yürüyüş

44 1 4
                                    

Hastaneden çıktıktan sonra serkan beni dışarıda yemeğe çıkarmıştı. Son derece güzel ve şık bir yerdi , Yemeğimizi söyledikten sonra benimle konuşmaya başladı.
Serkan : benden önce evlenmeyi düşünüyor muydun?
Zeynep : Hayır yani benim kalbim aşka kapalı seninlede zaten formaliteden evliyiz
Serkan : peki neden kalbin aşka kapalı??
Zeynep : bunu anlatmak istemiyorum
Serkan : tamam ben bi lavaboya gidicem tamam
Zeynep : tamam
O gittikten sonra birisi adımı tekrarladı döndüğümde onu gördüm. Emir di.
Emir : nasılsın
Zeynep : iyiyim sen nasılsın
Emir : bende iyiyim de sen burda tek başına napıyorsun yani sap gibi 😆
Tam o sırada serkan geldi , ve
Serkan : Hayır o burda tek başına değil beraberiz
Beraberiz dediğinde elimi tutmuştu emir ellerimizin tutuştuğunu gördüğünde yüzündeki o pis gülüş bi anda bozulmuştu. Daha sonra emir görüşürüz deyip gitti. Bizde serkan la Yemeğimizi yiyip çıktık. Sahilde yürüyirduk Serkan bana hiç birşey sormamıştı.
Zeynep : şey hani neden kalbin aşka kapalı diye sormuştun ya
Serkan : evet
Zeynep : emir yüzünden emirle ben üniversitede tanıştım ilk önce çok iyi arkadaş olmuştuk. Sonradan biz çıkmaya başlamıştık. Üniversite bittikten sonrada ilişkimiz devam etti. Sonra emir bana evlilik teklifi etti. Bende evet dedim. Düğün günü gelip çatmıştı nikah memuru sorusunu yanıtlaycaktım ki bi kız geldi. Ve emir den hamile olduğunu söylemişti, ben ilk önce şaka zannettim ama dna testi yaptırdıktan sonra onun bebeği olduğu ortaya çıktı. Bende tokat atıp gitmiştim😢. Bi dahada görmemiştim. Ta ki şimdiye kadar.
Serkan : merak etme artık ben varım ben onun gibi değilim diyerek elimi tuttu. Ve eve kadar el ele yürüdük.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 03, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İstemsiz EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin