3.Bölüm

70 2 0
                                    

Multimediada Barın var arkadaşlarrr. Yeni bölüm sizlerle. İyi okumalar! Yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyorum. Bakın bekliyorum :D


"Baba ben vuruldum" diyebildim sadece.

*

2 dakika öncesi.

Masamıza gittiğimde yerdeki küçük kutuyu görmem biraz zor olmuştu. Kutuyu elime alıp tekrar sahneye doğru yürürken insanların arasından geçmek zorunda kalmıştım.

Ve o anda bir şey oldu.

2 haftalık hayatımda pek çok duyguyu tatmamış olabilirdim ve tattığım bu sınırlı sayıdaki duygularında çoğunu beğenmemiş olabilirdim ama şuanki duyguyu beğenip beğenmediğime karar veremiyordum bile.

Tabii bu hissettiğim bir duyguysa.

Böyle hissettiren duyguya ne deniyordu?

Elimdeki küçük kutuyu düşmemesi için sıkıca kavrarken bir yandanda karşımdaki ilk defa gördüğüm kıza bakıyordum.

Bal köpüğü rengindeki saçları omuzlarının biraz aşağısına kadar geliyordu. Küçük ve kalkık burnunun altındaki dolgun dudakları hafif aralıktı. Büyük ve beyaz dişleri parıldıyordu.Koyu yeşil gözleriyle kısa süre bana bakınca heyecanlandım.

Heyecanlanmak. Hoşgeldin yeni duygu.

Elim titrerken elimdeki kutuyu heyecandan dahada çok sıktım ve kızın tam yanından geçip sahneye doğru yürüdüm.

Onun tam yanından geçerken ona ait kokuyu aldığım sırada sol yanım sıkıştı. Beni vurmuş muydu?

Elimi sol yanıma koyup babamın yanına doğru koştum. Bu hareketim sessiz bir ortam olsa çok dikkat çekerdi ama o kalabalıkta ve seste kimsenin dikkatini çekmemişti.

Babam kendisine alınan hediyelere bakıp gülümserken beni farketmesiyle yüzü soldu.

"Ne oldu oğlum?"diye sordu korumacı ses tonuyla.

"Baba ben vuruldum" diyebildim sadece. Elimdeki yamulmuş kutuyu babama verirken diğer elimlede sol yanımı tutuyordum.

Babam gür kaşlarını çatıp bir ona uzattığım yamuk kutuya birde sol yanımı tutan elime baktı.

Kısa süre sonra kutuyu almak yerine elimle tuttuğum yere bakmak için elimi göğsümden çekip hasara baktı.

Babam hasara bakana kadar onun yüzünü inceledim. Tepkisizdi. Aşırı tepkisiz.

Kafasını kaldırıp bana baktığında söylediği tek bir cümleyle benide şaşırttı.

"Barın, sen benimle dalga mı geçiyorsun?"

Babam elimdeki yamulmuş kutuyu sertçe çekip alırken kafamı hızlıca eğip sol yanıma baktım. Hiçbir hasar yoktu. Ne yani , beni vurmamış mıydı? Beni vurmamışsa hissettiğim o şıkışma nedendi?

Babam gülümseyerek insanlara dönüp hediyeleri kabul etmeye devam ettiğinde ben tekrardan o kıza baktım. Gitmişti.

Ne amaçla yaptığımı bilmesemde sahneden hızlıca inip sahnenin etrafındaki insanların arasından geçerek onu aradım.

3 tane daha benim yaşıtımda kızı ve o 2 hoşlanmadığım çocuğu görmüş olsamda o yoktu.

Beni vurup öylece gidiyor muydu?

*

"Barın partide ne şaçmalıyordun sen öyle? Gerçekten yaptığın şeyin komik olduğunu mu düşünüyorsun?"

BARINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin