Akşam a doğru odaya çıktık ikimizde duş aldık. ( tabiki ayrı ) akşam yemeği için aşağı indik açık büfe'ydi ikimizde tabaklarımızı aldık tabağıma yemek koymak için kaşığa tam alacakken serkan la ellerimiz birbirine değdi sonra ben hemen elimi çektim Daha sonra ikimizde Yemeğimizi bitirdik. Geziyorduk orada müzik ćalanlara bakmaya gittik. Oturduk sonra çiftlerimizi piste bekliyoruz dediler serkan da benim elimden tutarak dansa kaldırdı. Onla dans ederken heyecanlandım. Müzik bitince yine Odamıza çıktık. Tek yatak olunca mecbur beraber yatmak zorunda kaldık. Büyük yastık da yoktu ki ortaya koyalım ama olsun buda benim hoşuma gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstemsiz Evlilik
RomansBen evlenmek istemiyordum ama serkan için onunla evlendim ben bir zaman sonra ayrılırız diye ümit ederken bi anda ona kendimi aşık olarak buldum peki ya o benim hakkımda ne düşünüyordu?