4.bölüm " Haymur Aşkı doğuyor "

435 27 3
                                    

Murat
Masaya geçtim arkamdan hayat geldi.
( H ) : Murat artık gidelimmi?
( M ) : Olur.
Hayatı arabaya bindirdim ve eve bıraktım sonra eve geldim.
Hayat
Eve geldim yarın için bavulumu hazırladım. Kalbim gitme derken mantığım git diyo. Ben kalbimi dinledigimde çok pişman oldum. Artık mantığımı dinliycem. Hem murat belki beni sevmiyodur. Artık neyse ben gidicem. Hemen yatağa geçtim ve uyumaya koyuldum.
Murat
Hayat yarın gidiyomuş kalbim ona engel ol diyo. Daha fazla dayanamayıp uyumaya koyuldum.
Sabah
Hayat
Sabah uyandım. Hazırlanıp babamın ve annemin yanına gittim.
( H ) : Vedalasmaya geldim.
( E ) : Kızım ben gitmeni istemezdim ama baban işte?
( K ) : Elçin ben kızımızın iyiliği için amerikaya gönderiyorum. Ben emekli olunca sirketin başına kim geçecek.
( H ) : Şimdi bunları niye tartışıyoruzki gidiyorum işte.
( E ) : Kac yıl kalacaksın?
( H ) : 4
( K ) : Hadi kızım yolun açık olsun şimdi çıkmazsan uçağı kaciracaksin
( H ) : Peki hadi gule gule.
Evfen çıktım havalimanina geldim. Iceri girdim. Uçağa doğru giderken arkamdan bi ses geldi sanki bu sesi duymak için gitmeyecegim bi ses bana "hayaaat." Diye bağırdı. Arkami döndüğümde bu muratti. Nerden biliyodu. Neden geldi. Ona doğru yaklaştım.
( H ) : Murat Senin burda ne işin var.
( M ) : Hayat gitme.
( H ) : Neden beni buraya bağlayan hiç bisey yok.
( M ) : Hayır var hayat ben seni seviyorum, gitme.
Ne diyecektim şimdi. Bende seni seviyorum diyip boynunami atliycaktim. Yoksa elveda diyip gidecekmiydim. Şimdiye kadar hayatıma 2 adam girdi. Ilki Emre'ydi. O benim için öldü. Ben ondan sonra aşık olmam dedim ama sonra can çıktı karşıma beni mutlu ediyodu ama ona zarar gelmesinden korktum kalbim yerine mantığımı dinledim ama bende oda mutsuz oldu. Simdi napacaktim. Aklimi kullanincada üzüldüm. Kalbimi kullanincada o zaman uzulmeden önce biraz mutlu olmayı seciyorum diyorum ve bende seni seviyorum diyip boynuma sariliyorum.
( M ) : Sen şimdi giymiyosun demi.
( H ) : Tabikide gitmiyorum.
( M ) : Benimle cikarmisiniz hanımefendi.
( H ) : Tabikide beyefendi.
( M ) : Ay ben seni o beyfendi diyen ağzını-.
( H ) : Murat Hadi o cümlenin sonu yok en iyisi biz gidelim.
( M ) : Gidelim madem.
Hayat ve murat arabaya binerler.
( H ) : Nereye gidiyoruz.
( M ) : Bilmem hiç düşünmedim.
( H ) : Beni eve bırak babamla konusmam lazim.
( M ) : Tamam aşkım.
( H ) : Ay sen bana aşkımmı dedin.
( M ) : Demiyimmi?
( H ) : De canım de.
Yaklaşık 25 dakika sonra eve geldim. Babamin yanına gittim.
( K ) : Hayat senin ne işin var burda uçakta olman gerekmiyomuydu?
( H ) : Baba ben gitmiyorum.
( K ) : Ne demek gitmiyorum o amerikaya gidip o okulu okuyacaksin.
( H ) : Benim hayatımı sen yonetemezsin.
( K ) : Tabi yönetirim sen benim kızımsın benim dediğim hayatı yaşayacaksın sen kemal Pektaş'ın kızısın ve buna yanaşır şekilde davranacaksın.
( H ) : Davranmiycam sıkıldım senin bu hayatından sıkıldım. Ben kemal pektaş'ın kızı olmak istemiyorum. Benim babam sadece kemal olsun soyadiyla ovunmeden yaşasın istiyorum ama olmuyo ben amerikaya gitmiyorum.
( K ) : Bana bak hayat sen o amerikaya gidip okuyup gelevek sonra sirketin başına geçecek sonra munasip biriyle evleneceksin.
( H ) : Ben aşık oldum. Ve istanbulda kalıyorum.
( K ) : Hayaaat yeter senin aşkını biliyoruz. Yeni sevgilinede ugursuzluk verirsin sen bi daha ki uçakla gidiyosun.
( H ) : Asla ben istanbulda kalıyorum.
( K ) : Seni Mirastanda evlatiktanda red ederim.
( H ) : Et allah askina et ben hocalarla yaşamaktan sıkıldım. Ben hayat Pektaş olmak istemiyorum ben hayat olmak istiyorum.
Hayat evden çıkar ve asliyi arar.
Telefon konuşması...
( H ) : Alo aslı.
( A ) : Kuzum iyimisin sen sesin ağlamaklı geliyor sesin iyimisin?
( H ) : Değilim babamla tartıştık bugün sizde kalabilirmiyim?
( A ) : Tabi kuzum sorman hata hadi bekliyorum.
Telefon konuşması son...
Hayat
Bugün hayatımın hem en mutlu hemde en mutsuz günü ben bugun kalbimi dinledim ama ya babamın dediği çıkarsa ama ya çıkmazsa ben kalbimi dinliycem.
Murat
Mutluyum bugün aşkıma sahip çıktım. Daha ne kadar oldu bilmiyorum ama hemen Kavuştuk. Inşallah babası kızmamıştır. Seviyorum be.

Arkadaşlar bölüm gec geldi ama ilham gelmiyo. Bu arada aşk laftan anlamaz'ın yeni bölümünü gordunuzmu ben didemj parcalamak istedim ve diger bölüm didemden hıncımı çıkarıcam lutfen okuyosaniz voteleyin ve kesinlikle yorun yapın.

Sen Ve AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin