Bölüm 2- Tartışmalar

47 3 0
                                    

Yanımda kitabım ve kahvemle bahçedeki sallanan sandelyeye oturmuş öylece ileriye bakıyordum. Kitap bile okumuyordum. Ben gerçekten iyi değilim.Yani normal ben bu şekilde dalgın olmaz, neşeli eğlenceli olmalıyım. Düşündükçe sinirlerim bozuluyor. Bana cevap vermemişse vermemiş yani bunu neden bu kadar kafaya taktım bilmiyorum. Belkide Ege yüzünden. Evet kesinlikle onun yüzünden, dün gece bu kadar sinirimi bozmasa şuan kendimi böyle hissetmezdim. Derinlerden gelen müzik sesi çok tanıdıktı. Birden sağa doğru döndüm ve müzik sesi arttı ve gözlerimi açıp etrafıma baktım. Sanırım bahçede uyuya kalmışım ve o müzik hala devam ediyor. Bi süre daha etrafıma baktım ve sonunda o müziğin telefonumun zil sesi olduğunu hatırladım. uyanınca sersem gibi oluyorum. Ama telefonumu hala bulamdım ve birden kalkınca ses dahada arttı ve telefonumun üstünde uyuduğumu o zaman anladım. Babam arıyordu açıp "Efendim babacım" dedim. "Nerdeyse kapatıyodum Derin bu ikinci arayışım. Nerdesin Allah Aşkına?" "Uyuyakalmışım, bişeymi oldu?" "Unutmuş olamazsın değil mi? Bu akşam birçok işadamı ve ailesinin bir arada olacağı bir barbekü partisi vardı. Bunu sana bir hafta önce söylemiştim." Elimi alnıma vurup " ıı şey yok unutmadım bende onun için hazırlanıcaktım. Beni evden sen mi alacaksın?" diye sorduğumda "Bir saate ordayım hazırlanmış ol" deyip telefonu kapattı. Bu partiyi nasıl unuturum. Babam sürekli bu partiyle ilgili birşeyler söyleyip duruyordu. Yok birçok zengin işadamı, ortakları,dostları herkes bu partide olcakmış ve bende babamın kızı gibi olmalıymış falan filan. Hemen odama doğru yürümeye başladım biraz daha oyalanırsam geç kalmam muhtemeldi ve babamın bundan hiç hoşlanmayacağını çok iyi biliyorumYaklaşık 45 dakika sonra hazırdım.Aynanın önüne geçip son olarak kendime baktım. Bedenimi saran dümdüz inen dar mini beyaz elbisemle güzel görünüyordum.Saçlarımı açık bırakıp düzleştirmiştm.Makyajımda tam istediğim gibi hafif ama iddaalıydı.Eğilip yerden gümüş bantlı açık topuklularımı alıp giydikten sonra çantamıda alıp aşağı indim.Havalar henüz soğumadığı için üzerime birşey almadım.Bahçeye çıktığımda babamın arabasıda evin önüne gelmişti.Arbaya bindim ve babamın yanağına küçük bir öpücük kondurdum.Babam gülümseyerek'' Partinin en güzel kızı benim kızım bu akşam '' dedi.

'' Ve en yakışıklı adamda benim babam ''

''Bu akşam biraz uzun olabilir ama benim sonuna kadar kalmam gerekli Derin ama sen sıkılırsan Ömer seni eve bırakır kızım.'' dedi babam. Ömer bey babamın soförüydü ve başını sallayarak onayladı babamın dediğini ona hafifçe tebessüm edip babama döndüm.''Beni merak etme baba sıkılırsam kalmam zaten sen keyfine bak.'' dedim.Araba durduğunda geldiğimizi anladım kapım açıldığında aşağı inip babamın bana uzattığı koluna girip içeriye doğru ilerledik.Parti alanı gerçekten hem çok büyük hemde çok kalabalıktı.Tanıdık cemiyet üyeleri ve iş adamları parti alanını doldurmuşlardı resmen. Babam beni birileriyle tanıştırırken hepsine gülümseyip nasılsınız diye sormuştum bu artık bana alışkanlık gibi geliyordu.Onlardan izin isteyip yanlarından ayrıldım.Kendime bir içecek alıp havuz başına gittim.Eskiden olsa annemle sohbet ederdik.Çaktırmadan kim ne giymiş saçları nasıl diye konuşur ve sıkıcı partileri eğlenceli hale getirirdik.Ama artık yalnızdım ve eski genç kız da değildim.İçimi çekerek arkamı döndüğümde tanıdık bal rengi gözlerle karşılaştım.Bana alayla bakıyorlardı.Ege! Yanıma doğru gelmesine mi yoksa benimle konuşmasına mı şaşırsam bilemiyordum.

'' Bakıyorum da her zaman ki gibi sessizsin .''

''Bunu bana söyleyenin sen olması ne kadar da ilginç değil mi Ege ?''

''Bugün herkes adımı ezberliyor gibi '' dedi ve gözleri daha da sertleşti.

''Ne yani adını söylemeleri mi seni bu kadar rahatsız eden .''

''Hayır gereksiz kişlerin adımı söylemesi beni rahatsız eden.'' dediğinde karnıma bir yumruk yemiş gibi oldum.Bu neydi şimdi beni nasıl böyle aşağılayabiliyordu. Ben ona ne yapmıştım ki. Daha fazla onun iğnelemelerine katlanamayacağımı hissettiğimde ‘pekâlâ sana da iyi eğlenceler.'' deyip yanından ayrıldım. Partinin geri kalan kısmı hiçte eğlenceli sayılmazdı benim için .Tanıdık yüzler yada sürekli yeni taştığım insanlar artık ilgimi çekmiyordu. Babamın dediği gibi partiden sıkılmıştım ve erken ayrılmak istiyordum babamı bulduğumda esmer bir bayanla sohbet ediyordu. ‘Baba ben eve geçiyorum evde görüşürüz.'' dedim kadını yok sayarak. Babam bu davranışıma kaşlarını çatarak ''Derin önce Deniz hanımla tanış sonra gidersin .'' diyerek yanıtladı. Kaş çatma sırası bana gelmişti ama yinele bozuntuya vermeden kadına döndüm .

MADALYON ( ASKIDA )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin