Multideki muzikle okuyunuz..
3 YIL SONRA
Hayatın ağzından..
Hayat babasinin mezarına oturur.
(H): Baba ben geldim. Sen alışıksın zaten sadece ben geliyorum. Ama bu son gelişim. Ben gidicem ve bidaha asla gelmiycem... Sana gerçeklerden bahsediyim biraz. Bugün kızımın doğum günü. Sen tanimiyosun dimi onu. Onu sana getirmedim ve asla getirmiycem. Benim kızım senin gibi bi dedesi olduğunu bilmiycek. Şimdi geçmişe dönelim bi. Baba neden beni muratla istemedin. Ne oldu şimdi ben muratla evlendim. Kızımız var bizim baba. Adı selin. Çok güzel bi kız. Sana benziyo yüzü. ama huylari benzemiycek. Ha bide senin o anlasma yaptığın sude varya beni öldürmeye çalıştı suan hapiste. Hadi ben gidiyorum sudenin yanına. O da cekiyo cezasını sende. Ve bunu bil seni sevmiyorum ve seni asla affetmiycem.
babamin yanindan ayrildim ve sudenin yanına geldim. Onu beklemeye başladım sonra geldi oturdu ve telefonu açtı.
(S): Neden geldin sen şimdi.
(H): Sana acimaya geldim. Nasıl haoid hayatı müebbet nasıl bi duygu anlatsana.
(S): Hayat si*tir git.
(H): Ya ama neden ben kızımın doğum gününe gitmeden seni görmek istedim. hapiste hayat nasıl.
Hakketigin yeri bulmuşsun.
(S): Buradan bi gün çıkacam o zaman murati senden alicam kizinda hakkin rahmetine kavuşur artık .
(H): Ne bana murata nede kızıma zara veremiyceksin. O saf hayat yok karşında istesem içerde bi saniye duramazsin hemen sisletirim. Saclarinda uzamamis hahaha.
(S): Cek git.
(H): Sakin gidiyorum.
Sudenin yanindan ayrildim. Eve geldim kapiyi açtım.Kızım sarıldı bana..
(H): Selin kizim canim benim.
(S): Unuttunmu?
(H): Unuturmuyum doğum günün kutlu olsun.
Pastaya mumlari taktim. Hep beraber bur dilek diledik ama ben dilemedim çünki benim bütün hayallerim gerceklesti.
Telefonuma elime aldım. Sudenin nezarethanesini aradım.
(H): Alo Sudenin işini bitirin o kadin bugün ölecek.
(X): Peki hayat hanim.
telefonla kobustuktan sonra ailecek oturmaya basladik.
(S): Anne Ben acıktım.
(H): E daha demin pasta yedin.
(S): Yedimmi ben. haaaa yedim dimi bi dilim daha yesem olmazmi.
(H): Ye ama son.
(M): Aşkım bende cok acıktım bana bi hayat lazım.
(H): Murat.
Telefonum çaldı açtım.
(x): Hayat hanim sude kaçmış.
(H): Ne nasil ya.
Icerden iki silah sesi duydum.
(H): Seliiiiiiiin muraaaaaat.
Salona kostum selinle murat yere yığilmisti.
(H): Seliin annem kalk sen olemezsin annem kalk mudat kalk murat beni birakma selin kızım nolur kalk.
Ambulans geldi hastaneye geldik.
(H): Annem kalk hadi sen daha Küçüksün olemezsin allahim benim canımı al kızıma bişey olmasin. Kızım kalk hadi annem hadi kalk nolur. Murat aşkım hadi kalk hadi.
Sağıma döndüğümde sudeyi gördüğümde gördüm. Kaçtı peşinden kostum yetisemedim.
Ilerde polisler yakaladi. Sudeye saldirdim.
(H): Oldurucem seni allah seni kahretsin sen benim canimi aldin eğer murata Seline bişey olursa ortada cesetin bile kalmiycak birakin ya birakin.
Kizimin yanina geldim. Sudeyi nezaharathaneye götürdüler bende ordaki gardiyani aradım.
(H):Ne yapin ne edin onu yok edin mezara gomulecek bi cesedi bile olmasin.
Telefona kapattim Camdan kizima baktığımda doktorlar dolmuştu.
(H): Noluyo kizim kizim ya bişey yapin kizim Uyan annem aggghghhh kızım içeriye girecekken bana engel oldular. Olemez benim kizim o daha cok küçük.
(H): Ya kurtarın kizimi. Benim yüzunden benim yüzünden. Kizim kalk hadi annem murat bişey yap kalk hadi ben dayanamiyorum. Murat.
Kuratdilar kizimi. Telefonum çaldı.
(X): Hayat hanim sude isi tamam Dove dove öldürdük simdi napalım.
(H): Cop posetine koyun atin mahalle kosesine o baska bisey haketmiyor.
(x): ıııı tamam.2 Yıl sonra
(H): Kahvaltı hazır.
(M): Benim hamarat karım.
(H): Yaaa selin nerde.
(M): Hayat kabullen artık o öldü.
(H): Hayır ölmedi benim kızım yaşıyo. Yalan söylüyorsun Yalancısın sen ölmedi o tamammi.
Kizimin odasına geldim.
(H): Yasiyo o tamammi bugün doğum günü onun 5. yas günü onun.
(M): Yürü gidiyoruz.
(H): Nereye.Mezarliga geldik. Babamin yanina gömduk.
Kizimin basina geldim.
(H): Annem hadi kalk hadi annembabamin yanina geldim
(H):Senin yüzünden sen izin vermedin mutlu olmama seni sevmiyorum baba seni hic sevmiyorum iyiki olmussun tamammi senin yüzünden hadi kalk hadi kalk bak ne yaptin sen bana baba ben mahvaldum gidemiyorum kalamiyorum sen kurtuldun ama ben ben hergun oluyorum tamammi allah seni kahretsin... Selin annem kalk hadi kalk kalk ya murat iyi degilim götür beni burdan. Özür dilerim kızım. Benim yüzümden.
(M): Hadi gidelim.
(H): Nasil becerebiliyosun hicbirsey olmamis gibi nasıl ya.
(M): Yasayamiyorum. Ben tamammi. Hergun ölüyorum ben.
(H): Murat ben kızımi çok özledim.
(M): Bende hayat bende.Benim hikayemde böyle işte mutlu olmak günah bana. Elveda güzel kizim elveda baba.
hikayemi yazarken yanimda olan herkese teşekkür ederim..
15 tatilde yaninizda olucamm...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Ve Aşk
Fiksi Penggemar"Aşkı istiyorsan ben doğru kişi değilim" "Insan kime aşık olacağını secemez kader vardır, sen benim kaderimsin."