Kafa karışıklığı

53 1 1
                                    

Eve geldiğimde kendimi yatağa attım. Bugün çok garip bir gündü ve serkan ın en sonda dediği cümle kafamı karıştırmıştı. Acaba ne demek istemişti. Yorgundum o yüzden bi duş aldım ve yattım. Sabah alarmın sesiyle uyanmıştım. Hemen hazırlandım içimde çok garip bir his vardı. Tam kapıdan çıkacaktım ki telefonuna mesaj geldi bilmediğim bir numara Araban arızalı istersen ben alayım seni bunu bilen bi tek serkan olduğu için tamam dedim. Ama sorun şu ki ben ona telefon numaramı vermemiştim peki ya o nerden biliyordu? Yarım saat sonra geldi arabaya bindim Günaydın dedim oda dedi. Sonra yolculuk başladı. Aklıma takılan soruyu sordum. Telefon numaramı nerden biliyorsun? Hastanede çalışan bilgilerimi tamamlarken seninkini gördüm ve telefonuma kaydettim. Ve sonra diğer aklıma takılan soruyu sordum dün akşam söylediğin şeyi tam olarak açıklar mısın ?dedim. O ise zamanı gelince öğreneceksin merak etme dedi. Ama ben şimdiden merak etmeye başlamıştım. Sonra hastaneye geldik arabama yeni lastik takılmıştı arkama döndüğümde serkan a teşekür ettim. Ve içeri geçtim oda arkamdan geldi. Daha sonra öğlen olmuştu. Ben yemeğe gitmek için hazırlandım tam çıkarken serkan geldi ( genemi bu ya bi kurtalamadım şundan dedim içimden ) serkan geldi. Yanıma geldi beraber yemeğe gidelim mi ? Dedi bende iyi dedim gittik . Yemeğimizin ortasında serkan a bi telefon geldi babası hastalanmış ve hastaneye kaldırılmış. Hemen hastaneye gittik. Meğerse babası kansermiş babasını normal odaya aldılar. Serkan hemen içeri girdi.Dışarı çıktığında yüzü asıktı yanına gittim noldu nasıl baban dedim. O da bana bende sana onu söyliycektim gel şöyle dedi. Gittim bana her şeyi anlatmaya başladı. Babam kanser çok az ömrü kaldı dedi. Üzülmüştüm daha sonra devam etti. Ve benim mürvetimi görmek istiyo dedi. Bende tamam sevdiğin kız yok mu git evlen dedim o devam etti. Aslında evlenecektim ama kız babamın hastalığını duyduğunda ben ona bakmam yaşlı sonra daha da kötü olur . Hayır dedi. Ve bende başka yerde çalışmaya başlamaya karar verdim. Burda seni görünce senin ne kadar iyi , merhametli olduğunu hatırladım ve şimdi sana soruyorum babam ölene kadar 😳 benimle evli kalmak ister misin ? diye sordu. Ben zaman verir misin diye sordum o da şimdi söyle ona göre napcam diye düşüncem dedi. Merak etme sana dokunmiycam babam öldükten sonra boşanırız dedi. Bende tamam dedim. Tamam dediğimi duyunca o kadar sevindiki daha sonra beni babasıyla tanıştırdı. 1 hafta sonrasına gün aldık. Ev zaten hazirmiş.

İstemsiz EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin