Hayat Pektas:Hayat 22 yaşında Akın universitesine gidiyor. Sevecen bir kızdır ama istemediği bişey olduğunda dünyayı başınıza yıkar. Gözü kara ve cesurdur. Babası kemal ve annesi elcinle yasamaktadir.
Sevgilisi yoktur..Ama birini severse aska değil mantığa bakar duygularıyla değil akliyla hareket eder. Çünkü uzulmekten ve terk edilmekten çok korkar.Murat Sarsılmaz: Murat 22 yaşında Akın universitesinde okuyo. Babası Nejat annesi Derya ve erkek kardeşi dorukla yaşamaktadır. Cesurdur. Dışardan soğuk biri gibi gözüksede aslında çok sevecen biridir. Sevgilisi yoktur. Duygularıyla hareket eder.
Doruk Sarsılmaz: Doruk 21 yasinda Akın universitesinde okuyor. Çapkındır. Ama kimsenin kalbini kırmaz. Neselidir.
Aslı Yılmaz: Aslı 21 Yaşında Akın universitesinde okuyor. Sevecen ve komik bir kızdır. Hayatın en yakın arkadaşlarindan biridir.
Ipek Yıldız: Ipek 22 Yaşında Akın universtesinde okuyor. Sert bir kızdır. Ama aslında çok iyi kalpli biridir. Hayatın en yakın arkadaslarindan biridir. Keremle sevgilidir.
Kerem Görsev: Kerem 23 Yasindadır. Akın univertisesinde okuyor. Ipekle sevgilidir. Muratın kankasidir.
Didem Acar:Didem 22 yasindadır. Murata saplantılı aşıktır. Gözü karadır.
Elçin Pektaş: Hayatın annesidir. Kızını çok sever. Kocası kemal ile Holdinglerini yönetir.
Kemal Pektaş: Hayatın babasıdır. Nejat Sarsılmazla kankadirlar. Kızını çok sever. Onun mutluluğunu istese bile holdingi için kızından bile vazgeçer.
Derya Sarsılmaz: Derya Muratin ve doruğun annesidir. Nejat ve Nejatın annesi Azize ile yasamaktadir. Oğullarının kararlarına saygı duyar. Hirslidir.
Nejat Sarsılmaz: Nejat Murat ve doruğun babasıdır. Kemalle kankalardir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Ve Aşk
Fanfiction"Aşkı istiyorsan ben doğru kişi değilim" "Insan kime aşık olacağını secemez kader vardır, sen benim kaderimsin."