Sabah - hayat
Bugün Aslılarda kaldım. Ama daha fazla burda kalamam. Yeni bir iş bulmaliyim. Zaten bir kaç hafta sonra okulum bitiyo. Babama karşı koyup moda okumuştum. Erken kalktım üstümü giyinip Aslıyla okula gittim. Aslının dün gözleri parliyodu. Bişey olmuş belli. Bana yarın okukda soyliycem dedi. Bizde muratla yeniden sevgili olduğumuzu bugün soyliycez. Asliyla okula geldik. Aslı doruğun yanına oturdu ve doruk onun yanağından öptü ne yanağındanmi öptü bunlar ne ara sevgili oldu. Tabi kendi hayatimdan etrafima bakmiyorumki bende muratin yanina oturdu. Herkes şaşkındi suan. Doruk konuşmaya başladı.
( D ) : Evet gençler biz asliyla sevgiliyiz.
( H ) : Oha.
( K ) : Tebrikler.
( İ ) : Ne zaman nasıl niçin anlat kız catliycam.
( M ) : Tebrikler kardeşim bu arada biz hayatla baristik.
( İ ) : Oha etrafimda neler oluyo farkinda değilim lan.
( K ) : Artık çift çift takılırız dimi.
( İ ) : Aynen hatta bugün beraber gezelimmi zaten okul kapaniyo daha ders mersde yok.
( A ) : Olur kuzum hatta çok iyi olur.
( D ) : Bana uyar.
( M ) : Banada uyar.
( H ) : Olur.Okuldan çıktık. Beraber keremlerin dag evine geldik. Vay anasını ne güzel. Bizde zenginiz ama babam işten hiç bizle ilgilenmezdiki. Bazen keşke zengin olcagima mutlu olsaydım diyorum.
( K ): Evet işte bizim malikane.
( A ): ne kadar güzelmiş
( İ ): Aynen ya bayıldım resmen.
( M ): Hadi acikmadinizmi?
( D ): Yemekleri kızlar yapsin o zaman.
( A ): aaaa nedenmis o.
( D ): biz ne anlariz yemek yapmaktan.
( K ): Kendi adına konuş doruk.
( M ): aynen.
( H ): O zaman bugün yemekleri doruk yapıyo.
( K ): Aynen hayat. Ipek hadi ben seni gezdiriyim aşkım.
( İ ): Olur.
( D ): Aslı aşkım bana yardım etsene hem bak bunlar çift çift takılıyo sen yalnız kalma.
( A ): hımm olur.
( H ): Murat bizde gezelimmi?
( M ): Olur.
muratla göl kenarına geldik. Ben konusmaya başladım.
(H): murat babanla konustunmu?
(M):Hayır konusmuycamda ya ben onun oğluyum hayat bana nasıl böyle bişey yapar.
(H): Bak babana kızma benim babam zorlamistir.
(M): Benim babam şimdiye kadar beni hiç sevmedi annemde sevmedi doruk hep benden daha cikr sevildi neden bilmiyorum ama hep benden daha çok sevdiler ama simdi doruk için böyle bişey olsa yapmaz.
(H):Murat bak böyle düşünme o senin baban.
Kemal ve Nejat
(K): Bana bak nejat ben bi tanecik kızımı o murata bırakmam.
(N): Tamam kemal sana sonuna kadar yardım edicem.
(K): Bak ikimizde biliyoruz azime sultan vefat ettiğinde murata onun gerçek babası olmadığını söyleyip evden sepetliyceksin.
(N): Azime sultan tehdit etmese simdi bırakırım. Ama deryada kendi çocuğu bildi murati.
(K): Bak umrumda değil bi planım var ve bu planla hayatla murat ayrılacak. Simdiye kadar hayatın bütün erkeklerden ayrılmasını sağladım hayat emreyi öldü biliyo zaten canlada o yanlış anlamanin sebebi benim simdi bi culsuza yedirmem kızımı.
Hayatla murat ayrılacak.Merhaba arkadaşlar bence hikayem klişe ama okunuyo diye final yapmiyorum yeni bjr haymur kitabı yazicam kitap kapagi yapabilecek bana erkenden ulastirabilirmi bide eski haymur kitabım " Aşk " için bi kapak istiyorum yapabilecek varmı. Bide lütfen voteleyin ve yorum yapın ben sınır koymuyorum koymuycam ama benim moralim bozuluyo böyle begenilmiyo diye düşünüyorum ve ilham perilerim kaçıyo gidiyo lutfen vote ve yorum
By by...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Ve Aşk
Fanfiction"Aşkı istiyorsan ben doğru kişi değilim" "Insan kime aşık olacağını secemez kader vardır, sen benim kaderimsin."